Osaisiko joku selittää, miksi pääministeri Orpo ei neuvottele mistään?
Hän vain runnoo läpi kaiken, ei kuuntele ketään eikä mitään. Asiantuntijalausunnot eivät paina hänen vaakakupissaan lainkaan. Eikö pääministerin pitäisi osata myös sopia asioista?
Kommentit (190)
Ei muuten neuvottele P u t i n k a a n.
Koska se tietää että neuvottelemalla ei saa tehtyä pelkästään rikkaiden lisä rikastumiseen tähtäävää politiikkaa ja nyt on kaikki nuo pakko runnoa väkisin läpi kun koskaan ei enää suomeen tule yhtä epädemokraattista hallitusta joka ei ole mitään muuta kuin EK:n ja SY:n marionettejä toteuttamassa näiden tahtoa
Neuvotteliko Marin viime hallituskaudella elinkeinoelämän kanssa? Hallitus neuvottelee muiden hallituspuolueiden kanssa, eikä jonkun ass ak:n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Neuvotteliko Marin viime hallituskaudella elinkeinoelämän kanssa? Hallitus neuvottelee muiden hallituspuolueiden kanssa, eikä jonkun ass ak:n kanssa.
Hallitus toteuttaa hallitusohjelmaa. Ei siinä mitään neuvotteluja tarvita.
Neuvotella, onko se jokin uusi olutsortti?
Ei ole kaksista valtiomiesainesta tai siis valtiohenkilöainesta sen enempää Orpo kuin Purrakaan. Jääräpäisyys harvoin on viisauden merkki ja jämäkkyys aivan jotain muuta kuin mitä he toiminnallaan osoittavat. Paistaa kilometrien päähän se, että työkokemusta vaativista töistä ei ole (tai oikeasti minkäänlaisista töistä). Medialta piileskely on halveksittavaa samoin kuin se, että omia virheitä ei voi tunnustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten pitää nyt alkaa käymään vaateostoksilla joka viikko ja ottaa kestoväriä, raitoja ja permanentteja.
Itse voin ostaa vaatteita ja käydä parturissa vasta, jos saan vakituisen kokoaikatyön.
Hallitus leikkasi ansiosidonnaista 300 euroa kuukaudessa eikä sitä edes saa välttämättä enää kerättyä.
Onneksi vaatteet riittävät seuraavat 30 vuotta ja hiukset voi leikata itse.
Ihana esimerkki vasemmistolaisen tolvastin talousmatematiikasta <3 Oikein ihan malliesimerkki. Eli vasemmistolainen ajattelee, että valtion raha (mitä siis jaetaan tukina) tulee jostain pilvenhattarasta ja sataa valtion kirstuun. Ja mitä enemmän valtio tätä kirstuun satanutta rahaa jakaa kansalaisille, sitä enemmän meillä on markkinoilla rahaa. Sitten voidaan ostaa tavaroita ja palveluja ja niiden myyjätkin saa rahaa. Vaan kun näinhän se ei tietenkään reaa
Hai, mie ostin 15 eurolla miulle keklun jonka avulla mie pöllin kaupasta tavarat.
T. Mertsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten pitää nyt alkaa käymään vaateostoksilla joka viikko ja ottaa kestoväriä, raitoja ja permanentteja.
Itse voin ostaa vaatteita ja käydä parturissa vasta, jos saan vakituisen kokoaikatyön.
Hallitus leikkasi ansiosidonnaista 300 euroa kuukaudessa eikä sitä edes saa välttämättä enää kerättyä.
Onneksi vaatteet riittävät seuraavat 30 vuotta ja hiukset voi leikata itse.
Ihana esimerkki vasemmistolaisen tolvastin talousmatematiikasta <3 Oikein ihan malliesimerkki. Eli vasemmistolainen ajattelee, että valtion raha (mitä siis jaetaan tukina) tulee jostain pilvenhattarasta ja sataa valtion kirstuun. Ja mitä enemmän valtio tätä kirstuun satanutta rahaa jakaa kansalaisille, sitä enemmän meillä on markkinoilla rahaa. Sitten voidaan ostaa tavaroita ja palveluja ja niiden myyjätkin saa rahaa. Vaan kun näinhän se ei tietenkään reaa
Öööö
Valtion palkat on 22 miljardia.
Niistä voisi leikata, nyt niihin otetaan velkaa.
Ihme hyypiö.
Miten se VOI olla asemassaan?
Hajuton, mauton, näkymätön, aikaansaamaton nysväke.
Ei se mies eikä mikään ole.
Aina ripulit housussa.
Se on saanut hyvän mallin Sipilältä aikoinaan niin mitäs sitä hyvää muuttamaan.....
Vierailija kirjoitti:
Mister Rasa.
Tabula rasa.
Vierailija kirjoitti:
Ihme hyypiö.
Miten se VOI olla asemassaan?
Hajuton, mauton, näkymätön, aikaansaamaton nysväke.
Ei se mies eikä mikään ole.
Aina ripulit housussa.
Se on EK:n Häkämiehen kumileimasin. Ei sillä kuulukaan olla mielipiteitä.
* Harri Holkeri: "Minä juon nyt kahvia!"
* Petteri Orpo: "Minä yllätyn nyt!"
Orpo Satoselle: - Saisinko kampawienerin, kiitos?
P. O. harkitsi aikoinaan vakavasti upseerin uraa. Olisipa hän tosiaan tehnyt niin.
Minä soitan Kaumalle!