Suur riita anopin kanssa kesä häistä haluaa ruuvaksi juustokeittoa ja raparepi kiisseliä ei ole juhlaruokaa se!
Keitto ja kiisseli sotkee juhla asut ja lapset läikyttää parketille. Olen jo suunnitellut kokonaisvaltaisen sormi syötävien kavalkaadin keiteringistä tilattuna myös bebejä ja kanapeita.
Kommentit (23)
Tuskin kukaan tilaisi vain sormisyötäviä jos välttää sotkua.
Laita anopille oma raparepikiisseli.
Olikos sillä anopilla useampi tytär? t: Jampe 62 v
Vieläkö noin huonosti kirjoittavalla on anoppi muka elossa?
Onneksi en mee koskaan naimisiin :) Ja jos menisin, ne olis jotkut pienen pienet salahäät kaksin kullan kanssa.
N32
Vierailija kirjoitti:
Jos anoppi maksaa niin saa myös päättää
Johan on, aika itsekästä määräilyä. Minä en edes kutsuisi tuollaista anoppia. Häät ovat hänen poikansa ja miniänsä, ja heidän pitää saada kaikin puolin omanlaisensa häät. Hieman nyt kunnioitusta, jos vaikka maksaakin.
Sormisyötävät kyllä kertovat provosta...
Taidan mennä laittamaan mansikki rahkaa johon lisään panaania ananaat jää purkkiin. Lasten vanukkaat on jo syöty ja hyydekakku rääpitty. Karkkivasut hankkimatta onko niitä vielä kaikki syöty ahneet lapset?
Milloin pääset pois mt-sairaalasa?
Ahaa, pupan karkkivasu-tyyppi on menossa naimisiin! Onnea vaan
Onkohan ap valmistunut edes peruskoulusta? Kirjoittamaan ei ainakaan ole oppinut. Piti lukea monta kertaa, että sai mitään tolkkua. Raparperi kiisseli juhla ruokaa juusto keitto...
Taas tämä sama hullu.
Et ole hauska.
Vain otettu lääke auttaa.
Mahtava provo! 👏
Raparepi kiisseli 🤣 🤣
En halua maistaa raparepi kiisseliä.
Onko se aprillijälkkäriä - aprillia, syö silliä, juo kuravettä päälle?
Me-ne il-ta-kou-luun op-pi-maan suo-me-a.
Keittääkö anoppi sopat ja kiisselit itse?
Jos anoppi maksaa niin saa myös päättää