Ilta-Sanomat nuorten väkivaltaisuudesta: "Tyttöjen mielestä monet pojat ovat viime vuosina muuttuneet"
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010480060.html
"Nuorten väkivalta on lisääntynyt ja raaistunut Suomessa. Viranomaisten lisäksi huolissaan ovat nyt monet vanhemmat. He eivät anna lastensa enää liikkua tietyillä alueilla. Ilta-Sanomat jalkautui kysymään katujen turvallisuudesta alueen nuorilta itseltään. Tyttöjen mielestä monet pojat ovat viime vuosina muuttuneet."
Niin, arvoisat miessukupuolen edustajat! Mitenkäs selitätte tuon?
Kommentit (1033)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
95% tytöistä ja nuorista naisista kuvaa persettään ja töröhuuliaan someen. Mitä poikien ja miesten pitäisi moisesta ajatella?
Ai, niin kuin tässä?
Rohkeita naisia vai mitä?
Jätkät ihan into pinkeenä hakee netistä näitä videoita ja sitten kuvittelee, että kaikki tytöt, kaikki naiset. Kun ei äly riitä ymmärtämään, että kaikki tytöt ja kaikki naiset eivät ole siellä YouTubessa ja OnlyFansissa. Mutta samapa tuo, millä tuollaiset tyypit päivänsä täyttää, kun eivät uskalla ulos itsemurhayksiöstään katsomaan miltä elämä näyttää irl.
Kaikki ymmärtää ettei kaikki naiset.
Mutta mistäs si
No jos teitä perusjooga noin kovasti kiihdyttää, niin antaa mennä vaan. Noita liikkeitä tehdään joogatunneilla, eikä ikinä ole tullut mieleen että joku vois niistä vetää herneen nekkuun tai lastin lahkeeseen 😂. (Jotkut) miehet on outoja.
Ei ole tullut mieleen yhdellekään naiselle... silti naiset tärisee raivosta jos siellä tunnilla on "joku kyyläämässä niiden persettä"
"Mikä saa sinut kuvittelemaan että etsin tuollaista materiaalia? Totesin vain pelkälle naiselle ettei tuollaisen löytäminen vaadi kovinkaan ihmeellisiä taikatemppuja."
No joku etsii, kun niitä tänne jakelee ja tenttaa, että mitä tästä pitäis poikain ja miesten ajatella häh! Surkuhupaisaa, että on oikeasti miehiä, jotka pöyristyneinä tuijottavat naisten joogavideoita :.D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
95% tytöistä ja nuorista naisista kuvaa persettään ja töröhuuliaan someen. Mitä poikien ja miesten pitäisi moisesta ajatella?
Ai, niin kuin tässä?
Siis näitäkö te kaivelette netin uumenista ja tuijotatte päivät pääskytysten? Harrastuksensa kullakin.
Ei tarvitse kaivaa mistään riittää, sen kun menee ulos. Olen nähnyt nuoria naisia, jolla on tiukat trikoot yllään niin, että kaikki näkyy siis ihan kaikki. Jotkut tytöt ovat näyttäneet jopa alaikäisiltä. Mutta tästä saa syyttää vanhempia, jotka eivät katso millaisia vaatteita pikkulikat pukevat ylleen, kun lähtevät kodistaan ulos ihmisten ilmoille.
Marvelin supersankarit pukeutuu ihan samalla tavalla, mikset itke Stan Leelle että pukee hänelle löysemmät vaatteet?
Ne on nykyään muotia. Mikä se ongelma noissa on?
Eli sinusta on ok, jos 13-17v tyttäresi pukeutuu noin? Minä en antaisi ikimaailmassa oman tyttäreni pukeutua tuolla tavalla. Tuossahan erottuu selvästi häpyhuulet! Ihan ihmeellisiä vanhempia täällä palsta täynnä.
T. Konservatiivinen nainen
Viihdyttävä keskustelu. Mutta eikö kaiken kerro se, että kun puhutaan miesten väkivaltaisuudesta ja naista alentavista asenteista, niin vedetään esille jotkut naisten joogavideot ja selfiet? :D Jälkimmäisessä ei ole mitään pahaa, ne eivät vaikuta muiden elämään mitenkään. Miehet, tehkää vain Onlyfans ja tehkää joogavideoita, kun vaikuttaa kiinnostavan niin paljon, kyllä internetiin tavaraa mahtuu.
Luulen että tuo viha naisten joogavideoita ja Onlyfanseja kohtaan on pohjimmiltaan kateutta. Miehet rakastavat eniten toisia miehiä ja toisten miesten hyväksyntä on heille kaikki kaikessa. Kyllähän se varmaan v*tuttaa kun naiset saa äijiltä enemmän huomiota kuin itse.
Vierailija kirjoitti:
Ja sit ihmetellään, kun naiset mieluummin valitsee karhun kuin miehen/pojan...
Karhu on vähemmän peto naisille kuin oman lajin mies.
Ei sitä kukaan ihmettele, kyllä tiedetään kuinka tyhmiä ja harhaluuloisia naiset nykyään ovat.
Pojat ovat nykyään pysyvästi päivettyneitä ja heillä on musta parta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituisia on nykypäivän miehet. Jotenkin vihaisia ja ylimielisiä. En ymmärrä mistä johtuu. Levittävät negatiivisuutta ympärilleen ja ovat väkivaltaisia.
N27
En tiedä onko baitti vai ei, mutta vastaan omalta osaltani. Aikoinaan selvisi että silloinen tyttöystäväni oli todella puuhaillut nuorempana kaikenlaista irstasta ja oli ollut ties minkä vanhojen ukkojen pantavana jossain pusikoissa, pohjalla toki arvottomuuden tunne, isäongelmat ja traumat vanhempiensa erosta. Minun kanssani vain todella vaniljaseksiä, joskus otti suihin ja pyllyyn mutta siinä se. Ei mitään spontaania, vain kodin turvassa jne. eikä missään nimessä mitään temppuja, koska "oon jo kokeillut noi". Oli muutenkin aika hankala nainen luonteeltaan, niin vitutti kun tuntui että muut ukot olivat nuolleet kermat kakusta ilman omaa vaivannäköä ja minä sai
Se on kumma kun traumat saa nuoret naiset jakamaan pilluaan. Eivät tiedä mistä pitävät elleivät jaa pilluaan. Ja vanhempana etsivät itseään pillua jakamalla. Voi reppanoita 😅
Vierailija kirjoitti:
Viihdyttävä keskustelu. Mutta eikö kaiken kerro se, että kun puhutaan miesten väkivaltaisuudesta ja naista alentavista asenteista, niin vedetään esille jotkut naisten joogavideot ja selfiet? :D Jälkimmäisessä ei ole mitään pahaa, ne eivät vaikuta muiden elämään mitenkään. Miehet, tehkää vain Onlyfans ja tehkää joogavideoita, kun vaikuttaa kiinnostavan niin paljon, kyllä internetiin tavaraa mahtuu.
Luulen että tuo viha naisten joogavideoita ja Onlyfanseja kohtaan on pohjimmiltaan kateutta. Miehet rakastavat eniten toisia miehiä ja toisten miesten hyväksyntä on heille kaikki kaikessa. Kyllähän se varmaan v*tuttaa kun naiset saa äijiltä enemmän huomiota kuin itse.
Tämän vuoksi teinkin vertauksen Mein Kampfiin, joka on täynnä tällaista päätöntä ja vihamielistä tajunnanvirtaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Teinityttöjä haastateltu, niin tottakai pojat ovat muuttuneet vuosien varrella. Tuskin ovat 12-vuotiaana hengailleet vaikka 17-vuotiaiden kanssa, vaan vertaavat niitä poikia siihen aikaan, kun pojat olivat 12-vuotiaita vs. siihen minkä ikäisiä ovat nyt. En lähtisi vetämään tieteellisiä johtopäätöksiä teinien haastattelun perusteella.
Tosiasia toki on, että sukupuolesta riippumatta pahoinvointi on lisääntynyt
Minäkin kysyn, miten nykyajan teinitytöt osaavat verrata nykyajan teinipoikia entisajan teinipoikiin, kun eivät ne nykyajan teinitytöt ole olleet teinejä aiemmin.
Että mitä heiltä oikein on kysytty ja mihin he ovat perustaneet vastauksensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, niin kuin tässä?
Siis näitäkö te kaivelette netin uumenista ja tuijotatte päivät pääskytysten? Harrastuksensa kullakin.
Eri mutta eipä tuon roskan löytämiseksi tarvitse erityisesti kaivella "netin uumenista" yhtään mitään. Youtube on aika kaukana darknetistä.
No jonkinlainen hakuhan siinä on täytynyt tehdä, että tuollaista tulee eteen. Miksi ihmeessä etsitte joogapyllistelyjä netist
Mikä saa sinut kuvittelemaan että etsin tuollaista materiaalia? Totesin vain pelkälle naiselle ettei tuollaisen löytäminen vaadi kovinkaan ihmeellisiä taikatemppuja.
Mikä saa sinut kuvittelemaan, että tuo kuvittelemasi pelkkä nainen kuvitteli siihen tarvittavan ihmeellisiä taikatemppuja? Hän vain totesi, että haku on pitänyt tehdä, eihän noita nyt sentään ihan pyytämättä ja tilaamatta sieltä soittolistalle tule. Oletko sinä kovinkin yksinkertaista sorttia oleva pelkkä mies?
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä niin kuutamolla kuin olla voi.
Naiset aina uhriutumassa väkivallasta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä siitä seuraa, kun poikia ja nuoria miehiä pakotetaan tukahduttamaan kaikki maskuliinisuus sen sijaan että opetettaisiin miten kanavoida se terveellä tavalla.
Miksi mies ei saa enää olla mies? Miehen tehtävä on suojella ja turvata. Miksi mies ei saa tehdä sitä?
Suojella ja turvata miltä?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen ihmetellyt, mikseivät miehet tee onlyfansiä. Luulisi, että siellä olisi kysyntää heillekin. Miksi tuokin ala esitetään niin sukupuolittuneena.
Miehet tekevät kryptovaluuttaa, naiset onlyfansiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä siitä seuraa, kun poikia ja nuoria miehiä pakotetaan tukahduttamaan kaikki maskuliinisuus sen sijaan että opetettaisiin miten kanavoida se terveellä tavalla.
Miksi mies ei saa enää olla mies? Miehen tehtävä on suojella ja turvata. Miksi mies ei saa tehdä sitä?
Suojella ja turvata miltä?
Karhuilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on huvittavaa, miten miestenpäivänä kaikki oikeistouggelsit postaa x:ään uhriutumista siitä, miksi kukaan ei taaskaan muista miestenpäivää 😂. Samalla vaivalla voisi vaan itse toivottaa kaikille pojille ja miehille hyvää miestenpäivää ja nostaa vaikka esiin poikien lukutaidon kohentamisen tärkeyttä tms. Mutta ei.
Mikäs olikaan se yk:n kansainvälinen miestenpäivä?
Hitsi, piti koko roska lukea läpi vain todetakseni ettei tähän ole löytynyt vastausta.
Sääli
Luulis sinun osaavan tuon itsekin googlata, kun muutenkin sulla Google laulaa kaiken aikaa. Ja jos et löydä, keksi toki itse kuten muutkin ``faktasi``.
Minä en esittänyt väitettä
Kansainvälinen miestenpäivä on 19.11.. Muistakaapa juhlistaa poikia ja miehiä tuona päivänä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sit ihmetellään, kun naiset mieluummin valitsee karhun kuin miehen/pojan...
Karhu on vähemmän peto naisille kuin oman lajin mies.
Ei sitä kukaan ihmettele, kyllä tiedetään kuinka tyhmiä ja harhaluuloisia naiset nykyään ovat.
Mielenkiintoisinta on miten nopeasti isät/veljet vastasivat karhu kun kysynys esitettiin heille oman tyttären tai siskon osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen ihmetellyt, mikseivät miehet tee onlyfansiä. Luulisi, että siellä olisi kysyntää heillekin. Miksi tuokin ala esitetään niin sukupuolittuneena.
Mitä kysyntää? Kuka nainen maksaisi siitä, että näkee Rapen persvaon ja kuulee sen puhuvan tuhmia? Ei kukaan. Maksettaisiin mieluummin siitä, että sitä EI tarvitse nähdä.
*Ei, en rehvastele millään urotöillä, kannustan muita miehiä jättämään naiset rauhaan. Terkkuja sille karhulle jos se tulee vastaan!*
- - -
Tuota, eikö se sun viestis menis paremmin perille, jos jakaisit sitä infoasi ja kannustustasi jollain miesvaltaisella alustalla? Vai aattelitko, että mammat kertoo aina miehilleen, millaisia terveisiä olet tällä kertaa lähetellyt?
Minäpä kerron karhulle tervkut seuraavan kerran kun nähdään. En tosin usko, että se tälläkään kertaa jää kuuntelemaan, kovin on ujon sorttinen tämä yksilö.
No jos teitä perusjooga noin kovasti kiihdyttää, niin antaa mennä vaan. Noita liikkeitä tehdään joogatunneilla, eikä ikinä ole tullut mieleen että joku vois niistä vetää herneen nekkuun tai lastin lahkeeseen 😂. (Jotkut) miehet on outoja.