Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Karhuna ihmiskehossa

Vierailija
16.06.2024 |

"Karoliina on therian. Therian on ihminen, joka identifioituu eläimeksi.

Mä olen sielultani karhu. Koen, että olen karhu ihmiskehossa, Karoliina sanoo.

Karhu on Karoliinan theriotype."

Sillälailla. Ei ollut jutussa mainittu mitään Karoliinan työelämästä. 

Olisko mitään lääkitystä tuohon?

Kommentit (173)

Vierailija
101/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kammottavia kommentteja täällä toisesta ihmisestä. Mitä se on muilta pois, jos hän kokee olonsa hyväksi pitämällä karhunaamaria kotonaan neljän seinän sisällä? Se ei vahingoita yhtään ketään. Jokaisella pitäisi olla joku oma henkireikä ja tapa rentoutua, hän tekee sen noin

MT ongelmat vahingoittavat häntä itseään, tulevaisuutta ei rakenneta noin. 

Vierailija
102/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi plösö syö kyllä paljon muutakin ku marjoja :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko koskaan nähnyt laihaa karhua? raakaa kalaa syödään mm.

Vierailija
104/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin, että eläimiin samaistuttaessa samaistutaan ennemminkin siihen omaan mielikuvaan siitä eläimestä. 

Esim. "kissamainen" nainen ei pureskele raakaa kuollutta hiirtä.

Yleensä nämä mielikuvat ovatkin hyvin pinnallisia ja rajoittuneita.

Vähän samalla tavalla kuin silloin, kun joku samaistuu vastakkaiseen sukupuoleen eli kokee olevansa "oikeasti" vastakkaisen sukupuolen jäsen, mutta oikeastaan vain kopioi rajoittuneita ja pinnallisia sukupuolirooleja.

Vierailija
105/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kammottavia kommentteja täällä toisesta ihmisestä. Mitä se on muilta pois, jos hän kokee olonsa hyväksi pitämällä karhunaamaria kotonaan neljän seinän sisällä? Se ei vahingoita yhtään ketään. Jokaisella pitäisi olla joku oma henkireikä ja tapa rentoutua, hän tekee sen noin

Mistä sinä sen tiedät? Olen itse myös therian, ja ihan tuottava yhteiskunnan jäsen, akateeminen koulutus on ja olen it-arkkitehti ammatiltani. Mistä tulee nämä kummat käsitykset, että therianit eivät kävisi töissä tai eläisi ihan normaalia elämää?

Vierailija
106/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi kovasti, kun en tajua näitä furryjä, therianeja, manga-faneja tai muitakaan aikuisia ihmisiä, jotka käyttäytyvät kuin leikki-ikäiset lapset.

Olen varmaan silleen omituinen ja vanhanaikainen, kun olen sitä mieltä, että aikuiset voisivat käyttäytyä vastuullisesti ja aikuismaisesti. 

Toki jokainen saa joskus vaihtaa vapaalle ja olla lapsellinenkin, mutta että siitä lapsetuksesta tulee noin hallitseva osa elämää?

Ainakin furryissä on myös vahva seksuaalinen ulottuvuus. Eli furryiksi pukeutuvat aikuiset ihmiset sekstailevat keskenään niissä asuissa. Ja ihan vapaasti aikuiset ihmiset saavat tehdä mitä tahtovat, mutta lapset kannattaa pitää kaukana näistä furryjutuista, kun ne tosiaan eivät useinkaan ole mitään hassunhauskoja lasten leikkejä.

Vierailija
107/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä sen tiedät? Olen itse myös therian, ja ihan tuottava yhteiskunnan jäsen, akateeminen koulutus on ja olen it-arkkitehti ammatiltani. Mistä tulee nämä kummat käsitykset, että therianit eivät kävisi töissä tai eläisi ihan normaalia elämää?

Ihan varmasti olet.

Vierailija
108/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arkkitehti tai sitten meribiologi aina välillä.

Vierailija
109/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

George Seinfeldistä🤣

Vierailija
110/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jo jonkin aikaa aivan kaikkea pitänyt suvaita, koska mitä se mun persettä kutittaa, miten mun kansani elää. Jossain kohtaa historian heiluri heilahtaa toiseen suuntaan.

Vierailija
111/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Koen että olen karhu ihmiskehossa." Voi helevetti näiden kanssa. Osasihan tän arvata, että nämä tulevat seuraavaksi tässä identoitumis-farssissa. Ei, hän ei todellakaan ole karhu tai mikään eläin ihmiskehossa - hänellä on kehityshäiriö tai hoitamatta/diagnosoimatta jäänyt mt-ongelma. Ihan oikeasti median pitää lopettaa tällaisten tapausten jalustalle nostaminen ja tällaisen normalisointi. Lapsena voit leikkiä vaikka mitä eläintä  ja se on ihan ok, mutta aikuinen ihminen jättää ne leikit lapsuuteen eikä tee siitä persoonaa tai elämäntapaa. Okei, hyvä jos tuo edes neljällä jalalla hyppii eteenpäin koska jotain liikuntaa tarvitsee selkeästi jo ihan terveyden parantamisen kannalta. Ja kun näitä tapauksia hyväksytään ja kaikki saavat identoitua miksikä haluavat, niin arvatkaapa, mitä tulee seuraavaksi? Niin, seuraavana on sitten vuorossa pedarit, jotka identoituvat vain lapsia rakastavaksi ja totta kai hei sitä pitää sietää. Itse as

Toi North American Man/Boy Love Association (NAMBLA) on siis ihan oikeasti olemassa eikä se ole ollut vain mikään South Parkin vitsi.

Vierailija
112/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sielultani pölynimuri. Vietän päivät siivouskomerossa ja hipelöin aikani kuluksi itsekelautuvaa johtoani.

Vierailija
113/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa erikoista. Eli ilmeisesti osalle on niin mahdotonta ymmärtää, että ihminen voi olla korkeasti koulutettu ja kykenevä toimimaan työelämässä, ja myös therian, että täytyy kieltää asian todellisuus ja leimata minut valehtelijaksi. 

Olen myös ns. spirituaalinen therian jutun Karoliinan tapaan. Uskon menneisiin elämiin ja koen olleeni susi aiemmassa elämässä, ja minulla on ikään kuin muistoja elämästä sutena. Jos ne ovat mielikuvitusta kuten varmaan moni sanoo, niin ihana sama. Joka tapauksessa saan elämääni paljon rikkautta ja iloa siitä, että minulla on myös tämä toisenlainen olemisen ja kokemisen tapa kuin tavanomainen inhimillinen. Ja siis minä tiedän olevani ihminen ja osaan käyttäytyä kuten ihminen ihmisten ilmoilla. 

Vierailija
114/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jokin karhu tai susi, ehkä albatrossi tai merikotka vähintään. Ei koskaan kai kukaan ole  myöntänyt oikeasti olevansa lapamato, lude tai täi. 

Vierailija
115/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan miettinyt, että toi therianisuus on sulle vaan tapa kokea olevasi "erityinen"? Kun harva haluaa olla tylsä ja tavallinen, niin sitten pitää keksiä joku toisista erottava tekijä. Ei silleen pahalla, kun eihän tuo vahingoita ketään muuta, mutta keittiöpsykologioin tässä vaan.

Vierailija
116/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vajaa pitää olla ettei laita linkkiä aloitukseen?

Itse en ainakaan pysty edes laittamaan. Helposti löytyi juttu netistä hakemalla vain haulla "karhuna ihmiskehossa"

Miten niin et pysty? Etkö siis osaa, vai? Voin neuvoa jos tarvitset apua

Vierailija
117/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina jokin karhu tai susi, ehkä albatrossi tai merikotka vähintään. Ei koskaan kai kukaan ole  myöntänyt oikeasti olevansa lapamato, lude tai täi. 

Vähän sama kuin ihmisversioissakin edellisistä elämistä. Kukaan ei ole koskaan tavallinen köyhä maajussi, vaan ne on jotain Kleopatran parhaita kavereita.

Vierailija
118/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vajaa pitää olla ettei laita linkkiä aloitukseen?

Itse en ainakaan pysty edes laittamaan. Helposti löytyi juttu netistä hakemalla vain haulla "karhuna ihmiskehossa"

Miten niin et pysty? Etkö siis osaa, vai? Voin neuvoa jos tarvitset apua

Murrrrr.

Vierailija
119/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä jo loukkaavaa karhuja kohtaan. Ylipainoinen lapsellisen oloinen nainen laittaa jonkun naamion ja vähän murisee, voi helvata, millaiseksi tämä maailma on mennyt.

Menis vielä murisemaan oikealle karhulle ja leikkimään oikean karhua:D vois käydä ehjä huonosti tuolle "karhulle":D

Vierailija
120/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkinnosta - uskotko jälleensyntymiseen? Pidätkö mahdollisena että olet ollut tuo eläinhahmosi jossain aiemmassa elämässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi