Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskö tästä kertoa jollein? Lähdin tänään vahingossa moottoritielle, mutta väärällä puolelle.

Vierailija
15.06.2024 |

Eli ikää jo 55v, lähdin ajamaan tuttua reittiä, mutta jotenkin sotkin suunnat päässäni. Siis aivot käänsivät kaiken väärin päin, muistin, että vasen puoli on valittava motarista, vaikka oikeasti aina oikea katsottuna meno suuntaan.

Ajoin väärää suuntaa ramppia alas ja jatkoin moottoritielle, hetken ihmettelin, kun viereiselläkin tiellä ajettiin samaan suntaan, sitten näin lähestyvät auton valot edessäni, tajusin, että olen väärällä puolella.

Koukkasin nopeasti tien sivuun ja onneksi sain auton käännettyä ympäri ojan kautta, sitten nopea kiihdytys sivusssa ja takaisin kaistalle. Onneksi oli hiljaista. Pääsin jatkamaan matkaa oikeaan suuntaan eikä sattunut mitään kelleen, mutta olen vieläkin järkyttynyt.

En ole kertonut tästä edes miehelleni.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt noin, kun olin nuorena au- pairina Englannissa. Sujuvasti ajelin väärällä kaistalla.

Vierailija
22/29 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

menepä käymään terveystarkastuksessa. Voi olla ensioire jostain aivotapahtumasta

Ei tarvitse mennä kallonkutistajalle hupikäynnille.

Satusetä keksii ajankuluksi aloituksia. Käyttäisi senkin ajan vaimon kanssa hyödyllisemmin. Jos nyt vaimo on edes kotona tähän aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on käynyt noin, kun olin nuorena au- pairina Englannissa. Sujuvasti ajelin väärällä kaistalla.

Käännyitkö motarilla ojan kautta?

Vierailija
24/29 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Miksi niissä ei ole useita nuolia tai kylttejä. Vai onko. Mitä jos monikin ajaa vaaralliseen suuntaan.

Vierailija
25/29 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Miksi niissä ei ole useita nuolia tai kylttejä. Vai onko. Mitä jos monikin ajaa vaaralliseen suuntaan.

On niissä, pitää olla idiootti että pääsee motarille asti tajuamatta asiaa

Vierailija
26/29 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevälle sattuu ja onneksi ei roiskunut ,kun rapattiin. Hienosti selvitit kuitenkin tilanteen  niin ettei kukaan loukkaantunut. Voisit alkaa rallikuskiksi, hyvä reaktiokyky kuitenkin. Älä siis murehdi.

Vierailija
27/29 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran täällä vain eletään. Tein itse kerran näyttävän käsijarrukäännöksen yöllä motarilla, kun unohdin kännyn kotiin. Mies ihmetteli, miksi auto haisi palaneelle kumille kun tulin pihalle 😂

Vierailija
28/29 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

menepä käymään terveystarkastuksessa. Voi olla ensioire jostain aivotapahtumasta

Ei tarvitse mennä kallonkutistajalle hupikäynnille.

Satusetä keksii ajankuluksi aloituksia. Käyttäisi senkin ajan vaimon kanssa hyödyllisemmin. Jos nyt vaimo on edes kotona tähän aikaa.

on tuokin syy mennä käymään lääkärissä. Satusetyyden tapauksessa psykiatri on oikea osoite. Väärin ajamisen tapauksessa yleislääkäristä voi aloittaa.

Vierailija
29/29 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pelästyit tosi pahasti. Toivottavasti ei toistu. Kiitos kun kerroit meille, oikeasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän