Simo Keskinen on 32-vuotias alkoholisti, ja hänellä on todennäköisesti elinaikaa muutamasta viikosta kuukauteen (maksakirroosi)
"minua surettaa, etten tule ikinä enää näkemään lastani, koska tulen olemaan loppuikäni kännissä"
Aika karua.
Kommentit (664)
Vierailija kirjoitti:
"Sinussa puhuu saatana luciferin korkein musta enkeli. Kaikki kannabista maistaneet ovat saatanan mustassa messussa mukana. Tarkoitus on Suomessa tuhota johto, antaa Suomi Luciferille ja myydä mökit ismaelilaisille jotka kansainvaeltavat tänne Etelä-Amerikan suurimpien moskeijoiden laulussa- sama laulu jota lucifer osaa. Hänellä on yhdeksäspää laulupää, tällä laulaa niin kaunista musiikkia, jonka vain kannabiksen osaajat käyttävät. Nyt on kuudes sinetti murrettu, nyt jääneet Jeesuksen pojat eli sinetit, koskevat suurta painetta ja seuraavat sinetit menevät nopeammin ja nopeammin vähemmässä ajassa murroksiin. Silloin kannabiksen ottajat syövät ihmiset ja muuttuvat islamiin!!!!!
OLETTE PASKANARKOMAANEJA KANNABIS ON PAHOLAISEN paskaa JA TE OTATTE SITÄ!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ
PASKANARKOMAANIENPASKAKEUHKOT JOISSA saatana ASUU!
AINOA JÄRKEVÄT TIE ON AMPUA KAIKKI JOTKA PITÄVÄT NUORISOMUOTIA JA LAITTELEVAT RAP KAPPALEITA SOIMAAN, JOISSA HALUTAAN, ETTÄ KAIKKI OTTAA PASKANARKOMAANIKANNABISTA!!!!!!
MINULLE EI MUUTEN HAUKUTA JATKUVASTI, OLEN JUMALAN TAHDON PUOLELLA JA JOS JUMALA KERTOO KORVAANI, ETTÄ TAPA JA SYÖ TUO IHMINEN NIIN MINÄ SEN TULEN TEKEMÄÄN JA SE KERTOO ETTÄ KANNABIKSEN KÄYTTÄJÄT TUHOTAAN. MINULLA ON YHTEYS JUMALAAN, OLEN NIITÄ HARVOJA, JOILLA ON KORKEIN TASO MAAILMASSA IHMISENÄ, OSAAN PUHUA ENKELTEN KANSSA JA HE VÄLITTÄVÄT ASIANI SUORAAN JUMALALLE!!!
HUOM! OLEN SUORASSA YHTEYDESSÄ LUOJAAN!!!!"
Kirjoittaja on Irti Huumeista ry:n perustaja
"Saitte tänään käsityksen Raakkunan faijasta, Joka on aina mua sortanut, mun teini iästä asti. Kun ei edes hyvästä yrityksestäni huolimatta, voinut ÄIJÄ koskaan olla asiallinen ja mukava. Vaan koitti mun omia ajatuksia muuttaa omiensa kaltaiseksi, ja valtaansa aina mun yli pommittaa. Sitä on kestänyt pojat kuulkaa näihin päiviin asti, vaikka ikää on mulla about 50v. Ja lopulta se tais tajuta, minkälainen HÖLMÖ se on asenteessaan ollutkaan. Kun ainoaa Esikois poikaa on ainoastaan valtansa alle sovittaa. Vai voinko iloita tästäkään. Sillä vähän käy sääliks jo äijää, vaikka vieläkin se nyrkit pystyssä mun edessä heristelee, ja olis tosi tyytyväinen jos poliisit sai syyn mut pidättää. SAASTA!"
Kirjoittaja on Irti Huumeista ry:n perustajan poika
Isoisä oli kaupungin tunnetuin alkoholisti.
Isä juttelee suoraan Jumalalle enkelien välityksellä ja pitää itseään henkisesti korkeimpana olentona maailmassa.
Ja poika on skitsofreeninen ja mielestään Suomen kansallistietäjä.
Sellaista. Joops.
Vierailija kirjoitti:
Mää oon 57-vuotias nainen ja oon ryypänny joka päivä 17.5-vuotiaasta lähtien. Tupakkia poltan kans. Vielä hengissä ja mulla on jopa osa-aikatyöpaikka.
Sama täällä, puhut kuin minun suullani. Joskus pinnistelen selvänä ja käyn verikokeessa mittauttamassa maksa-arvot. Ja kun se ovat viitearvoissa, ryhdyn ryyppäämään jälleen.
Juon paljon kerrallaan, kolmesti viikossa.
Alkoholimyrkyn haittoja:
- Alkoholin käyttö kytkeytyy neuropsykologiseen rapautumiseen.
- Alkoholin käytöllä teini-iässä on myrkyllinen vaikutus kehittyviin aivoihin.
- Alkoholin pidempiaikainen ja runsas käyttö heikentää ajattelutoimintoja.
- Alkoholin pidempiaikainen ja runsas käyttö heikentää havaintotoimintoja.
- Alkoholi tuhoaa solumyrkkynä aivoja.
- Alkoholin pidempiaikainen ja runsas käyttö heikentää muistia.
- Vaikutuksia voivat olla lähimuistin heikkeneminen, uuden oppimisen ja tarkkaavaisuuden ylläpidon vaikeutuminen.
- Alkoholia käyttäneellä voi olla uneen liittyviä ongelmia vielä päihtymyksen jälkeen.
- Nuorena aloitettu alkoholin säännöllinen käyttö haittaa henkistä kehitystä ja aikuistumisprosessia.
- Pitkäaikaiskäyttö aiheuttaa kognitiivisten kykyjen rappeutumista: ongelmanratkaisu- ja keskittymiskyvyn heikkeneminen, muistiongelmat, välinpitämättömyys, ärsyyntyminen ja vuorovaikutustaitojen heikentyminen.
- Alkoholi heikentää oppimiskykyä.
- Alkoholin käyttö lisää riskiä skitsofreniaan, masentuneisuuteen, ahdistuneisuuteen ja mielialahäiriöihin.
- Alkoholi aikaistaa psykoosien puhkeamista.
- Alkoholin käyttö lisää riskiä sairastua psyykkisiin sairauksiin kuten skitsofreniaan.
- Alkoholi aiheuttaa useita syöpiä.
- Alkoholi tuhoaa solumyrkkynä eniten aivoja.
- Alkoholi aiheuttaa psykooseja.
- Alkoholi linkittyy väkivaltaan.
- Alkoholi tuhoaa maksan.
- Alkoholi tuhoaa haiman.
- Alkoholi on primitisoiva ja degeneroiva kova huume.
- Alkoholi aiheuttaa impotenssia ja DNA-vaurioita siittiöissä.
Alkoholi ja tupakka ovat parhaita aineita väestönvaihtoihin, ja ihmisten orjuutukseen ja ryöstämiseen ihan laillisesti. Kumpikin aiheuttaa koviin huumeisiin verrattavan riippuvuuden ja tuhoaa aivoja. Käyttäjät pysyvät tyhminä kun heitä murhataan ja ryöstetään laillisilla myrkkyhuumeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää oon 57-vuotias nainen ja oon ryypänny joka päivä 17.5-vuotiaasta lähtien. Tupakkia poltan kans. Vielä hengissä ja mulla on jopa osa-aikatyöpaikka.
Sama täällä, puhut kuin minun suullani. Joskus pinnistelen selvänä ja käyn verikokeessa mittauttamassa maksa-arvot. Ja kun se ovat viitearvoissa, ryhdyn ryyppäämään jälleen.
Juon paljon kerrallaan, kolmesti viikossa.
Kuulostaapa ihanalta elämältä🤣🤣🤣
Vieläkö Simo on hengissä?
Sokoksen penkillä ei ainakaan pariin päivään näkynyt
Alkoholismi on ihan hirveä sairaus. Kai se lukeutuu psykiatrisiin ihan sairauksiin.
Mikä siinä aivoliuottimessa niin kiehtoo
Saako alkoholisti nautintoa alkoholista vai juoko hän sitä saadakseen pahan olon pois? Onko näiden välillä edes eroa, onko pahan olon poistuminen nautinnollista?
Vierailija kirjoitti:
Saako alkoholisti nautintoa alkoholista vai juoko hän sitä saadakseen pahan olon pois? Onko näiden välillä edes eroa, onko pahan olon poistuminen nautinnollista?
Alkoholisti juo koska ilman alkoholia tulee voimakkaita vieroitusoireita. Nautintoa alkoholisti ei enää alkoholista saa.
Alkoholimyrkyn haittoja:
- Alkoholin käyttö kytkeytyy neuropsykologiseen rapautumiseen.
- Alkoholin käytöllä teini-iässä on myrkyllinen vaikutus kehittyviin aivoihin.
- Alkoholin pidempiaikainen ja runsas käyttö heikentää ajattelutoimintoja.
- Alkoholin pidempiaikainen ja runsas käyttö heikentää havaintotoimintoja.
- Alkoholi tuhoaa solumyrkkynä aivoja.
- Alkoholin pidempiaikainen ja runsas käyttö heikentää muistia.
- Vaikutuksia voivat olla lähimuistin heikkeneminen, uuden oppimisen ja tarkkaavaisuuden ylläpidon vaikeutuminen.
- Alkoholia käyttäneellä voi olla uneen liittyviä ongelmia vielä päihtymyksen jälkeen.
- Nuorena aloitettu alkoholin säännöllinen käyttö haittaa henkistä kehitystä ja aikuistumisprosessia.
- Pitkäaikaiskäyttö aiheuttaa kognitiivisten kykyjen rappeutumista: ongelmanratkaisu- ja keskittymiskyvyn heikkeneminen, muistiongelmat, välinpitämättömyys, ärsyyntyminen ja vuorovaikutustaitojen heikentyminen.
- Alkoholi heikentää oppimiskykyä.
- Alkoholin käyttö lisää riskiä skitsofreniaan, masentuneisuuteen, ahdistuneisuuteen ja mielialahäiriöihin.
- Alkoholi aikaistaa psykoosien puhkeamista.
- Alkoholin käyttö lisää riskiä sairastua psyykkisiin sairauksiin kuten skitsofreniaan.
- Alkoholi aiheuttaa useita syöpiä.
- Alkoholi tuhoaa solumyrkkynä eniten aivoja.
- Alkoholi aiheuttaa psykooseja.
- Alkoholi linkittyy väkivaltaan.
- Alkoholi tuhoaa maksan.
- Alkoholi tuhoaa haiman.
- Alkoholi on primitisoiva ja degeneroiva kova huume.
- Alkoholi aiheuttaa impotenssia ja DNA-vaurioita siittiöissä.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholismi on ihan hirveä sairaus. Kai se lukeutuu psykiatrisiin ihan sairauksiin.
Ei se ole sairaus vaan oma valinta. Syöpä on sairaus. Syöpä ei parane siten, että sairas päättää lopettaa sairastamisen. Sitä vastoin juoppo voi koska tahansa päättää jättää huikan ottamatta.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nama-ovat-maailman-viisi-addiktoivi…
Viisi addiktoivinta ainetta: Alkoholi ja tupakka/nikotiini samassa sarjassa kovien huumeiden kanssa.
.
https://www.is.fi/terveys/art-2000007700851.html
Alkoholi on hermomyrkky, joka tuhoaa aina aivosoluja.
.
https://www.voice.fi/terveys-ja-hyvinvointi/a-156725
Alkoholi linkittyy vahvemmin syöpään kuin tiesimmekään - uusi tutkimus paljastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole sairaus vaan oma valinta. Syöpä on sairaus. Syöpä ei parane siten, että sairas päättää lopettaa sairastamisen. Sitä vastoin juoppo voi koska tahansa päättää jättää huikan ottamatta.
Alkoholi aiheuttaa heroiiniriippuvuuteen verrattavan, erittäin voimakkaan päihderiippuvuuden suureen osaan aktiivikäyttäjistään 10 - 15 vuoden aikana. Monikaan heistä ei ollut lainkaan etukäteen suunnitellut tulevansa alkoholistiksi, joka ryöstetään laillisesti alkoholilla ja lopulta kuolee alkoholiin, mutta alkoholi koukuttaa hyvin salakavalasti ja hitaasti. Täysin riippumatta sosiaali- ja ammattiryhmästä. Alkoholi vie herrat ja narrit samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi aiheuttaa heroiiniriippuvuuteen verrattavan, erittäin voimakkaan päihderiippuvuuden suureen osaan aktiivikäyttäjistään 10 - 15 vuoden aikana. Monikaan heistä ei ollut lainkaan etukäteen suunnitellut tulevansa alkoholistiksi, joka ryöstetään laillisesti alkoholilla ja lopulta kuolee alkoholiin, mutta alkoholi koukuttaa hyvin salakavalasti ja hitaasti. Täysin riippumatta sosiaali- ja ammattiryhmästä. Alkoholi vie herrat ja narrit samalla tavalla.
Alkoholi on laillista, koska se aiheuttaa suureen osaan käyttäjistään lopulta erittäin voimakkaan riippuvuuden, jonka voimin ihminen voidaan ryöstää ja jopa tappaa täysin laillisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sellaisia riippuvuuksia käskee itselleen hommaamaan? Saman logiikan mukaan tupakointikin on sitten sairaus.
Niin on monet syövätkin "itse aiheutettu". Tupakka/nikotiiniriippuvuus on ihan virallisesti sairaus johon on saatavilla hoitoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholisti juo koska ilman alkoholia tulee voimakkaita vieroitusoireita. Nautintoa alkoholisti ei enää alkoholista saa.
Kyllä moni alkoholisti saa alkoholista myös nautintoa. Se vaihe, jossa nautintoa ei enää saa, on aika pitkän matkan päässä, kehityksen loppuvaiheessa. Ei voi ajatella, että niin kauan kuin saa nautintoa, ei ole alkoholisti vaan asiat on jotenkin hyvin. Ei ole. Jo kauan sitä ennen on syntynyt riippuvuus, jota ei enää its pysty hallitsemaan.
Näin se on. Alkoholi on maailman myrkyllisimpiä huumausaineita mitä ihminen voi huumeena käyttää. Pesu- ja moottoripolttoaine, jonka juominen tuhoaa aivoja enemmän kuin mikään muu huume tai päihde.