Onko minulla siis hyvät geenit kun olen yli 30 v ja hoikka
Kommentit (77)
On kiinni geeneistä
Kylläisyyskeskus lähettää viestin
Olet täysi, älä syö
Lihavalla lähettää viestin
Syö lisää
Minäkin olen hoikka mutta on mulla myös sairauksia. En tiedä kertooko se hyvistä geeneistä, tuskin
Saatat olla masentunut
Eikä ruoka maistu
Ainakin epävarma 🤢
Vierailija kirjoitti:
On kiinni geeneistä
Olet täysi, älä syö
Syö lisää
Geeneillä on toki osuutta asiaan, mutta tuo on täyttä paskaa. Kylläisyyskeskus My ass
Itsekin olen 30v hoikka mies.. Mutta mun pitää elää ammattiurheilija elämää ja syödä 4000-6000 kaloria päivässä jos haluan massaa. Eipä tätä moni usko, mutta se on minun kehoni. idgf uskooko joku minua vai ei. Ne jotka ovat pitkään olleet lähellä näkevät sen kyllä.
Hyvät geenit selviää geenitestillä 👍
Älä sitten pety, tai ahdistu
Vierailija kirjoitti:
Palataan asiaan kun oot 55 🤢
Olen 52v. ja olen ollut koko aikuisiän saman painoinen eli 50kg.
Aloituksen perusteella olet epävarma ja ÄO alle 100
Hyvät geenit 🤣🥹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 52v. ja olen ollut koko aikuisiän saman painoinen eli 50kg.
🥹
Eiköhän se ole monen asian summa. Geenit, ruokailutottumukset, elämäntapa, kaikki vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti oli vielä tuon ikäisenä hoikka. Vasta ku n aloitti lääkityksen päälle 60v, alkoi lihoa
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole monen asian summa. Geenit, ruokailutottumukset, elämäntapa, kaikki vaikuttaa.
Aika oudot geenit täytyy olla jos lihoo syömällä vähemmän kuin kuluttaa
Mä oon nelikymppinen ja hoikka. Treenaan paljon ja syön terveellisesti. Sukulaiset pääsääntöisesti huonoryhtisiä ja enemmän tai vähemmän ylipainoisia. Syyttävät geenejä vaivoistaan.
Normaali painoinen olen mutta hyvin hoikka nuorempana, mulla raskaudet ja ikä on selkeästi vaikuttanut painoon. Ensimmäisen lapsen jälkeen vaate koko sama kuin ennen XS, toisen jälkeen S ja nykyään M/pieni L
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti oli vielä tuon ikäisenä hoikka. Vasta ku n aloitti lääkityksen päälle 60v, alkoi lihoa
Osa on hoikkia vielä 80 v
Sori siitä
Mulla vaikuttaa vissiin pituus, en liho koska olen niin pitkä. 182/63,N33
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen perusteella olet epävarma ja ÄO alle 100
Hyvät geenit 🤣🥹
Vähän alle 100 äo on ihan normaali älykkyys.Tosin vauva palstallahan keskimääräinen älykkyys on jotain 130-140 välissä.
Vierailija kirjoitti:
Normaali painoinen olen mutta hyvin hoikka nuorempana, mulla raskaudet ja ikä on selkeästi vaikuttanut painoon. Ensimmäisen lapsen jälkeen vaate koko sama kuin ennen XS, toisen jälkeen S ja nykyään M/pieni L
Jakorasia 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kiinni geeneistä
Olet täysi, älä syö
Syö lisää
Geeneillä on toki osuutta asiaan, mutta tuo on täyttä paskaa. Kylläisyyskeskus My ass
Itsekin olen 30v hoikka mies.. Mutta mun pitää elää ammattiurheilija elämää ja syödä 4000-6000 kaloria päivässä jos haluan massaa. Eipä tätä moni usko, mutta se on minun kehoni. idgf uskooko joku minua vai ei. Ne jotka ovat pitkään olleet lähellä näkevät sen kyllä.
Sama. Syön usein kolmen ihmisen edestä ja olen silti tikissä kunnossa. Ikää 34 ja aina ollut kovassa kunnossa. Solakka ruumiinrakenne ja hyvä aineenvaihdunta + liikuntaa edes vähäisesti, niin kilot ei kerry. Toki hyvä pohjakunto vaikuttaa myös läpi elämän.
Ap, jos vielä 50-vuotiaanakaan vatsa ei roiku ja voimaa löytyy parin äijän verran, niin sitten olet säilynyt poikkeuksellisen hyvin ja geenisi saattavat olla poikkeavan hyvät.
Ei se oo geeneistä kiinni vaan syömistottumuksista