Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaisiko joku selittää, miksi pääministeri Orpo ei neuvottele mistään?

Vierailija
14.06.2024 |

Hän vain runnoo läpi kaiken, ei kuuntele ketään eikä mitään. Asiantuntijalausunnot eivät paina hänen vaakakupissaan lainkaan. Eikö pääministerin pitäisi osata myös sopia asioista?

Kommentit (190)

Vierailija
81/190 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska punapuolueiden ja (esim. ay) järjestöjen "neuvottelut" on osoittautuneet pelkäksi jarrutukseksi jonka tarkoitus ei ole saada aikaan tulosta vaan estää päätöksenteko. Niinpä on tehtävä päätökset noita loputtomia punajarruttajia kuuntelematta jos haluaa saada jotain aikaan.

Ja tääkös punajarruttajia ärsyttää ja ne pistää mediansa valittamaan asiasta. 

Ensi vuonna tulee ensimmäinen sairaspäivä palkattomaksi niille joilla ei ole työehtosopimusta esim. kaudenhoitoala. 

Poliittiset lakot kiellettiin joten he voivat lakkoilla 24 h, mikä ei auta. 

Jos kärsii migreenistä niin se on voi voi.

Vierailija
82/190 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitusohjelma on tehty, puolueet ovat sen hyväksyneet ja sen mukaan edetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/190 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitää nyt alkaa käymään vaateostoksilla joka viikko ja ottaa kestoväriä, raitoja ja permanentteja. 

Itse voin ostaa vaatteita ja käydä parturissa vasta, jos saan vakituisen kokoaikatyön.

Hallitus leikkasi ansiosidonnaista 300 euroa kuukaudessa eikä sitä edes saa välttämättä enää kerättyä. 

Onneksi vaatteet riittävät seuraavat 30 vuotta ja hiukset voi leikata itse. 

Sua kaduttaa temppuilusi.

Kyllä sä pärjäät.

Vierailija
84/190 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hallituksen pitäisi neuvotella mistään? Kenen kanssa Marin neuvotteli määrätessään koronarajoituksia? Senkun vain käski ja sitten ilmoitti, että tänään ei pidä mennä mökille. Koska minä käsken.

Vierailija
85/190 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas mieleeni, että täytyykin terottaa sakset ja tasoittaa hiukset tänään. Kampaamoon en mene, kun homman voi hoitaa kotona ilmaiseksikin. Säästyy sekin raha.

Vierailija
86/190 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitää nyt alkaa käymään vaateostoksilla joka viikko ja ottaa kestoväriä, raitoja ja permanentteja. 

Itse voin ostaa vaatteita ja käydä parturissa vasta, jos saan vakituisen kokoaikatyön.

Hallitus leikkasi ansiosidonnaista 300 euroa kuukaudessa eikä sitä edes saa välttämättä enää kerättyä. 

Onneksi vaatteet riittävät seuraavat 30 vuotta ja hiukset voi leikata itse. 

Sua kaduttaa temppuilusi.

Kyllä sä pärjäät.

Häh?

Mikä temppuilu?

Työnantaja päättää jatketaanko sijaisuutta vai ei. 

Vierailija
87/190 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, työnantajat päättävät tekeekö ihmiset ostoksia ja käyttävätkö palveluja. 

Siitä vaan palkkaamaan ihmisiä töihin, toisten yritysten jatko on siitä kiinni. 

Vierailija
88/190 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpon kulkusista toinen on Häkämiehen nyrkissä ja toinen Purran. Jompikumpi aina tiukentaa otetta niin yritä siinä sitten neuvotella.

Vierailija
89/190 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoan hinta on korkea mikä vie myös asiakkaita vaatekaupoilta, partureilta, kahviloilta ja ravintoloilta. 

Vierailija
90/190 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi neuvotella kun voi sanella? Saa juuri sitä mitä itse ja omat pomot haluaa.

Tämä kannattaa muistaa myös paikallisen sopimisen osalta. Miksi neuvotella kun voi sanella.

Vierailija
91/190 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi neuvotella kun voi sanella? Saa juuri sitä mitä itse ja omat pomot haluaa.

Tämä kannattaa muistaa myös paikallisen sopimisen osalta. Miksi neuvotella kun voi sanella.

Aauntojen hintaromahduksesta tulee mahtava. 

Ihmiset ei uskalla enää ottaa lainaa. 

Vanhuuseläkkeellä on miljoona neljäsataa tuhatta ja 60 000 ihmistä kuolee vuodessa. Mitä vattua perikunnan asunnoille tehdään? 

Vierailija
92/190 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa mun elämä tason aloitus. Give me more free sh**!

Tästä Petteri Orpo:lle maksetaankin.

Vierailija
93/190 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valta on noussut päähän. Turun tunnin "pikajuna" on tärkeä ukkelille, vaikka siihen palaa arviolta 4 miljardia euroa.

Haista paskaa kusipää.   Vai että oikein 4 miljardia.  Ja moni Pölhö-Kustaa uskoo tuonkin kommentin.

Rata maksaa jotain 800 miljoonaa euroa. Eikä sen suunnittelu ole vielö edes täysillä käynissä. Just nyt Suomi hakee tuohon rataan.176 miljoonaa euroa 

EU-tukea. Sen päätös tulee heinäkuussa.

Sitäpaitsi hanketta on alettu miettiä jo v.2020, mutta Orpon hallitus otti radan hallitusohjelmaan ja todennäköisesti toteuu.

Itse rata on valmis 2030 luvun alussa.  Junien vauhti 200-300 km / h.

Vierailija
94/190 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aauntojen hintaromahduksesta tulee mahtava. 

Ihmiset ei uskalla enää ottaa lainaa. 

Vanhuuseläkkeellä on miljoona neljäsataa tuhatta ja 60 000 ihmistä kuolee vuodessa. Mitä vattua perikunnan asunnoille tehdään? 

Omaiset maksavat perintöverot eikä asuntoa saa myytyä eikä vuokrattua mihinkään. 

Vierailija
95/190 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" EN aivan tunnista itseäni kyseisestä tutkimuksesta, mutta saahan sitä tutkimusta tehdä."

- Petteri

Petterihän neuvottelee kovasti, jos kolme kohtaa täyttyy:

- Arton sauna, grillimakkaraa ja kaljaa,

- Riikka saunan lauteiden alla ja

- Suomen kansa saunan taakse jonossa menossa EK:n kaivamaan monttuun.

-winner-

Vierailija
96/190 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän uskoo, että järkähtämättömyys tuo auktoriteettia.

Petteri "respect my authority!" Cartman polkee krapulassa jalkaansa hallituksensa kabineteissa ja kiusaa heikkoja naisia taipumaan tahtoonsa kannatusluvuilla kiristämällä. Siihen on syynsä, ettei Petteri huoli miehiä samaan kuvaan ja esiintyy näin "johtajana".

;DDDDDD Kaikkien aikojen karismattomin suomalainen pääministeri. Suomen Medvedev, josta kaikki tietävät, että pikkumies on vain taustavoimien valtaan nostama nukke.

-winner-

Vierailija
97/190 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpolla taitaa olla vikaa kuulossa.

Vierailija
98/190 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hallituksen pitäisi neuvotella mistään? Kenen kanssa Marin neuvotteli määrätessään koronarajoituksia? Senkun vain käski ja sitten ilmoitti, että tänään ei pidä mennä mökille. Koska minä käsken.

Kyse on täysin eri asioista.

Vierailija
99/190 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän uskoo, että järkähtämättömyys tuo auktoriteettia.

Petteri "respect my authority!" Cartman polkee krapulassa jalkaansa hallituksensa kabineteissa ja kiusaa heikkoja naisia taipumaan tahtoonsa kannatusluvuilla kiristämällä. Siihen on syynsä, ettei Petteri huoli miehiä samaan kuvaan ja esiintyy näin "johtajana".

;DDDDDD Kaikkien aikojen karismattomin suomalainen pääministeri. Suomen Medvedev, josta kaikki tietävät, että pikkumies on vain taustavoimien valtaan nostama nukke.

-winner-

Like a puppet on a string.

Vierailija
100/190 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpolla taitaa olla vikaa kuulossa.

Vaikkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi