IS: Karhuna ihmiskehossa
"Karoliina on therian. Therian on ihminen, joka identifioituu eläimeksi.
Mä olen sielultani karhu. Koen, että olen karhu ihmiskehossa, Karoliina sanoo.
Karhu on Karoliinan theriotype."
Sillälailla. Ei ollut jutussa mainittu mitään Karoliinan työelämästä.
Olisko mitään lääkitystä tuohon?
Kommentit (173)
Tätä jo odottelinkin että milloin laajenee sukupuolisesta identiteetistä koskemaan muita eläinlajeja, kasveja, kivilajeja, planeettoja, hyönteisiä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kammottavia kommentteja täällä toisesta ihmisestä. Mitä se on muilta pois, jos hän kokee olonsa hyväksi pitämällä karhunaamaria kotonaan neljän seinän sisällä? Se ei vahingoita yhtään ketään. Jokaisella pitäisi olla joku oma henkireikä ja tapa rentoutua, hän tekee sen noin
MT ongelmat vahingoittavat häntä itseään, tulevaisuutta ei rakenneta noin.
Mistä sinä sen tiedät? Olen itse myös therian, ja ihan tuottava yhteiskunnan jäsen, akateeminen koulutus on ja olen it-arkkitehti ammatiltani. Mistä tulee nämä kummat käsitykset, että therianit eivät kävisi töissä tai eläisi ihan normaalia elämää?
Ihan mielenkinnosta - uskotko jälleensyntymiseen?
Eikö ole helpompi uskoa ollut olevansa liskohumanoidihybridi edellisessä elämässään kuin joku peltipyy? Olisi edes jotain uljasta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä sen tiedät? Olen itse myös therian, ja ihan tuottava yhteiskunnan jäsen, akateeminen koulutus on ja olen it-arkkitehti ammatiltani. Mistä tulee nämä kummat käsitykset, että therianit eivät kävisi töissä tai eläisi ihan normaalia elämää?
Olen minäkin krooninen masentuja, vaikken koskaan ole diagboosia itselleni hakenut. Ja samalla kansainvälisessä firmassa uraa tekevä korkeakoulutettu ja perheellinen.
Silti ymmärrän, etteo se ajoittainen halu ottaa itsensä hengiltä ihan normaalia ole, vaikka olen vuosien luluessa oppinut hyvin elämään ja nauttimaan aika suuresta osastakin omaa elämääni ja olisin paljon mieluummin ilman tätä puolta.
Nyt kun tätä kirjoitin, niin tajusin kuinka tyhmältä tänä edes kuulostaa. Tai siis lähinnä kait tuolla on se joku vahva härmäläinen jääräpäisyys ja alitajuntainen ajatus taustalla siitä, että lääkkeiden avulla en olisi enää oma itseni, mutta ehkäpä pitää vihdoin antaa niille mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa settiä transharhojen kanssa. "Mulla housuissa penis mutta olen kyllä nainen omasta mielestäni".
Transsukupuolisuus on kylläkin ihan lääketieteen tunnustama ilmiö. Harhaisia sen sijaan ovat sun kaltaiset säälittävät ja kaikkea pelkäävät paskasäkit, joille on ylivoimaisen vaikea hyväksyä erilaisten ihmisten olemassaoloa.
no suurin osa nykypäivän transsukupuolisista ei ole lääketieteen näkäkannalta transsukupuolisia eli eivät synny sekä naissukupuolen, että miessukupuolen fyysisiä piirteitä omaavina. Se on erittäin harvinaista. Enemmänkin nykyaikana on vaan kyse siitä, että joku täysin fyysisesti mies tai nainen "tuntee" olevansa toisen sukupuolen edustaja, vaikka olisi kaikki oman sukupuolensa kromosomit ja fyysiset piirteet normaalisti. Ei juurikaan eroa siitä, että joku tunt
Sekoitat transsukupuolen ja intersukupuolen.
Inhottavasti tässä ketjussa puhutaan toisen ulkomuodosta. Aikuiset ihmiset?
Mitä liikkuu ihmisen päässä jonka mielestä tuollainen on normaalia? Ymmärrän toki potilaan näkökulmasta että kaikki asiat ei mene elämässä aina nappiin eikä omaan terveyteen voi aina itse vaikuttaa, mutta se että ulkopuoliset normalisoivat näitä tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
No ilmankos, minä taidan tosiaan olla laiskiainen.
Minä(haukotus) murmeli...
Karhu ei tietenkään voi käydä vessassa, vaan murjaisee marjapaskat minne tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Kammottavia kommentteja täällä toisesta ihmisestä. Mitä se on muilta pois, jos hän kokee olonsa hyväksi pitämällä karhunaamaria kotonaan neljän seinän sisällä? Se ei vahingoita yhtään ketään. Jokaisella pitäisi olla joku oma henkireikä ja tapa rentoutua, hän tekee sen noin
Ei ole minulta mitään pois ja haukkunut en ole ketään. Ongelma on siinä, että nykyään kaiken maailman mielenterveyden häiriöt ja hulluudet pyritään normalisoimaan eikä niistä saa puhua enää häiriöinä vaikka sitä ovatkin.
Ehkä meidät ihmiset on keskimäärin kasvatettu, tai olemme kasvaneet siihen, että kaikenlainen massasta poikkeaminen on merkki jostain mielenterveysongelmasta. Meillä on tavallaan kirjoittamattomat "säännöt" tai "standardit" joiden sisään tottakai kaikkien tulisi mahtua. Miksei niitä uskalleta kyseenalaistaa? Siksikö kun aina on ollut näin eikä nuin.
Mun mielestä esimerkiksi ketjussa mainitut asiat lapsiin tai eläimiin sekaantumisesta tai rakastumisesta ei liity ihmisenä olemiseen ja nehän on toista yksilöä vahingoittavia, satuttavia ja sitäpaitsi laittomia rangaistavia tekoja! Tuskin sellaista p***aa aletaan missään vaiheessa normalisoida tai suvaita millään tavalla.
Tuota therian asiaa ei todellakaan voi rinnastaa pedareihin tai eläinten hyväksikäyttöön. Sehän on todella henkilökohtainen asia ja oma kokemus mahdollisesti entisestä elämästä, ja niinkuin täällä on moneen kertaan joku yrittänyt kertoa niin therian ihmiset kuitenkaan eivät kuvittele oikeasti olevansa kyseinen eläin... Eli mielen sairaudestakaan ei ole kyse.
Nykyajan sosiaaliset mediat, varsinkin kuva- ja videokeskeiset, niissä ne näkyy varmaan suurimmat harhaisuudet omasta ja toisten elämästä. Valtava määrä silotettua filtteriteatteria, ja tutkitusti runsas somen käyttö aiheuttaa mielenterveysongelmia.
Tuo ihminen vahingoittaa itseään ja läheisiä.
Tuolla tavalla ei tulevaisuutta rakenneta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ihminen vahingoittaa itseään ja läheisiä.
Tuolla tavalla ei tulevaisuutta rakenneta.
🤣. Miten muka vahingoittaa?
Itse olen itikka. Lopetan imemisen kun saan läpsyn.
Aluksi joku pörröinen naamio ja nätit kuvakortit voivat vaikuttaa kivalta? Mutta sitten jos alkaa murinat ja kädet tassuina, hiippaillaan kotona, se voisi helposti säikäyttää jonkun? No jokainen elää kotonaan miten elää, eipä siinä. Mutta miksi eläinpuoli olisi päällimmäisenä?
Haluan rekisteröityä koiraksi ja välttää siten ihmisten velvollisuudet ja verot. Hau hau.
Karhu puolustaa omaa reviriiään ja ajaa muut karhut pois.
Vierailija kirjoitti:
Jos yhä useampi nuori kävelee neljällä raajalla koska kokee olevansa eläin - on syytä olla huolissaan!
Joo, tää menee jo vähän yli. Johonkin videoon törmäsin, missä nuori mies loikki nelinkontin ulkona. Se oli ilmeisesti näitä tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Tätä jo odottelinkin että milloin laajenee sukupuolisesta identiteetistä koskemaan muita eläinlajeja, kasveja, kivilajeja, planeettoja, hyönteisiä jne.
Planeettoja 😂
Kyllä minä uskon, että näille se on "totisinta totta". Sehän siinä juuri huolestuttavaa onkin.