Kotiäidit lähdössä työhön -pino! Moniko hakee töitä?
Täällä yksi, jolla 6- ja 2-vuotiaat (nuorempi pian kolme). En halua palata vanhaan duuniin joten uutta etsin.
Kommentit (11)
ja aloitan uuden työn maanantaina! Tähän asti olen ollut lastenhoitovapaalla ja osa-aikatyössä. Vähän jänskättää että millainen työyhteisö on...
Kuopus nyt on vasta 1v9kk, mutta kun ei ole työtä johon palata, niin täytyy nyt jo alkaa miettiä mitä sitä seuraavaksi tekee.
jos ei löydy niin kotona jatkan laset 2v ja 9kk
mutta ei muuta voi... mä sinänsä onnellisessa asemassa että on vanha työ mihin palata. Vaikka en siellä viihdykkään....
suhteilla mullekin on paria paikkaa tarjottu, mutta oon vähän nihkeä noihin " suhdetyöpaikkoihin" . En oikeen lämpene. Vaikuttaako työt sitten suhteisiin tai suhteet töihin.
Vahvistaa omaa käsitystä siitä että tehnyt hyvää duunia aiemmin.
soitettiin kotiin kotiin ja kysyttiin tulenko :) Aloitan huhtikuussa jolloin lapset 2v2k ja 10kk, teen 2-3pv/vko ja palkka on pikkuisen enemmän kuin vanhan työni täyden työmäärän palkka :)
Muuten olisin jäänyt kotiin vielä pidemmäksi aikaa mutta kun asuntolaina pakkaa päälle ja tarjous niinkin hyvä, niin en voinut kieltäytyä. Toivon vaan että saisin lapset perhepäivähoitajalle.
Sillai puoli vakavissaan. Lapset 1v. 3kk