Karoliina, 34, elää karhuna
Syö marjoja ja murahtelee. :)
Minä eläimenä sinä eläisit ja miten tulkitsisit tätä eläintä?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimittajat vois vähän miettiä. Kiusaavat avun tarpeessa olevia.
Jos tuo karhuilu tuo hänelle sen avun? Tekee hänet onnelliseksi? Antaa hänen olla.
Niin, antaa olla, mutta ei tarvi tehdä lehteen juttua. Sama kaikkien vastaavien "uutisten" kanssa.
Jättää lukematta jos asia häiritsee?
En minä sitä sanonut, että asia häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo karhuilu tuo hänelle sen avun? Tekee hänet onnelliseksi? Antaa hänen olla.
Niin, antaa olla, mutta ei tarvi tehdä lehteen juttua. Sama kaikkien vastaavien "uutisten" kanssa.
Kertohan tämä missä tilassa tämä maa makaa, kun tällaisia uutisoidaan. Eihän näitä voi oksentamatta sivuuttaa.
Joku saa asua vaikka kahden pollen pilttuussa, tai sikojen kanssa lätissä, mutta pitääkö siitä uutisoida.
Ei varmaan töissä ? Karhu. Mitäköhän siellä päässä pyörii.
Mahtas olla hulppeata yhtyä naaraskarhun kanssa sammaleen päällä
Vierailija kirjoitti:
No kuvitteelahan jotkut olevansa tisseineen ja tussuineen miehiä joten miksei sitten yksi karoiina mene karhuna tai mursuna tai vaikka muurahaisena.
Ehkä nuo sukupuolisekoilut on jo niin nähty, nyt samaistutaan eläimiin. Lääketiede ei enää perässä pysy, kun pitäisi ihmisestä alkaa eläintä kyhäämään, että tasa-arvo toteutuisi ja jokainen voisi elää siinä kehossa, mitä kokee olevansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MT-lääkkeiden turvottama.
Huomasin saman, habitus paljastaa selvästi, mistä on kyse. Naisen kotikin aika "erikoinen", liekö jäänyt jonnekin teinivuosilleen henkisesti..no, makunsa kullakin, eikä tietysti mulle kuulu.
Mitä pahaa nuissa kirjoissa ja lautapeleissä on, ei mitään.
Nimi, omaisuus ja kaikki pois vaan ja metsään elelemään karhuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin saman, habitus paljastaa selvästi, mistä on kyse. Naisen kotikin aika "erikoinen", liekö jäänyt jonnekin teinivuosilleen henkisesti..no, makunsa kullakin, eikä tietysti mulle kuulu.
Kuka mainitsi jotain kirjoista ja lautapeleistä? Itse kiinnitin huomiota seinällä oleviin kortteihin ja kuviin sekä isoihin pehmoleluihin, vähän teinimeininkiä, mullakin oli joskus 13-vuotiaana seinällä vastaavia, mut kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Onko MeNaisten juttu? Sopisi niiden toimitukselliseen linjaan, jossa normalisoidaan yhteiskunnan ääri-ilmiöitä ja sek suaalisia paraf ilioita ja mielenterveysongelmia.
Tästä ei ole enää pitkä matka eläimiin ja lapsiin sekaantumiseen, koska "mulla on oikeus".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuvitteelahan jotkut olevansa tisseineen ja tussuineen miehiä joten miksei sitten yksi karoiina mene karhuna tai mursuna tai vaikka muurahaisena.
Ehkä nuo sukupuolisekoilut on jo niin nähty, nyt samaistutaan eläimiin. Lääketiede ei enää perässä pysy, kun pitäisi ihmisestä alkaa eläintä kyhäämään, että tasa-arvo toteutuisi ja jokainen voisi elää siinä kehossa, mitä kokee olevansa.
Samaan aikaan jotkut normaalin mielenterveyden omaavat odottavat vuoroaan terveydenhoitoon, kun nämä kaiken maailman sukupuolenkorjauttajat tukkivat hoitojonot.
Sitä odotellessa, että milloin yhteiskunta alkaa sukupuoli-identifioiutumisen lisäksi normalisoida tämänkin. Ja että he alkavat vaatimaan mm. omia vessojaan ja neutraaleja liikennemerkkejä. Ihmisten sukupuolineutraalit liikennemerkithän eivät taatusti kelpaa, koska siinä esitetään kuitenkin ihminen.
Näyttää siltä, että normaaleista ihmisistä alkaa kovaa vauhtia tulla yhteiskunnan silmissä epänormaaleja.
Vierailija kirjoitti:
-Hieroessaan selkäänsä ovenkarmia vasten Karoliinan samaistuminen karhuun on hyvin voimakasta.-
Ettei vaan olisi syyhypunkit iskeneet Karoliina-karhuun?
Sen pitäisi muuten muuttaa nimensä - Karhuliinaksi!
Eikös näitä kutsuta turreiksi? Englanniksi furry. Takavuosina järjestivät jotain "coneja", joissa hengattiin eläinpuvut päällä ja osa kävi takahuoneessa panemassa. Näin ainakin kuulin tällaisia tuntevilta ihmisiltä.
M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertohan tämä missä tilassa tämä maa makaa, kun tällaisia uutisoidaan. Eihän näitä voi oksentamatta sivuuttaa.
Joku saa asua vaikka kahden pollen pilttuussa, tai sikojen kanssa lätissä, mutta pitääkö siitä uutisoida.
Musta on ihan mielenkiintoista oppia uusista ilmiöistä. Ylipäätään asioista mistä en ole ennen kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka mainitsi jotain kirjoista ja lautapeleistä? Itse kiinnitin huomiota seinällä oleviin kortteihin ja kuviin sekä isoihin pehmoleluihin, vähän teinimeininkiä, mullakin oli joskus 13-vuotiaana seinällä vastaavia, mut kukin tyylillään.
Niin kauan kun karhuKaroliina ei vahingoita ketään, tai ole vaatimassa jotain erityisoikeuksia hull uutensa tähden, niin antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan jotkut normaalin mielenterveyden omaavat odottavat vuoroaan terveydenhoitoon, kun nämä kaiken maailman sukupuolenkorjauttajat tukkivat hoitojonot.
No mutta karhu ei ainakaan tarvii leikkauksia, senkun vetää naamion päähän. Ei oo siis sulta pois :D
Mitä seuraavaksi? Joku varmaan identifioituu esineeksi?
Vierailija kirjoitti:
Sitä odotellessa, että milloin yhteiskunta alkaa sukupuoli-identifioiutumisen lisäksi normalisoida tämänkin. Ja että he alkavat vaatimaan mm. omia vessojaan ja neutraaleja liikennemerkkejä. Ihmisten sukupuolineutraalit liikennemerkithän eivät taatusti kelpaa, koska siinä esitetään kuitenkin ihminen.
Näyttää siltä, että normaaleista ihmisistä alkaa kovaa vauhtia tulla yhteiskunnan silmissä epänormaaleja.
Mulla on 8v tyttö, joka on hyvin perinteisen tyttömäinen. Kerran sain kuulla eräässä someryhmässä olevani ahdasmielinen ja sukupuolittunut kasvattaja, kun tytöllämme ei ole ns. poikien leluja ja vaatteita. Mutta kun tyttö ei semmoisia halua.
Itse se varmaan haluaa olla karhu. Mitä hänen vanhemmat tuumaa ?
-Hieroessaan selkäänsä ovenkarmia vasten Karoliinan samaistuminen karhuun on hyvin voimakasta.-
Ettei vaan olisi syyhypunkit iskeneet Karoliina-karhuun?