Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Toispuolisia supistuksia, kokemusta?
30.01.2007 |
Edellisissä raskauksissa olen kokenut ihan " tavallisia" supistuksia, mutta nyt ne ovat täysin toispuoleisia eli vain oikea puoli mahasta ja selästä kärsii kivuista. Olenko joku luonnonoikku vai onko jollain ollut vastaavaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Illalla vihloi vain toista puolta kohdusta. RV 27.
Kohtu vaikutti olevan kovana vain toiselta puolelta ja alaosasta.
En tiedä onko osittainen supistus mahdollinen, mutta siltä se tuntui. En viitsinyt ruveta palajon painelemaan kädellä, kun muutenkin supistutti. En tiedä, oliko ligamenttikipua pelkästään, sillä puolella mulla nimittäin aina kannatinligamentti vihloo, vai oliko supistusta mukana.