IS: Karhuna ihmiskehossa
"Karoliina on therian. Therian on ihminen, joka identifioituu eläimeksi.
Mä olen sielultani karhu. Koen, että olen karhu ihmiskehossa, Karoliina sanoo.
Karhu on Karoliinan theriotype."
Sillälailla. Ei ollut jutussa mainittu mitään Karoliinan työelämästä.
Olisko mitään lääkitystä tuohon?
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän karhutpyypillisyys näkyy? Nukkuu talviunet? Syöpaljon marjoja?
Vararasvaa näyttää keräävän.
Tottunut siihen jo edellisessä elämässä:D
Vierailija kirjoitti:
Ihan on jo karhun kokoinenkin.
Niin on. Tämä Kaloriina ainakin syö karhun verran
Jonkinlaista todellisuuspakoa tuo on
Ihan yhtä tervettä kuin sukupuoliharhat
Tämä "therian ilmiö" on tosi kummallinen ja kiehtova. Olen itse nähnyt metsässä lapsia susimaskit päässä minun mielestä tämä on kummallista mutta ymmärrän jossain määrin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ilmankos, minä taidan tosiaan olla laiskiainen.
Tämä pitää kertoa työkkärissä kun työ ei kelpaa. Nykyään varmaan saa joltain woke-taholta ne laiskiaisen paperit ihan virallisesti.
Persuilta ja kokoomuksesta saa rahaa jotta pääsee asumaan turkistarhan häkkiin.
Talvet nukkuu ja keväällä herää hoikkana.
Vierailija kirjoitti:
"Mä olen aika pitkälle tavallinen ihminen, hän sanoo.
- Mutta jos tulisi tilanne, jossa joku alkaisi ryppyilemään, niin saattaisin mennä puolustusasentoon ja ruveta murisemaan."
😂 Tämä selvä.
Onko ollut kiusattu esim. Painon vuoksi?
Onkohan hän koskaan tavannut yhtäkään karhua?
Vierailija kirjoitti:
Toi syö lihiksiä ja kärsii uniapneasta. Kaukana karhusta.
Pistäis lääkityksen kuntoon toikin possu.
Toivottavasti ei kykene saamaan lapsia. Tuollaiset pitäisi steriloida. Noin sekaisin oleva kuuluu lukkojen taakse.
Vierailija kirjoitti:
Tämä "therian ilmiö" on tosi kummallinen ja kiehtova. Olen itse nähnyt metsässä lapsia susimaskit päässä minun mielestä tämä on kummallista mutta ymmärrän jossain määrin.
Tämä on aikuinen ja pahasti sekaisin. Lapset leikkivät eivätkä koe olevansa susia.
Toivottavasti koira ottaa ja häipyy ettei päädy välipalaksi. No, elämämkalluus on näissä vahvasti läsnä.
Pelottavaa että tommoset heistelee vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Pihkatappi perseessä.
Jutussa sosiaalipsykologian lehtori sanoo ettei liity mielenterveysongelmiin. Eikö edes asiantuntijat uskalla nykyään puhua asioista suoraan kun pelätään jonkun loukkaantuvan?
Itseäni ei haittaa että joku kokee olevansa karhu, mutta miksi pitää valehdella ja kaunistella ettei niin kokevalla ihmisellä ole mielenterveyden kanssa ongelmia, sillä onhan se nyt selvää ettei mieleltään täysin terve aikuinen ihminen karhua arjessa leiki.
Aivan liikaa nykyään hyssytellään ja tosiasioitakin kiistetään ilmeisesti siksi, että pelätään jonkun poikkeavan yksilön pahottavan mielensä. Vähemmistöt sanelevat miten maailma pyörii ja enemmistö kävelee munankuorilla.
Tuo on kyllä jo loukkaavaa karhuja kohtaan. Ylipainoinen lapsellisen oloinen nainen laittaa jonkun naamion ja vähän murisee, voi helvata, millaiseksi tämä maailma on mennyt.
Jutussa sanotaan, että ilmiö on lisääntynyt. Tämähän voi tarkoittaa noin ilmaistuna vaikka sitä, että yhden sijaan kaksi harrastaa tuollaista.
Kalallehan tuo pitäs ottaa mukkaan. Laittas istumaan nousulohien aikaan koskeen ja hän nappaisi siitä suuhunsa lohia ja toisi rannalle
Tuli silti ilkeä olo. Vanhan ajan Englannissa ihmiset huvittelivat mielisairaaloissa asukkaita pällistellen ja kiusaten. Jutussa on hyvin paljon samaa, vaikkei huvitteluun enää kuulukaan hullujen läimäyttäminen kepillä.