Hammaslääkäripelkoiset! Miten teidät saisi hammaslääkäriin?
Kommentit (48)
Eipä ihme, että alkaa mieluummin väistämään...
Mies inhoaa ja pelkää hammaslääkäriä. Ensin säästämään hiukan jemmaan, sitten varaus kevyessä nukutuksessa tehtyyn täysremonttiin hampaissa. Meni hienosti, on tyytyväinen. Maksoi kyllä, mutta kannatti ehdottomasti! Lisäksi aikaisemmin ollut parikin ongelmaa hampaan poiston jälkeen, nyt ei mitään. Hyvä etukäteisinfo ja erinomainen jälkihoito. Suosittelen!
En varsinaisesti pelkää vaan h'äpeän hampaitani jotka on tosi tosi karmeat
Vierailija kirjoitti:
Hammaslääkärille voi sanoa vastaanoton alussa "Tiedän, että mun hampaat on surkeassa kunnossa enkä halua kuulla niistä moitteita. Hoidetaan vaan kuntoon ne."
Juuri varasin ajan . Sain sen tammikuulle -26. Että näin pk-seudulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hammaslääkärille voi sanoa vastaanoton alussa "Tiedän, että mun hampaat on surkeassa kunnossa enkä halua kuulla niistä moitteita. Hoidetaan vaan kuntoon ne."
Pelkopotilaisiin erikoistunut hammaslääkäri tuskin mistään pelästyy, ja ennemmin yrittää auttaa ja tehdä varsinkin ensikäynnistä mahdollisimman mukavan jotta asia saadaan etenemään. Ennemmin kehuu että on edes uskaltanut lopulta hammaslääkäriin tulla. Juttelin erään sairaanhoitajan kanssa, että joillain aikuisilla verkokokeen ottaminenkin voi viedä monta käyntiä ja aikaa voi mennä tunteja, HUS:lla on tähän ihan erikoistunut yksikkö esimerkiksi.
Varmaan pkottamalla. uudat sille, että hammaslääkäriin siitä saatana
En pelkää hammaslääkäriä, mutta minulla on niin voimakas oksennusrefleksi ettei pysty paikkaa laittamaan. Mitenköhän siitä pääsisi eroon?
Nytkin lohjenneita hampaita mutta ei pysty olemaan yökkimättä niin paikkaamatta ovat.