Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka täällä lähettää vielä synttäri,nimipäivä, joulu ja pääsiäiskortteja?

Vierailija
20.06.2025 |

Itse lähetän. Just ostin kaupasta synttärikortin, jonka lähetän tyttärelle.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olen! Nimipäiväkortin lähetin viikko sitten entiselle työkaverilleni. Muutin pois, vaihdoin konttoria, ja hän jäi sinne. Lähettelen myös nuo perinteiset juhlapäiväkortit kaikille joiden osoite tiedossa on. Onhan se kallista lystiä nykyään, eikä edes ole takeita perille ehtimisestä ajoissa. Tämä se riipoo hermoja. Hinnat nousevat, ja posti kuljettaa perille muistaessaan.

Vierailija
2/15 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähetän mun lapsille ja äitille. Syntymäpäiväkortit, joulukortit ja pääsiäiskortit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähetän, mutta todellakin Postin kulkuun ei voi luottaa ollenkaan. Jos lähetät ajoissa, niin yleensä jakavat saman tien ja onnittelukortin saaja ihmettelee, miksi kortti tuli reilusti etuajassa. Jos taas lähetät viikkoa ennen merkkipäivää, niin kortti on perillä kaksi viikkoa merkkipäivän jälkeen.

Vierailija
4/15 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep

Kortit on kivoja antaa vaikkei koskaan saa

Vierailija
5/15 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää lähetän ja myöskin saan niitä, hienoo! Mutta nykyaikana pitää laittaa se kortti postiin 3 viikkoa ennen h-hetkeä eikä välttämättä silloinkaan ehdi perille... Esmes kortti Helsingistä Lahteen matkasi 2 kuukautta;) Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Vierailija
6/15 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin toimituslupaus on 5 päivää, mutta todellisuudessa se on lähemmäs 2 viikkoa. Ja tuosta pitäisi maksaa nykyisiä postimerkkihintoja...

Vierailija
7/15 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän ihastukselle kortteja ja kirjeitä, laitan mukaan aina postimerkin jolla hän voi vastata takaisin. Hänellä on aika iso kasa jo postimerkkejä joilla hän voisi kirjoittaa takaisin.

Vierailija
8/15 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttäri-, nimipäivä-, joulu- ja pääsiäiskortteja.

Noin se kirjoitetaan oikein ja pitää muistaa vielä välilyönnitkin. 

Vierailija
9/15 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Sää oot fiksu ihminen kun heti hokasit se asian ytimen!?

Vierailija
10/15 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olen! Nimipäiväkortin lähetin viikko sitten entiselle työkaverilleni. Muutin pois, vaihdoin konttoria, ja hän jäi sinne. Lähettelen myös nuo perinteiset juhlapäiväkortit kaikille joiden osoite tiedossa on. Onhan se kallista lystiä nykyään, eikä edes ole takeita perille ehtimisestä ajoissa. Tämä se riipoo hermoja. Hinnat nousevat, ja posti kuljettaa perille muistaessaan.

Todennäköisesti joku muu kuin Posti kuljettaa jos kuljettaa.

Vierailija
11/15 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti joku muu kuin Posti kuljettaa jos kuljettaa.

Ihan Postin keltaiseen laatikkoon ainakin laitoin kortin matkaamaan. Yleisesti olen huomannut juuri noiden muiden postia kuljettavien firmojen vievän perille varmemmin ja nopeammin kuin Postin. Postilla kirjepostin kuljettaminen kestää pari, kolme viikkoa, leimoistahan sen näkee. Paketit taas Posti kuljettaa suht nopeasti. Ovat tehostaneet pakettien kuljetusta kirjepostin kustannuksella.

Vierailija
12/15 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Sää oot fiksu ihminen kun heti hokasit se asian ytimen!?

Niin olenkin. Asiassa ei kuitenkaan ollut mitään "ydintä".

Vierailija
13/15 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän. Tai vien nykyään itse jos mahdollista. Postiin ei voi luottaa.

Vierailija
14/15 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Keväällä on oikein synttärisuma. Aika monet on syntynyt keväällä. Mietin kortit ja merkit jo ajoissa. Vain postin kulkunopeutta ei voi ennakoida.

Vierailija
15/15 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä? Tällä palstallako? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän