Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko minulla siis hyvät geenit kun olen yli 30 v ja hoikka

Vierailija
16.06.2024 |

Ei ole koskaan ollut painon kanssa ongelmia.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäät blondit saavat mahansa pömpöttämään

Te muut jäätte ilman ja kohtunne kuihtuu

Ap

Vierailija
42/77 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 48 ja aina ollut hoikka. En erityisemmin harrasta liikuntaa. Olen lapsesta saakka ollut pieniruokainen. Kun syön isommassa porukassa niin syön selvästi vähiten. En syö koskaan aamiaista, musta kahvi riittää. Makeanhimoa mulla ei ole koskaan ollut. Kesällä maistuu joskus jäätelö mutta suklaat, karkit ja leipomotuotteet jää kauppaan. En muutenkaan syö hiilihydraatteja kovin paljoa. En syö leipää, pastaa tai riisiä. Joskus hiukan perunaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä moni on hoikka kolmekymppisenä. Tee pari mukulaa ja odota muutamia vuosia, niin voipi kuule runko muuttua.

Ei muutu. Tekosyy. Uimahallissa hoikimmat on yleensä vanhat rouvat.

Vierailija
44/77 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä moni on hoikka kolmekymppisenä. Tee pari mukulaa ja odota muutamia vuosia, niin voipi kuule runko muuttua.

Just. Mun äiti on just tällainen, tosin lapset teki ruipelona parikymppisenä ja kolmekymppisenä alkoi vääjäämätön läskistyminen. Siis mitään sille ei voinut. Ei mitään. Ihan sama kittaako kaljaa illat pitkät vai käviskö vaikka lenkillä välillä.

Vierailija
45/77 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen tietää onko hyvät geenit?

Katsoo peiliin ja miettii onko tulos itse aiheutettu vai ei. 

Vierailija
46/77 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkäät blondit saavat mahansa pömpöttämään

Te muut jäätte ilman ja kohtunne kuihtuu

Ap

Aika monet joutuu hävittyään leikkiin, jota kutsumme vain emojilla, 🍯, sperma-ämpäri

Vierailija
47/77 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 48 ja aina ollut hoikka. En erityisemmin harrasta liikuntaa. Olen lapsesta saakka ollut pieniruokainen. Kun syön isommassa porukassa niin syön selvästi vähiten. En syö koskaan aamiaista, musta kahvi riittää. Makeanhimoa mulla ei ole koskaan ollut. Kesällä maistuu joskus jäätelö mutta suklaat, karkit ja leipomotuotteet jää kauppaan. En muutenkaan syö hiilihydraatteja kovin paljoa. En syö leipää, pastaa tai riisiä. Joskus hiukan perunaa.

Ei ole kovin tervettä tuollainenkaan. Keho tarvitsee ravintoa.

Vierailija
48/77 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus ei johdu geeneistä vaan elintavoista.

Vierailija
49/77 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olen aina ollut laiha.

Voinko pakottaa mieheni kastraatioon? En enää tunne vetoa, mutta en halua hänen pettävän.

Vierailija
50/77 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkun kanssa ollaan tiiviisti yhdessä pari kk joka vuosi. Syödään kaikki ruuat, syö noin kolme kertaa enemmän kuin mä, samat asiat touhutaan, hän on laiha ja mä lihava. Kyllä on ihmiskohtaista miten lihoo. Painan yli 100kg vaikka syön kuin hiiri. Oma mieskin ihmettelee miten voin syödä niin vähän.

Vierailija
51/77 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin olen aina ollut laiha.

Voinko pakottaa mieheni kastraatioon? En enää tunne vetoa, mutta en halua hänen pettävän.

Laitoin miehelle siveysvyön kun lähdin työmatkalle. Ja soitan joka ilta sekä aamu. Kun miehen siveysvyö sulkeutuu, seksi ja masturbointi ovat mahdottomuus. Se on kuulemma työkaluterästä, että mies ei saa pois kyllä helpolla ja huomaan kyllä jos yrittänyt.

Siveysvyöhön puettuna mies voi elää täysin normaalisti: käydä töissä, peseytyä, käydä vessassa ja liikkua julkisilla paikoilla. Siveysvyötä ei vaatteiden alta juuri huomaa.

Kiihottumisesta tai erektiosta ei juuri ole iloa, kun penislukko pitää peniksen tiukasti vangittuna. Se pitää peniksen alaspäin ja pienessä tilassa. Vain minulla on avain. Jos mies katsoo muita niin saa turhautua himoissaan ja odottaa nöyrästi, milloin tuun kotiin ja on aika penislukon poistamiseen.

Vierailija
52/77 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vaikuttaa vissiin pituus, en liho koska olen niin pitkä. 182/63,N33

Hauskaa, olemme lähes samoissa mitoissa. Virtuaalitervehdys. Tosin en ole ajatellut sen johtuvan pituudesta, vaan maltillisista ja järkevistä elämäntavoista. 184/63, M 59.

Vierailija
53/77 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kmarket jätski mainoksen henkilö lihava?

Jää klikkaamatta mainos

On niin läskin herkku?

Vierailija
54/77 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geenit sen aika pitkälti sanelee. Alle kouluikäisistä voi jo nähdä kuka on lihava/laiha aikuisenakin. 

Joo ei voi

Faktalle sun on turha väittää vastaan. 

Ei ole kyllä yhtään minkäänlainen fakta tuo. Moni peruskoulututtuni joka oli hieman pyöreä tai lihava, onkin nyt ihan sporttinen. Varsinkin pojilla pieni pyöreys lähtee aika äkkiä kun murrosikä ja testot ottaa vallan.

Vierailija
55/77 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalaa miten sekasin kroppa voi olla! Ei uskalla mitään syödä kun turpoan oikeasti ihan kamalasti.

Vierailija
56/77 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät geenit? Oletko ap. myös kaunis, älykäs ja suvussa ei ole mitään periytyviä tai altistavia sairauksia? Hoikkuus on vain yksi piirre ja silloinkin jos olet poikavartaloinen, luiseva, rinnaton ja lättäpylly, niin en kehuisi hyvillä geeneillä.

Vierailija
57/77 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lihonnut sen jälkeen kun mies pani mua. Mahaa tullut, rinnat ruiskii maitoa. Onko tämä joku miehen loitsu? Muutunko navetta eläimeksi jota muutaman kuukauden päästä lypsetään koneella ja mies juo lapsemme kanssa mun maitoo?

Vierailija
58/77 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko ikäni hoikka. BMI ollut aina alle 18. Syön hyvin ja monipuolisesti, liikuntaa en ole koskaan kovinkaan harrastanut. Lähinnä hyötyliikuntaa. Hoikkia on kaikki suvussani, molemmilla sekä äidin että isän puolella. Ei yhtään lihavaa kummallakaan puolella, vaikka iso suku on. Samoin lapseni ovat myös hoikkia. 

Lääkärit sanovat aina lohdutellen, että sinulla on vain sellaiset geenit. 

Vierailija
59/77 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät geenit? Oletko ap. myös kaunis, älykäs ja suvussa ei ole mitään periytyviä tai altistavia sairauksia? Hoikkuus on vain yksi piirre ja silloinkin jos olet poikavartaloinen, luiseva, rinnaton ja lättäpylly, niin en kehuisi hyvillä geeneillä.

Kenen suvussa EI OLISI sairauksia...?

Vierailija
60/77 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tehnyt elämän muutoksen ja pudottanut painoa.

Minulla oli onnettomat AA-kupin rinnat, otin silarit kokoon DD. Valkaisin myös hampaani, kasvatin pitkät hiukset ja aloin urheilla 4-5 krt viikossa ja laihdutin itseni hoikaksi. Myös aloin lakata kynsiäni, joko on punaiset tai ranskalainen manikyyri. Käytän  itseruskettavaa, jotta en olisi kalpea vaan iho lämpimän sävyinen. Aloin pukeutua naisellisemmin ja siten että korostin vartalon parhaita puolia.

Miehiä alkoi tulla ovista ja ikkunoista. Siitä sitten valkkasin sen miehen minkä halusin 💕