Ilta-Sanomat nuorten väkivaltaisuudesta: "Tyttöjen mielestä monet pojat ovat viime vuosina muuttuneet"
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010480060.html
"Nuorten väkivalta on lisääntynyt ja raaistunut Suomessa. Viranomaisten lisäksi huolissaan ovat nyt monet vanhemmat. He eivät anna lastensa enää liikkua tietyillä alueilla. Ilta-Sanomat jalkautui kysymään katujen turvallisuudesta alueen nuorilta itseltään. Tyttöjen mielestä monet pojat ovat viime vuosina muuttuneet."
Niin, arvoisat miessukupuolen edustajat! Mitenkäs selitätte tuon?
Kommentit (1033)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viihdyttävä keskustelu. Mutta eikö kaiken kerro se, että kun puhutaan miesten väkivaltaisuudesta ja naista alentavista asenteista, niin vedetään esille jotkut naisten joogavideot ja selfiet? :D Jälkimmäisessä ei ole mitään pahaa, ne eivät vaikuta muiden elämään mitenkään. Miehet, tehkää vain Onlyfans ja tehkää joogavideoita, kun vaikuttaa kiinnostavan niin paljon, kyllä internetiin tavaraa mahtuu.
Luulen että tuo viha naisten joogavideoita ja Onlyfanseja kohtaan on pohjimmiltaan kateutta. Miehet rakastavat eniten toisia miehiä ja toisten miesten hyväksyntä on heille kaikki kaikessa. Kyllähän se varmaan v*tuttaa kun naiset saa äijiltä enemmän huomiota kuin itse.
Minäkin olen ihmetellyt, mikseivät miehet tee onlyfansiä. Luulisi, että siellä olisi kysyntää heillekin. Miks
Mitä kysyntää? Kuka nainen maksaisi siitä, että näkee Rapen persvaon ja kuulee sen puhuvan tuhmia? Ei kukaan. Maksettaisiin mieluummin siitä, että sitä EI tarvitse nähdä.
Miksi ihmeessä kukaan sitten maksaa niistä naisille? 😮 Eiväthän naiset ole sen kummempia kuin miehetkään. Mitä nyt fyysisesti bähän eroaa eikä siinäkään paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on huvittavaa, miten miestenpäivänä kaikki oikeistouggelsit postaa x:ään uhriutumista siitä, miksi kukaan ei taaskaan muista miestenpäivää 😂. Samalla vaivalla voisi vaan itse toivottaa kaikille pojille ja miehille hyvää miestenpäivää ja nostaa vaikka esiin poikien lukutaidon kohentamisen tärkeyttä tms. Mutta ei.
Mikäs olikaan se yk:n kansainvälinen miestenpäivä?
Hitsi, piti koko roska lukea läpi vain todetakseni ettei tähän ole löytynyt vastausta.
Sääli
Luulis sinun osaavan tuon itsekin googlata, kun muutenkin sulla Google laulaa kaiken aikaa. Ja jos et löydä, keksi toki itse kuten muutkin ``faktasi``.
Minä en esittänyt väitettä
Kansainvälinen miestenpäivä on 19.11.. Muistakaapa juhlistaa poikia ja miehiä tuona päivänä!
Voi ziisus sentään, tämänkin asian kanssa tuo yksi viripää on jaksanut meuhkata tässäkin ketjussa itku silmässä. Minä en tiedä sitäkään, milloin on joku naistenpäivä, eikä minua ole kukaan asian tiimoilta juhlistanut - eikä tarvitsekaan. Miten naurettavaksi tuon hyypiön peppukipu oikein voi mennä? Onko sillä mitään rajaa?
Onko tää joku peruskoulujonne 14 v, vai onko aikuistenkin pelkkien miesten lukutaito noin viturallaan? Yksi kirjoittaa että ei ole tullut mieleen, ja tämä pelkkä mies tulkitsee, että ei ole tullut mieleen yhdellekään naiselle. Jos on aikuinen pelkkä mies, niin jokin palikka pitää puuttua päästä, että pystyy olemaan noin palikka.
--
Etkö tyttönen ymmärrä ettei kaikki keskustelu koske juuri sinua vaan tällä keskustellaan muistakin.
Olet samanlainen kuin se mies joka alkaa vänisemään ettei hän ole naista rais kannut kun naiset kertovat ihanista kokemuksistaan jännittävien miesten kanssa.
Tohon vielä poikien/miesten p*rnon suurkulutus niin hyvin menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on huvittavaa, miten miestenpäivänä kaikki oikeistouggelsit postaa x:ään uhriutumista siitä, miksi kukaan ei taaskaan muista miestenpäivää 😂. Samalla vaivalla voisi vaan itse toivottaa kaikille pojille ja miehille hyvää miestenpäivää ja nostaa vaikka esiin poikien lukutaidon kohentamisen tärkeyttä tms. Mutta ei.
Hitsi, piti koko roska lukea läpi vain todetakseni ettei tähän ole löytynyt vastausta.
Sääli
Luulis sinun osaavan tuon itsekin googlata, kun muutenkin sulla Google laulaa kaiken aikaa. Ja jos et löydä, keksi toki itse kuten muutkin ``faktasi``.
Kansainvälinen miestenpäivä on 19.11.. Muistakaapa juhlistaa poikia ja miehiä tuona päivänä!
Mielenkiintoinen väite, haluatko tarkastaa vastauksesi. Kysymys kuului: mikä on yk:n kansainvälinen miestenpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viihdyttävä keskustelu. Mutta eikö kaiken kerro se, että kun puhutaan miesten väkivaltaisuudesta ja naista alentavista asenteista, niin vedetään esille jotkut naisten joogavideot ja selfiet? :D Jälkimmäisessä ei ole mitään pahaa, ne eivät vaikuta muiden elämään mitenkään. Miehet, tehkää vain Onlyfans ja tehkää joogavideoita, kun vaikuttaa kiinnostavan niin paljon, kyllä internetiin tavaraa mahtuu.
Luulen että tuo viha naisten joogavideoita ja Onlyfanseja kohtaan on pohjimmiltaan kateutta. Miehet rakastavat eniten toisia miehiä ja toisten miesten hyväksyntä on heille kaikki kaikessa. Kyllähän se varmaan v*tuttaa kun naiset saa äijiltä enemmän huomiota kuin itse.
Minäkin olen ihmetellyt, mikseivät miehet tee onlyfansiä. Luu
Sitä sinun kannattanee kysyä miehiltä. Minulla ei ole siihen vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen ihmetellyt, mikseivät miehet tee onlyfansiä. Luulisi, että siellä olisi kysyntää heillekin. Miksi tuokin ala esitetään niin sukupuolittuneena.
Oisko toi, että miehille merkkaa vähän enemmän se, mitä esimerkiksi isukki tai mummo ois asiasta mieltä.
Oisko kyseessä myös se, että eivät ehkä alentuisi siihen. Joku semmonen kuten, kunnia?
Vierailija kirjoitti:
*Ei, en rehvastele millään urotöillä, kannustan muita miehiä jättämään naiset rauhaan. Terkkuja sille karhulle jos se tulee vastaan!*
- - -
Tuota, eikö se sun viestis menis paremmin perille, jos jakaisit sitä infoasi ja kannustustasi jollain miesvaltaisella alustalla? Vai aattelitko, että mammat kertoo aina miehilleen, millaisia terveisiä olet tällä kertaa lähetellyt?
Minäpä kerron karhulle tervkut seuraavan kerran kun nähdään. En tosin usko, että se tälläkään kertaa jää kuuntelemaan, kovin on ujon sorttinen tämä yksilö.
Siellä on varmasti riittävästi väkeä.
Mutta logiikkasi mukaan koko ketju pitäisi olla siellä. Aloituksessa peppukipuinen nainen esittää kysymyksen miehille ja te muut olette vain levittämässä miesvihaanne häntä kompaten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääli
Luulis sinun osaavan tuon itsekin googlata, kun muutenkin sulla Google laulaa kaiken aikaa. Ja jos et lö
19.11. on kansainvälinen miestenpäivä, jota mm. Unesco suojelee. Jos tämä ei kelpaa, niin voitte toki toimia sen eteen, että saatte juri sinun haluamasi miestenpäivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääli
Miehet eivät ansaitse mitään omaa päivää, saati että kukaan sitä juhlisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen ihmetellyt, mikseivät miehet tee onlyfansiä. Luu
Mitä kysyntää? Kuka nainen maksaisi siitä, että näkee Rapen persvaon ja kuulee sen puhuvan tuhmia? Ei kukaan. Maksettaisiin mieluummin siitä, että sitä EI tarvitse nähdä.
Miksi ihmeessä kukaan sitten maksaa niistä naisille? 😮 Eiväthän naiset ole sen kummempia kuin miehetkään. Mitä nyt fyysisesti bähän eroaa eikä siinäkään paljon.
Suhteessa harva niistä maksaakaan mitään.
Eläkä huolehdi, ne jotka maksaa, niillä on siihen varaa. Vähän samaa kuin teinien tukeminen tuolla kauppakeskuksessa. Lähdetäänkö ostaa sulle uudet farkut ja biksut?
Miehet eivät ansaitse mitään omaa päivää, saati että kukaan sitä juhlisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
95% tytöistä ja nuorista naisista kuvaa persettään ja töröhuuliaan someen. Mitä poikien ja miesten pitäisi moisesta ajatella?
Ai, niin kuin tässä?
Rohkeita naisia vai mitä?
Siis näitäkö te kaivelette netin uumenista ja tuijotatte päivät pääskytysten? Harrastuksensa kullakin.
Eri mutta eipä tuon roskan löytämiseksi tarvitse erityisesti kaivella "netin uumenista" yhtään mitään. Youtube on aika kaukana darknetistä.
No jonkinlainen hakuhan sii
Käytetty termi "kaivelette netin uumenista" viittaa siihen.
Ottiko pelkällä naisella koville kun hieman vähätellään? Reagoitko samalla tavalla kun miehille sanotaan kultapieni vai tunsitko alapäässä feministisen voimanpurskauksen?
Kerrohan onko sulla ihan jokin diagnoosikin, vai ihanko harrastepohjalta pöljäilet?
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen ihmetellyt, mikseivät miehet tee onlyfansiä. Luulisi, että siellä olisi kysyntää heillekin. Miks
Mutta on kunniallista kuitenkin kuluttaa sitä sisältöä salassa mummolta ja mammalta?
Niin. Kunniapa hyvinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sit ihmetellään, kun naiset mieluummin valitsee karhun kuin miehen/pojan...
Karhu on vähemmän peto naisille kuin oman lajin mies.
Ei sitä kukaan ihmettele, kyllä tiedetään kuinka tyhmiä ja harhaluuloisia naiset nykyään ovat.
Mielenkiintoisinta on miten nopeasti isät/veljet vastasivat karhu kun kysynys esitettiin heille oman tyttären tai siskon osalta.
Juu, tietävät että ovat itsekin rais kanneet pieniä lapsosia mutta eihän sitä omalle tyttärelle soisi.
Lesbomiesvihaajatransukiduttajasilpojavauvanmurhaajako se siellä inisee? Eikö ollutkin kauniisti sanottu?
Normaalia kunniaväkivaltaa. Hajaantukaa.
Vierailija kirjoitti:
*Ei, en rehvastele millään urotöillä, kannustan muita miehiä jättämään naiset rauhaan. Terkkuja sille karhulle jos se tulee vastaan!*
- - -
Tuota, eikö se sun viestis menis paremmin perille, jos jakaisit sitä infoasi ja kannustustasi jollain miesvaltaisella alustalla? Vai aattelitko, että mammat kertoo aina miehilleen, millaisia terveisiä olet tällä kertaa lähetellyt?
Minäpä kerron karhulle tervkut seuraavan kerran kun nähdään. En tosin usko, että se tälläkään kertaa jää kuuntelemaan, kovin on ujon sorttinen tämä yksilö.
Ujoja on suurin osa miehistäkin. Eivät miehet ole vastuussa toistensa tekemisistä. Vähemmistön älyttömyydet saavat liian suuren huomion ja naisten logiikalla kaikki miehet on ihan hirveen kauheen kamalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääli
Luulis sinun osaavan tuon itsekin googlata, kun muute
19.11. on kansainvälinen miestenpäivä, jota mm. Unesco suojelee. Jos tämä ei kelpaa, niin voitte toki toimia sen eteen, että saatte juri sinun haluamasi miestenpäivän.
Miksi et nyt kykene kirjoittamaan asiaa niinkuin se on.
YK:n kansainvälinen naistenpäivä on 8.3 ja se on liputuspäivä.
Koska on YK:n kansainvälinen miestenpäivä. Ei jonku intialaisen isänsä syntymäpäivän päälle liimaama tapahtuma jota joku kulttuurijärjestö leikillään tukee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äärioikeiston nousu Venäjän valtavan trollikoneiston avustamana on varmasti merkittävä syy. Mm. Tik tokki on täynnä naisvihaa, mitä pääsee kaikki pikkupojatkin katsomaan. Venäjä yrittää heikentää tällä tavalla länttä luomalla lännen sisällä vastakkainasettelua.
Kannattaa lukea Sofi Oksasen Samaan virtaan - Putinin sota naisia vastaan: https://www.sofioksanen.fi/kirjat/samaan-virtaan
Kirjassa avataan hyvin, kuinka itänaapurissa on saatu poljettua joskus jopa edistykselliset naisten oikeudet taas matalaksi, ja kuinka äärioikeistolla on sama agenda lännessä, eli äärioikeiston some on helppo vaikuttamiskanava Venäjälle.Tähän Kremlin sano
Jos nainen tarvitaee pelastamista, hyvin usein mies on se ongelma.
Vaikea uskoa, pitääkin etsiä jotain videoo aiheesta.