Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joille tulee vähän etova olo, kun joku ostaa litratolkulla MAITOA?

Vierailija
14.06.2024 |

Siis tyyliin 10 litraa.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi hitossa mulla tulis etova olo toisten maito-ostoksista, tai mistään ostoksista?

Vierailija
102/104 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee etova olo sun kymmenen litran olutostoksistasi.

En osta olutta. Joskus harvoin laadukasta punaviiniä.

Ap

Hyi he"vetti. Punaviini ei ikinä ole laadukasta. Olet snobi lipittäjä. Maito on elämän eliksiiriä, vai imitkö äitisi rinnoista vauvana punaviiniä?

Sehän tässä juuri onkin, kun en ole enää vauva niin en juo imeväisikäisten juomia. Itse ilmeisesti vedät vielä rintamaitoa, kun olet siihen niin tottunut?

Ap

Onko ne Mannerheimintiellä sanoneet, että vasikka itkee äidinmaitoa aina kun mummo ostaa litran tölkin maitoa🤪suorastaan ulvoo kun huomaa että joku osti kymmenen litraa. Mene marssimaan Gretan helmoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osteoporoosin lääkkeeksi litra päivässä rasvatonta maitoa D-vitamiinin kanssa, lääkärin määräyksestä.  Kerran viikossa käyn kaupassa ja ostan 8 litraa, mutta kassalle nostan vain yhden ja sanon että 8 yhteensä. Helppoo!

Onpa typerä ohje. D-vitamiini on rasvaliukoinen ja maito ei vähennä luunmurtumien riskiä vaan aiheuttaa ennenaikaista kuolemaa. Mutta ehkä lääkäri haluaakin sut äkkiä hautaan kuluttamasta terveydenhuollon resursseja...

https://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/runsas-maidon-kulutus-ei-va…

Ultraprosessoituun tuotteeseen lisätty vitamiini ei imeydy elimistöön, lisätty vitamiini on hyödytön. Naurettavaa ihmisten vedättämistä tuollainen rasvaton maito d-vitamiineineen. Lääkäritkin ovat ulalla ravitsemusasioista ja pahentavat suomalaisten kansantautia osteoporoosia tietämättömyydellään. Maidon tarkoitus on kasvattaa vasikasta jättiläinen pikavauhtia. Maito ei ole ihmisen ravintoa.

Vierailija
104/104 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee etova olo sun kymmenen litran olutostoksistasi.

Minä olen samoin enemmän huolissani niistä kaupan asiakkaista,  joiden mielikuvitus riittää vain kaljan ja tupakan ostoon.

Kalja ja tupakka ne vasta luonnottomia ovat. Mikään eläin ei tuollaisia aineita käytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi