Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tinderissä ketään tapaa

Vierailija
14.06.2024 |

Profiili tehty niin hyvin kuin mahdollista ja kuvat selkeitä mutta ei matchin matchia. Joko naama ei miellytä tai että asun korvessa. Tosin kyllä siellä korvessa asua naisiakin tuli vastaan mutta kaipa tuo on vaan naisille helpompi paikka tai sitten ei ja on kummallekin sukupuolelle yhtä paska. Mutta mistä tästä enää ketään löytää livenä kun ei livenä ketään ole missään ja kaupassa ei saa jutella kellekään.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka ehdottavat miehiä kokeilemaan deittisovelluksia, niin kannattaa ensin katsoa lähtötilannetta. Ap kamppailee täysin miesvaltaisissa sovelluksissa, joissa vain eniten tarjoavat voittavat. 

Ujona, kotona viihtyvällä naisella  deittisovellukset mahdollistavat oikeasti parisuhteen löytämisen, mutta ujona miehenä pysyy silti näkymättömänä.

Niillä meidän kaikkien tietämillä ominaisuuksilla tavismiehetkin olisivat suositumpia. Voi olla vaikka miten ihana ihminen, mutta sillähän ei ole väliä, jos kukaan ei sitä huomaa.

Ei kannata kuunnella naisten antamia deittivinkkejä, kun ne eivät toimi ylläolevien asioiden takia. Ei millään pahalla, mutta eivät halua tiedostaa tätä näkymättömyys asia.

T: Toinen näkymätön

Vierailija
22/27 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tapailee rikollisia jännämiehiä ihan muualla kuin tinderissä. Baareissa ja jossain porukoista naiset niitä miehiii löytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissa pullukka tavis naiset ovat aina tavis miehiä 10 tasoa ylempänä. Sen takia hyvin pieni osa miehistä saa edes treffit naisen kanssa. Voitte helposti mitata tasonne menemällä pyytämään treffeille  naisia tuolla kadulla niin huomaatte helposti miten pakkeja tulee.

Vierailija
24/27 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertonut itsestäsi mitään profiiliin? Itseä kiinnostaa kumppanissa ainakin, että onko mitään yhteisiä mielenkiinnon kohteita, mitä teet vapaa-ajalla ja harrastat? 

25/27 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Mä ainakin olen löytänyt helposti treffiseuraa. Mä olen ollut Tinderissä reilu 2v ja treffeillä 32 eri miehen kanssa.

!

Vierailija
26/27 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa ei vai. Kuvattomana viisi ns. vakkari panoa eli pidempiaikaista hoitoa vuodelta 2023. Suljin tilin koska nuo riittää ja tämä siis Oulun pohj. puolella. Et vaan osaa....naiset haluavat miehiä, jotka ottavat ns. ohjat käsiinsä petipuuhissa ja osa vielä toivoo vähän ronskimpaa menoa.

Oletko jännis? Minusta koko panotouhu on oikeastaan naurettavaa touhuamista. Kukaan ei vain uskalla myöntää sitä.

Vierailija
27/27 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä ainakin olen löytänyt helposti treffiseuraa. Mä olen ollut Tinderissä reilu 2v ja treffeillä 32 eri miehen kanssa.

Eli onko sun juttusi pelkkä treffeillä käyminen? Josta ei sitten seuraa mitään enempää. Vai miksi noin monta miestä? Miehiä on noin neljää eri perustyyppiä. Siihen jaotteluun mahtuu kaikki maailman äijät. Ihan turha selata läpi koko tarjontaa. Valikoima alkaa toistaa itseään. Ei nykyään miehillä kenelläkään ole mitään valkoisten hevosten vetämää nelivaljakkoa. Että jos odotat törmääväsi sellaiseen, niin ikävä tuottaa petymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi