Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilta-Sanomat nuorten väkivaltaisuudesta: "Tyttöjen mielestä monet pojat ovat viime vuosina muuttuneet"

Vierailija
14.06.2024 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010480060.html

"Nuorten väkivalta on lisääntynyt ja raaistunut Suomessa. Viranomaisten lisäksi huolissaan ovat nyt monet vanhemmat. He eivät anna lastensa enää liikkua tietyillä alueilla. Ilta-Sanomat jalkautui kysymään katujen turvallisuudesta alueen nuorilta itseltään. Tyttöjen mielestä monet pojat ovat viime vuosina muuttuneet."

Niin, arvoisat miessukupuolen edustajat! Mitenkäs selitätte tuon?

Kommentit (1033)

Vierailija
901/1033 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset tappavat vuosittain n. 8000 omaa lastaan.

Vierailija
902/1033 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on huvittavaa, miten miestenpäivänä kaikki oikeistouggelsit postaa x:ään uhriutumista siitä, miksi kukaan ei taaskaan muista miestenpäivää 😂. Samalla vaivalla voisi vaan itse toivottaa kaikille pojille ja miehille hyvää miestenpäivää ja nostaa vaikka esiin poikien lukutaidon kohentamisen tärkeyttä tms. Mutta ei.

Mikäs olikaan se yk:n kansainvälinen miestenpäivä?

Hitsi, piti koko roska lukea läpi vain todetakseni ettei tähän ole löytynyt vastausta.

Sääli

Luulis sinun osaavan tuon itsekin googlata, kun muute

Miehet eivät ansaitse mitään omaa päivää, saati että kukaan sitä juhlisi.

Näin, tulihan se sieltä.

Toki, kun itse sen tuohon kirjoitit. Ottaako päähän, kun ei tullut tällä(kään) kertaa naisilta, joten jouduit itse laittamaan että pääset jälleen uhriutumaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1033 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiset tappavat vuosittain n. 8000 omaa lastaan.

Suomessa

Vierailija
904/1033 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä siitä seuraa, kun poikia ja nuoria miehiä pakotetaan tukahduttamaan kaikki maskuliinisuus sen sijaan että opetettaisiin miten kanavoida se terveellä tavalla. 

Miksi mies ei saa enää olla mies? Miehen tehtävä on suojella ja turvata. Miksi mies ei saa tehdä sitä? 

Juuri tätä keskustelua pitäisi käydä mediassa kauhistelun sijaan. Ei voida kieltää sitä tosiasiaa että estrogeeni ja testosteroni säätelevät ihmisen käyttäytymistä. Ja jokaisen nuoren (sukupuolista riippumatta) on myös luotava oma identiteetti ja opittava tunnistamaan hormonien vaikutus omaan käytökseen ja kanavoimaan tunteitaan järkevään kohteeseen. Muuten meillä on kohta täällä pelkästään dramaqueeneja ja aggressiivisia isäntiä.  Edelliset ei helposti pariudu keskenään, vaan turhautuvat. Jossain tapauksissa turhautuvat koko yhteiskuntaan.

Vierailija
905/1033 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onnettomuustilanteessa se on yhtä suurella todennäköisyydellä nainen kuin mies, joka auttaa. 

onko naisia ollenkaan palomiehinä? En muista koskaan edes kuvissa nähneeni.

Ensihoitajista kasvava osuus on naisia, ja usein se on se lääkäri tai sairaanhoitaja, joka sen hengen lopulta pelastaa. Mitä lottoat: ovatko ne pääosin miehiä vai naisia?

Vierailija
906/1033 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*19.11 on se päivä kun tiktok ja muut sometalustat täyttyvät vihaisten naisten videoista joissa he ulvovat kuinka paskempaa sukupuolta eli miehiä ei tulisi muistaa tai huomioida mitenkään.*

- - -

Miksi mä en koskaan näe mitään tällaista? Pitäiskö mun tykkäillä jostain sukupuolivihasivustoista, jotta algoritmit etsis mulle näitä? Se että sun some täyttyy noilla (ja että mädät aivojasi jollain kiinalaisten tiktokilla) kertoo paaaaaaljon enemmän susta itsestäsi kuin mistään muusta.

Vierailija
907/1033 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on huvittavaa, miten miestenpäivänä kaikki oikeistouggelsit postaa x:ään uhriutumista siitä, miksi kukaan ei taaskaan muista miestenpäivää 😂. Samalla vaivalla voisi vaan itse toivottaa kaikille pojille ja miehille hyvää miestenpäivää ja nostaa vaikka esiin poikien lukutaidon kohentamisen tärkeyttä tms. Mutta ei.

Mikäs olikaan se yk:n kansainvälinen miestenpäivä?

Hitsi, piti koko roska lukea läpi vain todetakseni ettei tähän ole löytynyt vastausta.

Sääli

L

Toki, kun itse sen tuohon kirjoitit. Ottaako päähän, kun ei tullut tällä(kään) kertaa naisilta, joten jouduit itse laittamaan että pääset jälleen uhriutumaan?

Paitsi ettei taaskaan tarvinnut itse kirjoittaa. Sehän tässä on surullista. Ihan itse te näytätte miesvihanne. 

Vierailija
908/1033 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onnettomuustilanteessa se on yhtä suurella todennäköisyydellä nainen kuin mies, joka auttaa. 

Ei ole pitkä aika, kun ala oli uutisissa rankan ahdistelun ja kiusaamisen takia. Palomiehet kunnostautuivat naiskollegojen alalta karjoittamisessa.

Vierailija
909/1033 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*19.11 on se päivä kun tiktok ja muut sometalustat täyttyvät vihaisten naisten videoista joissa he ulvovat kuinka paskempaa sukupuolta eli miehiä ei tulisi muistaa tai huomioida mitenkään.*

- - -

Miksi mä en koskaan näe mitään tällaista? Pitäiskö mun tykkäillä jostain sukupuolivihasivustoista, jotta algoritmit etsis mulle näitä? Se että sun some täyttyy noilla (ja että mädät aivojasi jollain kiinalaisten tiktokilla) kertoo paaaaaaljon enemmän susta itsestäsi kuin mistään muusta.

Ei näy koska et halua nähdä. Sinulle ne samat videot ovat mukavaa ajanvietettä, jokuhan voi jopa laittaa #vitsivitsi sinne jolla voidaan todentaa ettei se nyt vakavissaan toivonut miesten kuolevan sukupuuttoon.

Johan te olette valkopesseet Saara Särmänkin tekstit missä hän pohtii miesten ja apinoiden eroa, apinoiden hyväksi.

Vierailija
910/1033 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pitkä aika, kun ala oli uutisissa rankan ahdistelun ja kiusaamisen takia. Palomiehet kunnostautuivat naiskollegojen alalta karjoittamisessa.

Haastateltavat kertovat työkulttuurista, johon liittyy vahvasti seksuaalinen häirintä, naisten vähättely ja jopa avoin naisviha. 

https://yle.fi/a/3-12149230

Vierailija
911/1033 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan ne vaatimukset. Nainen saattaa läpäistä ne prime iässään muutaman vuoden ja sitten tulee loppu.

Vierailija
912/1033 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ehkäpä alalla ei pärjää tietynlaisella herkällä persoonalla joka romahtaa kun näkee tulipalossa kuolevan pikkutytön. Sinne ei siis välttämättä hakeudu kaikkein empaattisin edustus miehistä.

Sama tilanne on naisilla hoitajina. Se miesvihan määrä mitä miehet kokevat alalla on jotain käsittämätöntä.

Vierailija
913/1033 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensihoitajista kasvava osuus on naisia, ja usein se on se lääkäri tai sairaanhoitaja, joka sen hengen lopulta pelastaa. Mitä lottoat: ovatko ne pääosin miehiä vai naisia?

1% -> 2% kasvava osuus naisia. Pitää paikkansa, teknisesti.

Ja antaa karhujen noutaa naiset sinne lääkärin luo, siinä ei tarvitse lotota sen jälkeen onko pelastettavaa.

Vierailija
914/1033 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haastateltavat kertovat työkulttuurista, johon liittyy vahvasti seksuaalinen häirintä, naisten vähättely ja jopa avoin naisviha. 

https://yle.fi/a/3-12149230

Helkkaristi vihjailua, mutta missä ne käräjät?

Ai niin päättyisi kunnianloukkaussyytteeseen minuutissa.

Vierailija
915/1033 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viihdyttävä keskustelu. Mutta eikö kaiken kerro se, että kun puhutaan miesten väkivaltaisuudesta ja naista alentavista asenteista, niin vedetään esille jotkut naisten joogavideot ja selfiet? :D Jälkimmäisessä ei ole mitään pahaa, ne eivät vaikuta muiden elämään mitenkään. Miehet, tehkää vain Onlyfans ja tehkää joogavideoita, kun vaikuttaa kiinnostavan niin paljon, kyllä internetiin tavaraa mahtuu. 

Luulen että tuo viha naisten joogavideoita ja Onlyfanseja kohtaan on pohjimmiltaan kateutta. Miehet rakastavat eniten toisia miehiä ja toisten miesten hyväksyntä on heille kaikki kaikessa. Kyllähän se varmaan v*tuttaa kun naiset saa äijiltä enemmän huomiota kuin itse. 

Minäkin olen ihmetellyt, mikseivät miehet tee onlyfansiä. Luulisi, että siellä olisi kysyntää heillekin. Miks

Homomiehet maksavat. 

Vierailija
916/1033 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- - -

Ei näy koska et halua nähdä. Sinulle ne samat videot ovat mukavaa ajanvietettä, jokuhan voi jopa laittaa #vitsivitsi sinne jolla voidaan todentaa ettei se nyt vakavissaan toivonut miesten kuolevan sukupuuttoon.

Johan te olette valkopesseet Saara Särmänkin tekstit missä hän pohtii miesten ja apinoiden eroa, apinoiden hyväksi.

En ole koskaan nähnyt tuollaisia videoita. En tiedä, kuka on Saara Särmä. Mitä pitää netistä hakea, että tällaisia alkaisi tulla fiidiin? Miksi sinulle niitä tulee fiidin täydeltä?

Vierailija
917/1033 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida karhunaisilla olla kommunikaatiovamman ja irrationaalisen käytöksen takia asiaa liike-elämään. Sitten vielä ihmetellään, miksei naiset etene uralla.

Vastaan teille: niillä on ongelma kommunikoida ja olla normaali 50%:lle maailman ihmisistä.

Jäikö jotain vielä epäselväksi?

Vierailija
918/1033 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ehkäpä alalla ei pärjää tietynlaisella herkällä persoonalla joka romahtaa kun näkee tulipalossa kuolevan pikkutytön. Sinne ei siis välttämättä hakeudu kaikkein empaattisin edustus miehistä.

Sama tilanne on naisilla hoitajina. Se miesvihan määrä mitä miehet kokevat alalla on jotain käsittämätöntä.

Kerropa lähde, missä sanotaan miesten kokevan miesvihaa terveydenhuollossa. Niinpä.

Vierailija
919/1033 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- - -

Johan te olette valkopesseet Saara Särmänkin tekstit missä hän pohtii miesten ja apinoiden eroa, apinoiden h

En ole koskaan nähnyt tuollaisia videoita. En tiedä, kuka on Saara Särmä. Mitä pitää netistä hakea, että tällaisia alkaisi tulla fiidiin? Miksi sinulle niitä tulee fiidin täydeltä?

Et tietenkään tiedä kuka Saara on (tirsk)

Vierailija
920/1033 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1% -> 2% kasvava osuus naisia. Pitää paikkansa, teknisesti.

Ja antaa karhujen noutaa naiset sinne lääkärin luo, siinä ei tarvitse lotota sen jälkeen onko pelastettavaa.

Naisia ensihoidossa 40 %, pelastustoimessa 12 % (v.2021).

Oliko sulla muita valheita esittää, tässä olis vielä hetki aikaa niitä korjailla ennen kuin tarvii taas mennä elämään tätä omaa elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi