IS: Karhuna ihmiskehossa
"Karoliina on therian. Therian on ihminen, joka identifioituu eläimeksi.
Mä olen sielultani karhu. Koen, että olen karhu ihmiskehossa, Karoliina sanoo.
Karhu on Karoliinan theriotype."
Sillälailla. Ei ollut jutussa mainittu mitään Karoliinan työelämästä.
Olisko mitään lääkitystä tuohon?
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla tämä vaikuttaa sinun elämääsi, ap?
Aivan. Mielenterveysongelmaiset kuuluu jättää oman onnensa nojaan. Ei koske välittömästi minua, joten tehköön itselleen mitä vaan.
Koskahan aletaan tekemään nisäkäslajin korjausleikkauksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ilmankos, minä taidan tosiaan olla laiskiainen.
Tämä pitää kertoa työkkärissä kun työ ei kelpaa. Nykyään varmaan saa joltain woke-taholta ne laiskiaisen paperit ihan virallisesti.
Onko työkkärissä paljon raadonsyöjän paikkoja hyeenaksi identifioituville? Toisaalta, karhut eivät tee työtä eivätkä käytä rahaa eli eivät kai tarvi tukiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa settiä transharhojen kanssa. "Mulla housuissa penis mutta olen kyllä nainen omasta mielestäni".
Transsukupuolisuus on kylläkin ihan lääketieteen tunnustama ilmiö. Harhaisia sen sijaan ovat sun kaltaiset säälittävät ja kaikkea pelkäävät paskasäkit, joille on ylivoimaisen vaikea hyväksyä erilaisten ihmisten olemassaoloa.
Olen eri kuin jolle vastasit mutta en pelkää kenenkään sukupuolta tms. Muta mies on mies ja nainen on nainen, ihan sama miksi itsensä tuntee. Ja mieheksi/naiseksi leikattu ei koskaan ole aito mies/nainen. Ja on todella epäkohteliasta nimitellä toisia paskasäkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa settiä transharhojen kanssa. "Mulla housuissa penis mutta olen kyllä nainen omasta mielestäni".
Transsukupuolisuus on kylläkin ihan lääketieteen tunnustama ilmiö. Harhaisia sen sijaan ovat sun kaltaiset säälittävät ja kaikkea pelkäävät paskasäkit, joille on ylivoimaisen vaikea hyväksyä erilaisten ihmisten olemassaoloa.
no suurin osa nykypäivän transsukupuolisista ei ole lääketieteen näkäkannalta transsukupuolisia eli eivät synny sekä naissukupuolen, että miessukupuolen fyysisiä piirteitä omaavina. Se on erittäin harvinaista. Enemmänkin nykyaikana on vaan kyse siitä, että joku täysin fyysisesti mies tai nainen "tuntee" olevansa toisen sukupuolen edustaja, vaikka olisi kaikki oman sukupuolensa kromosomit ja fyysiset piirteet normaalisti. Ei juurikaan eroa siitä, että joku tuntee olevansa karhu.
No tämä äärioikeistopelle yrittää pilkata transsukupuolisia. Laitetaan aloitus poistoon.
Toivon teille transvihaajahulluille syöpää. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leirille vaan, niin ongelmat ratkeavat...
Onhan tuo ihan järjetöntä noin yleisesti mutta tämä kyseinen Karoliina vaikutti jutun perusteella ihan mukavalta ja jopa hieman itseironiselta. Naurahdin hyväntahtoisesti usealle hänen kommentilleen. Lukekaa se juttu. Oli ihan viihdyttävä. Vaikka siis yleisesti ottaen tällainen ei minun mielestä ansaitse lehtijuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo ihan järjetöntä noin yleisesti mutta tämä kyseinen Karoliina vaikutti jutun perusteella ihan mukavalta ja jopa hieman itseironiselta. Naurahdin hyväntahtoisesti usealle hänen kommentilleen. Lukekaa se juttu. Oli ihan viihdyttävä. Vaikka siis yleisesti ottaen tällainen ei minun mielestä ansaitse lehtijuttuja.
Eli ei olekaan oikeasti karhu?
Tuo voi vaatia jo keskivertoa vaativamman korjausleikkauksen.
"Mä olen aika pitkälle tavallinen ihminen, hän sanoo.
- Mutta jos tulisi tilanne, jossa joku alkaisi ryppyilemään, niin saattaisin mennä puolustusasentoon ja ruveta murisemaan."
😂 Tämä selvä.
"Karoliina kokee, että hänellä on alituisesti voimakas kaipuu laumaan. Se on hänestä hieman outoa: karhu kun ei ole laumaeläin. Karoliina on pohtinut, että hänessä saattaa olla myös vähän koiraa.
Kaipuu laumasta ei selity sillä, että Karoliinalla ei olisi ystäviä. Hänellä on ydinystäväporukan lisäksi useampia kaveripiirejä.
Laumalla hän tarkoittaa ystäviä, jotka muodostaisivat perheen kaltaisen yhteisön - vähän kuin koiralauma."
Monellahan on tuossa iässä lapsia ja/tai parisuhde. Touhusta tuli muuten jännä flashback omiin päiväkotiaikoihin ja miten silloin maailman koki.
Larppaus, keskiaikatouhut vaatteineen ja leikkeineen, tietokonepelit yli murrosikäisillä, kadulla istuskelu "ilmaston vuoksi" ym. ym. Näitä riittää ja uusia tulee.
Kaikissa noihin ajautuneissa on todellisuuspakoisuutta ja regressiota lapsuuteen. On myös halua kieltää oma henkinen tai ruumiillinen tila. Heitetään hanskat tiskiin vaikka pitäisi puuttua ongelmiin, alkaa tehdä töitä niiden ratkaisemiseksi. Lievempänä lasken samaan ihon alle tehtävät "taiteilut". Jokainen meistä lienee piirrellyt lapsena ihoonsa. Joillekin se lapsenomaisuus jää päälle ja he yrittävät lieventää tyytymättömyyttään ottamalla manifesteja, joiden avulla heidän itsetuntonsa nousisi.
Vierailija kirjoitti:
No tämä äärioikeistopelle yrittää pilkata transsukupuolisia. Laitetaan aloitus poistoon.
Toivon teille transvihaajahulluille syöpää. Ei mulla muuta.
Semmonen tekopyhätyyppi hän :D
Mitä pahaa keskiaika touhuissa on vaatteineen ja leikkineen?
Kaikki keskiaikaharrastajat jotka tiedän ovat kuitenkin ihan vastuullisia töissä käyviä ihmisiä ja mitä se kellekään kuuluu mitä vapaa - aikanaan harrastaa?
Eri asia vaikkapa keloapinat jotka vaikeuttavat tavallisen ihmisen liikkumista sekä arkea.
Nämäkin kadulla telttailijat voisivat mennä metsänistutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Larppaus, keskiaikatouhut vaatteineen ja leikkeineen, tietokonepelit yli murrosikäisillä, kadulla istuskelu "ilmaston vuoksi" ym. ym. Näitä riittää ja uusia tulee.
Kaikissa noihin ajautuneissa on todellisuuspakoisuutta ja regressiota lapsuuteen. On myös halua kieltää oma henkinen tai ruumiillinen tila. Heitetään hanskat tiskiin vaikka pitäisi puuttua ongelmiin, alkaa tehdä töitä niiden ratkaisemiseksi. Lievempänä lasken samaan ihon alle tehtävät "taiteilut". Jokainen meistä lienee piirrellyt lapsena ihoonsa. Joillekin se lapsenomaisuus jää päälle ja he yrittävät lieventää tyytymättömyyttään ottamalla manifesteja, joiden avulla heidän itsetuntonsa nousisi.
Näin minäkin ajattelen tämän touhun. Tuntuu että monelle on jäänyt lapsuus/nuoruus päälle eikä osata tai haluta aikuistua. Tuollakin naisella tekstin mukaan on kaipuu "laumaan". Niin, miksiköhän? Mikä voisi olla ihmisen "lauma" mikä on ystäväporukkaakin tiiviimpi yksikkö? Ettei vain olisi tiedostomatoni kaipuu perustaa perhe ja löytää sitä kautta elämälleen oikean merkityksen kuin cosplayata karhua?
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän karhutpyypillisyys näkyy? Nukkuu talviunet? Syöpaljon marjoja?
Vararasvaa näyttää keräävän.
No ketä nyt tulee pelätä?