Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Karhuna ihmiskehossa

Vierailija
16.06.2024 |

"Karoliina on therian. Therian on ihminen, joka identifioituu eläimeksi.

Mä olen sielultani karhu. Koen, että olen karhu ihmiskehossa, Karoliina sanoo.

Karhu on Karoliinan theriotype."

Sillälailla. Ei ollut jutussa mainittu mitään Karoliinan työelämästä. 

Olisko mitään lääkitystä tuohon?

Kommentit (173)

Vierailija
81/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä "therian ilmiö" on tosi kummallinen ja kiehtova. Olen itse nähnyt metsässä lapsia susimaskit päässä minun mielestä tämä on kummallista mutta ymmärrän jossain määrin.

Lapsilla vain leikki kyseessä. Aikuisilla voi olla joku ihmissusimuutos tai muu olento? En sano että tässä tapauksessa. Yksi mies murisi mennessään kadulla. Liekö baarista oli tullut tai huume, ehkä se auttaa "muodonmuutoksessa". Venäjällä on vampyyreja, tosin osa harrastaa sitä vain keskenään. Että sellaista.

Vierailija
82/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutussa sanotaan, että ilmiö on lisääntynyt. Tämähän voi tarkoittaa noin ilmaistuna vaikka sitä, että yhden sijaan kaksi harrastaa tuollaista.

Toivottavasti ei olisi uros, muuten tulee pentuja ensi keväänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ku sitte sattuu hammaslääkäriksi joku kädetön kiivi lintu.

Vierailija
84/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koen että olen karhu ihmiskehossa." Voi helevetti näiden kanssa. Osasihan tän arvata, että nämä tulevat seuraavaksi tässä identoitumis-farssissa. Ei, hän ei todellakaan ole karhu tai mikään eläin ihmiskehossa - hänellä on kehityshäiriö tai hoitamatta/diagnosoimatta jäänyt mt-ongelma. Ihan oikeasti median pitää lopettaa tällaisten tapausten jalustalle nostaminen ja tällaisen normalisointi. Lapsena voit leikkiä vaikka mitä eläintä  ja se on ihan ok, mutta aikuinen ihminen jättää ne leikit lapsuuteen eikä tee siitä persoonaa tai elämäntapaa. Okei, hyvä jos tuo edes neljällä jalalla hyppii eteenpäin koska jotain liikuntaa tarvitsee selkeästi jo ihan terveyden parantamisen kannalta. Ja kun näitä tapauksia hyväksytään ja kaikki saavat identoitua miksikä haluavat, niin arvatkaapa, mitä tulee seuraavaksi? Niin, seuraavana on sitten vuorossa pedarit, jotka identoituvat vain lapsia rakastavaksi ja totta kai hei sitä pitää sietää. Itse asiassa South Park teki jo vuosikymmeniä sitten jakson, jossa seura (North American Man Boy association) yritti oikeuttaa "rakkaussuhdetta" aikuisten miesten ja lasten välille. En olisi uskonut, että se voi joskus olla todellisuutta, silloin se oli vitsi. Lopetetaan tää ennen kuin oikeasti mennään synkille vesille. 

Vierailija
85/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoon!

Vierailija
86/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa oli joskus video miehestä joka koki olevansa hevonen jotenkin. Ikävää vaan että mies oli puheensa mukaan vetänyt äksyilevää hevosta turpaan nyrkillä. Siinä vasta hevosten ystävä.

Vierailija
87/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs paikallinen pitkänlinjan juoppo irvistelee ja ulvoo nelinkontin puistonpenkillä kuin susi. Illalla tai yöllä. Viinat kanniskelee ihan muovikassissa. Onkohan samaa ilmiötä vai ryyppy tehnyt tehtävänsä..

Vierailija
88/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole mikään harha, ja teillä on muutenkin aivan väärä kuva therianeista. 

Vierailija
89/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä olen aika pitkälle tavallinen ihminen, hän sanoo.

- Mutta jos tulisi tilanne, jossa joku alkaisi ryppyilemään, niin saattaisin mennä puolustusasentoon ja ruveta murisemaan."

😂 Tämä selvä.

Tämä voisi jopa toimia😂 saisi ryppyilijät äkkilähdön!

Vierailija
90/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Theriantropyä ei voi muuttaa, se ei ole harha

Jos te kuvittelette, että voisitte muuttaa meitä jollain tapaa, se ei ole totta

Jos on therian lapsena, on therian aikuisena 

Vierailija
91/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs paikallinen pitkänlinjan juoppo irvistelee ja ulvoo nelinkontin puistonpenkillä kuin susi. Illalla tai yöllä. Viinat kanniskelee ihan muovikassissa. Onkohan samaa ilmiötä vai ryyppy tehnyt tehtävänsä..

Jos se kanavoi jotain olentoa. Ala-astraali aukeaa viinalla. Possessioita? No mene ja tiedä. Joku osaa sanoa näistä enemmän, joka on perehtynyt aiheeseen.

Vierailija
92/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko "työläinen" mielestäsi sopivampi sielu Karoliinalle? :D hassuja puhuvat nämä orjat

Vierailija
93/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Koen että olen karhu ihmiskehossa." Voi helevetti näiden kanssa. Osasihan tän arvata, että nämä tulevat seuraavaksi tässä identoitumis-farssissa. Ei, hän ei todellakaan ole karhu tai mikään eläin ihmiskehossa - hänellä on kehityshäiriö tai hoitamatta/diagnosoimatta jäänyt mt-ongelma. Ihan oikeasti median pitää lopettaa tällaisten tapausten jalustalle nostaminen ja tällaisen normalisointi. Lapsena voit leikkiä vaikka mitä eläintä  ja se on ihan ok, mutta aikuinen ihminen jättää ne leikit lapsuuteen eikä tee siitä persoonaa tai elämäntapaa. Okei, hyvä jos tuo edes neljällä jalalla hyppii eteenpäin koska jotain liikuntaa tarvitsee selkeästi jo ihan terveyden parantamisen kannalta. Ja kun näitä tapauksia hyväksytään ja kaikki saavat identoitua miksikä haluavat, niin arvatkaapa, mitä tulee seuraavaksi? Niin, seuraavana on sitten vuorossa pedarit, jotka identoituvat vain lapsia rakastavaksi ja totta kai hei sitä pitää sietää. Itse as

Mikä se hyväksyttävä identiteetti aikuisilla sitten on? Amerikan natiiveillahan oli kai voimaeläimiä läpi elämän, enkä usko sen olevan poikkeuksellista suomalaisillekaan. Teollisuuden mielestä tietysti hyväksyttäviä identiteettejä ovat vain "ammattinimike", "veronmaksaja", "työtön", jne. Onhan se sinänsä helppoa, kun joku toinen käsikirjoittaa elämän omasta puolesta, mutta aika paljon pahaakin noihin valmiiksi kirjoitettuihin rooleihin nykyään sisältyy. Erityisesti lääketeollisuudessa

Vierailija
94/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Koen että olen karhu ihmiskehossa." Voi helevetti näiden kanssa. Osasihan tän arvata, että nämä tulevat seuraavaksi tässä identoitumis-farssissa. Ei, hän ei todellakaan ole karhu tai mikään eläin ihmiskehossa - hänellä on kehityshäiriö tai hoitamatta/diagnosoimatta jäänyt mt-ongelma. Ihan oikeasti median pitää lopettaa tällaisten tapausten jalustalle nostaminen ja tällaisen normalisointi. Lapsena voit leikkiä vaikka mitä eläintä  ja se on ihan ok, mutta aikuinen ihminen jättää ne leikit lapsuuteen eikä tee siitä persoonaa tai elämäntapaa. Okei, hyvä jos tuo edes neljällä jalalla hyppii eteenpäin koska jotain liikuntaa tarvitsee selkeästi jo ihan terveyden parantamisen kannalta. Ja kun näitä tapauksia hyväksytään ja kaikki saavat identoitua miksikä haluavat, niin arvatkaapa, mitä tulee seuraavaksi? Niin, seuraavana on sitten vuorossa pedarit, jotka identoituvat vain lapsia rakastava

Niin ja tosiaan nykyään identiteetiksi hyväksytään lääketeollisuuden diagnoosit. Erityisesti adhd. Ja "äiti" taitaa olla myös hyväksyttävä, sekä "sinkku". Mutta yritäpä olla vaikka "iloinen", joku tulee räyhäämään saman tien ettei aina voi olla iloinen, et sinä noin voi sanoa

Vierailija
95/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin lukemaan juttua ennakkoluuloisena, mutta ei tuo olekaan niin outoa. Siinä mielessä että jotkut muistavat asioita entisistä elämistään ihmisinä, nuo ihmiset muistavat eläinelämistään. Mutta jos et usko sielun kiertoon etkä useisiin elämiin, niin eihän tuo silloin käy järkeen. Minä uskon, ettei elämä ole vain tämä mitä nyt koemme. Joten tuo karhukokemus voi olla täysin aito. Eipä tuo ketään satuta, jokatapauksessa :)

Vierailija
96/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaita ihmisiä on nykyään kovin paljon. Edes jonkunasteinen normaalius ja tavallisuus on katoamassa.

Vierailija
97/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on kun tavallinen maailma tuntuu liian kauhealta paikalta ja mt-ongelmat puskee pintaan.

Vierailija
98/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalallehan tuo pitäs ottaa mukkaan. Laittas istumaan nousulohien aikaan koskeen ja hän nappaisi siitä suuhunsa lohia ja toisi rannalle

Vierailija
99/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottavia kommentteja täällä toisesta ihmisestä. Mitä se on muilta pois, jos hän kokee olonsa hyväksi pitämällä karhunaamaria kotonaan neljän seinän sisällä? Se ei vahingoita yhtään ketään. Jokaisella pitäisi olla joku oma henkireikä ja tapa rentoutua, hän tekee sen noin

Vierailija
100/173 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohan on ihan sama asia kuin "homo ihmiskehossa" tai "transseksuaali ihmiskehossa", molemmat ovat identifoitunueet johonkin väärään ja sairaaseen kun ihminen on oikeasti heteroseksuaali

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi