Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olet kiitollinen?

Vierailija
21.03.2024 |

Toivottavasti tästä tulee pitkä ketju.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämästä.

Vierailija
2/12 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydestä. Siitä, etten ole katkeroitunut ja kyynistynyt vaikka elämä on ollut välillä vastoinkäymisiä täynnä. Ja sain työpaikan lähes 50-vuotiaana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että olen lähes kuusikymppisenä täysin terve (lieviä allergioita lukuunottamatta).

Siitä että olen syntynyt yhteen niistä harvoista maista planeetalla, jossa naisena eläminen on vain ajoittain  vittumaista ja turhauttavaa, eikä sisällä suoria ihmisoikeusloukkauksia ja holhouksenalaisena olemista. Tämä sisältää esim. sen, että olen itse saanut päättää avioidunko vai en, minkä ikäisenä ja kenen kanssa ja olen saanut itse päättää lapsiluvukseni pyöreän nollan.

Siitä että Suomi jossa asun on niiden vain seitsemän maan joukossa, joissa maailmant terveysjärjestön mukaan on riittävän puhdas ilma ihmisen asua ja vielä maailman suurimmat makean veden varat per kansalainen.

Siitä että minulla on rakkaita ystäviä muutama (enempää en tarvitse) ja pienen sukuni jäsenten kanssa hyvät välit kaikkien kanssa. 

Tässä vain muutama, voisin jatkaa luetteloa pidempäänkin. (On vielä esim. iso läjä asioita, jotka liittyvät siihen, että olen geenilotossa saanut todella hyvän tuloksen, mitä tulee esim. immuunijärjestelmän tehoon ja moniin muihinkin perinnöllisiin juttuihin.)

Vierailija
4/12 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kutsusta

Vierailija
5/12 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...minne se Usko kutsui sut?

Vierailija
6/12 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle olet kiitollinen?

Vierailija
7/12 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purran kärräämisestä pakkohoitoon.

Vierailija
8/12 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhän Hengen kasteen saamisesta elämäni vaikeimpana aikana. Sen jälkeen en vaan voinut lakata hymyilemästä. Että Jumala veti minua voimakkaasti puoleensa ja noudatin kiitollisena kutsua. Siis sen jälkeen sain tuon kasteen eli uudesti syntymisen.

Yllä mainittujen tapahtumien ansiosta henkeni pelastui varmalta kuolemalta, joka oli todella lähellä liian kovien kokemusten aiheuttaman vakavan syömishäiriön ja unettomuuden takia. Lääkärini hiljattain vasta paljasti, että tein jo kuolemaa tuolloin enkä itse uhrannut silloin ajatustakaan sille.

Olen saanut elää jo kohta 63 vuotiaaksi asti. Kremppoja on jos jonkinlaisia siis perinnöllisiä, mutta elän niiden rajoittamaa elämää kuitenkin tyytyväisenä.

Että minulla on oma tilava asunto ja autopaikka kellarikerroksessa. Tämä on puitteiltaan loppuelämän asunto, mutta en yhtään tiedä, joudunko vai kannattaisiko myydä tämä pois ja antaa hyväntekeväisyyteen enemmän rahaa kuin nyt ja loput hassata pois. En ole koskaan asunut vuokralla.

En ole rikas enkä köyhäkään, joten saan syödä ihan mitä haluan ja matkustella, jos huvittaa. 

Kiitos Jeesus Kristus!

Vierailija
9/12 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en ole persu, eikä minun lähipiiri. 

Vierailija
10/12 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vai pientä räntäsadetta kun kävin alkossa.

Vierailija
11/12 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista (eniten), miehestä, muutenkin lähisukulaisista. Siitä, että työni on lopultakin palkitsevaa ja innostavaa, vaikka aika raskasta. Siitä, ettei tarvitse hirveästi stressata rahasta.

Vierailija
12/12 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen terve, ei mitään säännöllisiä lääkityksiä (olen 59v) ja minulla on työpaikka. Ei ole ylipainoa, ulkonäkökin on aina ollut ok ja mulla on ihana puoliso. Aikuiset lapset joilla molemmilla on työpaikka ja pari ihanaa lastenlasta. Kaunis koti ja lomakoti ulkomailla. Tiedostan, että elämä voi muuttua silmänräpäyksessä joten olen joka päivä kiitollinen kaikesta siitä mitä minulla on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän