* SYYSquiset 04 tiistaipinoon! *
Kommentit (26)
S-postiin lähti kuvapläjäys!
Aavis, minä halusin ajatella, että allerginen ei VOI olla nirso. Minä en edelleenkään huolestu, minä vain turhaudun:) Kiva, että joku ymmärtää, vaikka en todellakaan halua kenellekään samaa.
Öttis, pitäiskö sun tulla meidän kirppiskamat penkomaan:) Just lähtee 80cm villahaalari yms. kirppispinoon. Minä en taida löytää enää juuri kenellekään vaatteita, itselleni varsinkaan. Työkaveri oli tehnyt Benettonilla löytöjä itselleen, tyyliin farkut kympillä jne. En minä vaan:)
Apua, SORRY KAIKKI! Viestistä tuli 6megainen:( Ei pitänyt olla niin isoja kuvien. Voin laittaa huomattavasti pienempinä uudelleen. Osa tuli heti bumerangina takaisin.
T: Ynis
Kirjotinko eilen etten malttais luopua mahasta. Tänään on ollut taas vaihteeksi niiiiin tuskaisen tukalaa. Kaikki johtui todella huonosta yöstä, illalla kllo 9.30 löysin tortillasipsejä kaapista ja mua alkoi älyttömästi himottaa ne, (mullahan on tää diabetesdietti + lääkitys) Miehen kanssa syötiin pikkupussillinen ja sitten en tienny yhtään miten verensokerit käyttäytyy, lääkettä piti lisätä, mutta kovasti en yötä vasten uskaltanut ja sit piti tunnin välien varamittailla ja lisätä vielä lääkitystä puol 12 maissa, unen sain sit vasta joskus 1-2 maissa. Tulipas morkkis!
Aika tiukkana oon ollut dietin kanssa, siis ei mitään mässäilyä, sillloin tällöin ruoan päälle jotain makeaa oon ottanut, kun aterioille lääkitystä tarviin kuiteskin. En tajuu mikä himo mulle iski noihin sipseihin eilen.
No yö oli levoton ja olo ankea aamusta, ja sit takka sammu ja karahkat savutti ja V roikkui niskassa ja hermostuin poikaan ja itkin ja huusin pojallekin ja kyllä taas morkkis ja huono äiti olotus paheni!!!! Mies onnkes soitti et on menossa terveystarkastukseen ja voi heittää meidät MLL:n aamupäiväkerhoon, ihan hyvä, kotona oisin tullut hulluksi, ihan tööt olin sielläkin, lähtiessä puin V:lle väärät haalarit jotka oli varmaan 4 vuotiaan pojan, vähän vaan ihmettelin että ompas isot, ei olleet edes ihan samanlaiset kuin V:n!!
Sit poika sai raivarin kotiintullessa, onneks oma pää oli jo paremmassa jamassa, huusi 45 min, ei halua sisälle, ei halua syödä, haluaa syödä jne kunnes nukahti ja nukku 2 h, en jaksanut herättää. Iltapäivä meni ihan kivasti ja nyt mies lähti pojan kanssa ulkoileen. Alapäätäkin on vihlonut ja supistellut taas enempi, panadolia otin päivällä ja vauva porannut päätä alaspäin.Pakkko koittaa nyt levätä, väliin tuntuu että oon ihan ylivirkeä, sitten seuraavana päivänä ihan raato taas..... toivottavasti vauva nyt malttais vähän vielä pysyä, huomenna meen polille arvioon, ja synnytyskin kai suunnitellaan.
Enkeli, hienoa että hoitoapua on kuitenkin sulle luvassa!!! Ja nauti omasta ajasta, jos se sinua virkistää on se lapsillekin hyväksi.
Vähähiilarinen ruokavalia muakin kiinnostaa, onkos Pilellä siitä mielipdettä? Laihdutusmielessä mä en sitä tarvii, mutta tän diabeteksen kanssa oon miettinyt, toisaalta kun lääkettä tarvii kumminkin en ole raskausaikanakaan luopunut täysin hh pitoisista ruiista, esim. puuron syön aina aamulla vaikka ilman lääkitystä tiedän et nostais verensokerit korkeelle.
Kiva oli kuulla Hellin synnytyskertomus, kuulosti tosiaan siltä että meni aika hyvin, kiva että jäi millyttävämmät muistot kuin ekakerrasta.
Nyt en muuta muista!!!
Voimia kaikille väsyneille!!!
tiivii
sen vanhan tilalle etunimi.sukunimi@gmail.com
tietty sillä edellytyksellä, että muistat nimeni :)
Ei o toiminut sähköposti la lähtien ja oon ihan tuskissani.
KIITOSKIITOSIITOS!
Ja unia kaikille!
Meillä on huomenna kerhossa kuvaus, joten kauneusunille lähdettävä, hop :)
pus,
m:)
Etunimen muistan hyvinkin, mutta sukunimestä ei ollut hajuakaan. Toivottavasti meni oikein, kun jostain signaturesta bongasin:)
Nyt tää lähtee pakkaamaan vikat jutut ja sitten aa-aa. Olen nettimailin varassa viikonloppuun saakka, joten ennen sitä ei enää onnistu päivitykset. Karjalan kunnahille matkustan:)
T: Ynis
No samasta lafkasta kyse.
Tosiaan sähköpostiin en ole päässyt sitten lauantain ja tänään piti jo toimia, vaan ei. Ärsyttävää. En vaihda vielä, mutta katsotaan.
Ilmoitusluontoinen asia, jos multa tulee bumerangeja.
Äkkiä muutama sana, vielä haluan rauhassa tehdä muutaman asian.
T-P: Tässä jotain sisätekemistä, mistä me tykätään:
-pallopelit (heittely koriin, pallon vierittäminen jne)
-muovailuvaha
-sormivärit (erityisen kivaa kylppärissä oikein isolla paperilla)
-Isolle paperille lapsen muotokuvan piirtäminen ja sitten sen väritys
-Tanssiminen, vaihdellen erilaista musiikkia
-Laululeikit, jos ei osaa,voi lainata kirjastosta kirjan ja cd:n
-Vesileikit, ammeeseen vettä ja siellä laivojen uitto, kylpeä voi päivälläkin
Ynis: Jep, moniallergikko voi todellakin myös olla nirso. Kokemusta on. *huoh* Se tässä meidän allergiaelämässä tällä hetkellä onkin haastavinta, kun ei kelpaa ne, mitä saa syödä eikä epäluuloisuuttaan halua maistaa uusia. Eilen sain upotettua paprikaa, kun Motti kiinnostui sen muodosta. Ei mikään järkevä kokeilu, mutta sama se. Usein turhautuessani tulet sinä ja teidän esikoinen mieleen, en aiemmin käsittänyt miten ärsyttävää ja huolestuttavaa voi olla kun ei toinen syö.
Öttikselle Onnea. Mä voin tulla shoppailemaan pikku prinsessalle!:D Mulla on vaatekaupoissa päinvasteinen ongelma kuin sulla!
Aavis ja ulkoileva Motti plus se yksi ihana ja se fauna