Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Simo Keskinen on 32-vuotias alkoholisti, ja hänellä on todennäköisesti elinaikaa muutamasta viikosta kuukauteen (maksakirroosi)

Vierailija
16.06.2024 |

"minua surettaa, etten tule ikinä enää näkemään lastani, koska tulen olemaan loppuikäni kännissä" 

Aika karua. 

https://www.hs.fi/alueet/art-2000010503579.html

Kommentit (664)

Vierailija
521/664 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri Orpo tuo viinit ruokakauppoihin, että alkoholilla suoritettava omaisuuksien ryöstö ja kansanmurha saa uutta puhtia. Alkoholiin kuolleiden tilalle sitten ulkomailta halpatyövoimaa. Kansa maksaa oman tuhonsa ja kiukuttelee jos solumyrkkyhuumeen hintaa nostetaan.

Vierailija
522/664 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tee mieli alkoholia. Se on liuotinta.

Liuottaa huolet ja murheet pois, jee jee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/664 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava raitistui useita vuosia sitten antabuksen avulla, tietenkään tämäkään ei kaikkia auta, mutta häntä se auttoi, myös AA oli alusta asti mukana, hän käy vieläkin kokouksissa.

Artikkelin nuorella miehellä edes rakastuminen ja lapsen syntymä ei auttanut, surullinen kohtalo ihmisellä.

Vierailija
524/664 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö Simo on hengissä?

Sokoksen penkillä ei ainakaan pariin päivään näkynyt

Eikä Kuninkaankadulla

Vierailija
525/664 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mies on aika aggressiivinen pummiessaan rahaa, mutta kerran meillä oli hassu tapaaminen jossa molemmat järkytyttiin toistemme iästä. Minä siitä, että hän, tuossa kunnossa oli vuoden minua vanhempi. Hän sitä että minä, teini-ikäisen näköinen kolmekymppinen oli häntä vuoden nuorempi.

Surullinen tapaus kuitenkin.

Vierailija
526/664 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaakohan nuo alkkikset itse, miten ällöttäviä ne on? Miksi pitää tulla kaikista näkyvimmille paikoille haisemaan ja mölyämään? Aamusta iltaan möykätään ja öristään esimerkiksi Tampereella tuossa Sokoksen edessä, missä on kaikkein vilkkain jalankulkijoiden liikenne. Ja tietty pitää myös sillä oksettavalla haisuliporukalla vallata koko kadunleveys ja siinä sitten horjutaan normaalien ihmisten (myös lasten) päälle. Miten näille ei voida tehdä mitään? 

Vierailija
527/664 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuaakohan nuo alkkikset itse, miten ällöttäviä ne on? Miksi pitää tulla kaikista näkyvimmille paikoille haisemaan ja mölyämään? Aamusta iltaan möykätään ja öristään esimerkiksi Tampereella tuossa Sokoksen edessä, missä on kaikkein vilkkain jalankulkijoiden liikenne. Ja tietty pitää myös sillä oksettavalla haisuliporukalla vallata koko kadunleveys ja siinä sitten horjutaan normaalien ihmisten (myös lasten) päälle. Miten näille ei voida tehdä mitään? 

Kyllä he tajuavat. Mitä sinä haluaisit heille tehtävän?

Vierailija
528/664 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voisko ne vaikka poistaa siitä? Vaikka yksinkertaisia ovatkin, kai ne tajuaisi pikkuhiljaa, että eivät voi siihen tulla häiritsemään muita ihmisiä? 

Mun puolesta kaikki narkit ja alkkikset voisi lähettää vaikka jonnekin autiolle saarelle keskenään sekoilemaan. 

Vierailija
529/664 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne tajuaa, niin miksi ne sitten on siinä? Sehän on ihan silkkaa tahallista kiusantekoa muille ihmisille. Ja itsekkyyttä. Mutta itsekkäitähän nuo on kaikki. 

Vierailija
530/664 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne tajuaa, niin miksi ne sitten on siinä? Sehän on ihan silkkaa tahallista kiusantekoa muille ihmisille. Ja itsekkyyttä. Mutta itsekkäitähän nuo on kaikki. 

Missä heidän pitäisi olla? Kaupunki kuuluu heille ihan samalla tavalla kuin sinullekin.

Vierailija
531/664 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voisko ne vaikka poistaa siitä? Vaikka yksinkertaisia ovatkin, kai ne tajuaisi pikkuhiljaa, että eivät voi siihen tulla häiritsemään muita ihmisiä? 

Mun puolesta kaikki narkit ja alkkikset voisi lähettää vaikka jonnekin autiolle saarelle kesken

Poistaa mihin?

Vierailija
532/664 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras paikka kerjäämiseen

Vierailija
533/664 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Missä heidän pitäisi olla? Kaupunki kuuluu heille ihan samalla tavalla kuin sinullekin."

Siis millä perusteella? Miksi sä puolustelet tällaista?

Vierailija
534/664 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Poistaa mihin?"

No kuule ihan mihin vaan.

Vierailija
535/664 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Simo kuollut? Lauri Tähkä kertoi kuulleensa Suomesta alkoholiongelmaisesta, jonka oli ymmärtääkseni päätynyt kutsumaan Treen Tammelan stadionin keikalleen, mutta hlö oli kuollut torstaina. Lauloi kappaleen hänen muistolleen. Tuli vain mieleen, että olisiko kyseessä ollut Simo, joka oli paljon somessa esillä?

Vierailija
536/664 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri siis oli aiemmin kuullut  ystävältään alkoholiongelmaisesta, kun ystävä oli lukenut tästä hlöstä somesta ja kertonut hänestä Lauri Tähkälle, joka oli halunnut kutsua ks. hlön Treen keikalleen. Hlö kuitenkin siirtynyt "yläkertaan" torstaina (Lauri näytti kädellään taivasta). Simo?

Vierailija
537/664 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Missä heidän pitäisi olla? Kaupunki kuuluu heille ihan samalla tavalla kuin sinullekin."

Siis olet sitä mieltä, että mä voin myös mennä tuonne kadulle keskelle keskeisintä ihmisten liikkumiskohtaa huutamaan, möykkäämään, örisemään, haisemaan, kerjäämään, huutelemaan rivouksia, levittäytymään kaveriporukkani kanssa koko kadun leveydelle niin, että lapset ja mummot joutuu väistelemään ja pelkäämään meitä, vetämään viinaa ja olemaan häiriöksi päivästä toiseen, aamusta iltaan. Ja kenelläkään ei ole oikeutta poistaa mua sieltä, vaan minulla on täysin yhtäläinen oikeus olla siellä kuin muillakin ihmisillä? Todellako olet tätä mieltä? 

Vierailija
538/664 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä perusteella, että yhteiskunta on täynnä erilaisia jäseniä, joita täytyy vaan sietää (tiettyyn pisteeseen asti). Kyllä monet muutkin ihmisryhmät aiheuttavat muille tilanteita, joita pitää vaan sietää.

Ohis

Vierailija
539/664 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutaakin kuolla pois.

Vierailija
540/664 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on itse samanlainen päihteiden väärinkäyttäjä ja rappiolla oleva spurgu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi