Muita joille tulee vähän etova olo, kun joku ostaa litratolkulla MAITOA?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
ehkä sillä on vasikoita? niillehän se on eikä ihmisille
Joka ruualle on joku muu syöjä. Jos ei muu, niin torakka .
Vierailija kirjoitti:
Maito on vauvojen juomaa, siis rintamaito.
Huvittavaa katsoa, millaisella intohimolla aikuiset tissiposket jotain utarejuomaa litkivät.
No, Valion propaganda on uponnut syvälle joihinkin heikkoihin. Maitohan on lähinnä vettä vailla terveyshyötyjä.
No ei ihme, jos on tuollaisia pervessejä mielikuvia, niin voi tulla monenlaisia fiiliksiä. Ehkä itse itseltä kiellettyjä.
Jos jo tuosta tulee etova ole, niin tätä palstaa lukiessa täytyy jo purjon valua rinnuksilla.
Minulle tulee etova olo, jos huomaan etää joku kyttää tekemisiäni. Etkö älyä mennä itsepalvelukassalle, miksi kyttäät ihmisiä🤮
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti nämä maidon haukkujat sitten lipittävät vettä,en ole ainakaan kuullut että limsat,energiajuomat tai alkoholituotteet ainakaan edistäisivät terveyttä mihin täällä jatkuvasti vedotaan.Taitaa tämä maitotuotteiden haukkuminen olla samanlaista massapsykoosia kuin hallituksenkin haukkuminen.
Ihminen on luotu juomaan vettä.
Ei muiden eläinten tissimaitoa. Kenelleköhän tämä on ensimmäiseksi edes tullut mieleen? Onko joku peräkammarinpoika maitohimoissaan mennyt alkuhärän nisille?
Mukitolkulla on ihan okei. Ainakin jos on jallua pihtaamassa oleva kunnollinen tullimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maito on vauvojen juomaa, siis rintamaito.
Huvittavaa katsoa, millaisella intohimolla aikuiset tissiposket jotain utarejuomaa litkivät.
No, Valion propaganda on uponnut syvälle joihinkin heikkoihin. Maitohan on lähinnä vettä vailla terveyshyötyjä.
No ei ihme, jos on tuollaisia pervessejä mielikuvia, niin voi tulla monenlaisia fiiliksiä. Ehkä itse itseltä kiellettyjä.
Väittäisin, että maidonjuojilla niitä kiellettyjä perversioita on.
Sieltä synnyttäneen naudan utareestahan se maito oikeasti tulee, vaikka kuinka pakattaisiin matkalla kartonkitölkkiin.
Kelpaako teille myös koiranmaito?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollahan se lukee...
"Sen sijaan maidon kulutus näytti lisäävän ennenaikaisen kuoleman riskiä.
Yhteys saattaa selittyä maidon runsaalla laktoosin ja galaktoosin määrällä. Eläinkokeissa korkean laktoosi- ja galaktoosipitoisuuden on osoitettu lisäävän elimistön oksidatiivista stressiä ja kroonista tulehdustilaa."
Niin. Tutkimuksessa ei eroteltu rasvatonta ja rasvaista maitoa. Samoin tutkimukseen kehotettiin suhtautumaan kriittisesti, koska muita olosuhteita ei oltu otettu huomioon. (ikä, muu ravinto, rasvat jne. ) Ruotsalainen tutkimus, sekin on jo arveluttavaa. Kehon tulehdustila johtuu usein liiasta sokerista kehossa, lihavuudesta jne. Maito rasvattomana on turvallista. Näin sanoo minun lääkärini. Suomalainen. Kokenut. Niih!
Lääkärit tietävät pelottavan vähän ravitsemuksesta, varsinkin nämä "kokeneet", kun tiedot on peräisin vuodelta 1983..
jos haluat juoda maitoa, se on ihan ok, kaikkea kohtuudella. Älä liikaa vaivaa päätäsi tutkimuksilla tai lääkärisi määräyksillä. Maito on luomua ja terveellistä lähtökohtaisesti, jos saat luomua utareesta ni vedä naamaan mut kohtuudella tsot tsot ei liikaa, malttia sen herkun kanssa nyt. Rasva jota imet ei ole täydellistä mutta ehdottomasti parempaa kuin käsitelty mitä ostat hyllyltä.
Vierailija kirjoitti:
Maidon juominen aikuisena on perverssiä. Maito tulee rinnoista.
Oho. Tiedätkö mistä kaviaari tulee? Tai kananmunat? No sieltä!
Sitäpaitsi ne ovat utareet, eivät rinnat.
Hetkinen, monesko kerta tämä aloitus oli samasta aiheesta? Meilläpäin on paljon isoja perheitä. He ostavat valtavasti ruokaa yhdellä ostoskerralla, eikä kukaan sitä ihmettele.
Join aiemmin maitoa ja käytin paljon maitotuotteita. Lapseni lopettivat maidon juonnin taaperoina, vaikka kaikkeni yritin asian eteen. Jatkoin tämän jälkeen vielä itse maidon juomista vuosia. Nyt olen ollut viisi vuotta vegaani. En kaipaa maitoa, ja kyllä välillä varmaan silmäni pyörähtävät, kun näen ihmisillä kaupassa useita purkkeja maitoa.
Soijamaito, kauramaito nykyään. Ai niin, juoma.
Vierailija kirjoitti:
Join aiemmin maitoa ja käytin paljon maitotuotteita. Lapseni lopettivat maidon juonnin taaperoina, vaikka kaikkeni yritin asian eteen. Jatkoin tämän jälkeen vielä itse maidon juomista vuosia. Nyt olen ollut viisi vuotta vegaani. En kaipaa maitoa, ja kyllä välillä varmaan silmäni pyörähtävät, kun näen ihmisillä kaupassa useita purkkeja maitoa.
Soijamaito, kauramaito nykyään. Ai niin, juoma.
Minustakin se on outoa. Mihin tarvitaan monta litraa maitoa? Joskus oli niitä artikkeleja joissa kerrottiin, että joissain perheissä menee kymmeniä litroja viikossa.
Vierailija kirjoitti:
" aina kun mä maitoo juon mä muistan sut ja hetken tuon"
Tuostako YouTube hullulle tulee etova olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti nämä maidon haukkujat sitten lipittävät vettä,en ole ainakaan kuullut että limsat,energiajuomat tai alkoholituotteet ainakaan edistäisivät terveyttä mihin täällä jatkuvasti vedotaan.Taitaa tämä maitotuotteiden haukkuminen olla samanlaista massapsykoosia kuin hallituksenkin haukkuminen.
Ihminen on luotu juomaan vettä.
Ei muiden eläinten tissimaitoa. Kenelleköhän tämä on ensimmäiseksi edes tullut mieleen? Onko joku peräkammarinpoika maitohimoissaan mennyt alkuhärän nisille?
Sitä maitoa voi käyttää myös leivonnassa ei sitä lipittää tarvi
Jos ihmiset on pitänyt lypsykarjaa 10000 vuotta, niin ei se hetkessä muutu. Ilmeisesti paheksujat ovat vegaaneja. Eivät syö.juustojs yms. Suomessa maito on ollut katovuosien pelastus. Iso proteiinin lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tulisi, miksi kytätä kenenkään ostoksia? Huolehdi vain omat ostoksesi, etenkin, jos kukaan ei tule sulla maito-ostoksiaan maksattamaan.
Välillä joutuu kyttäämään ja odottamaan että milloin pääsee ohi, kun tämä maitojen lappaaminen kestää niin tolkuttoman kauan.
Ap
Onpa sulla vaikeaa 🙄 Opettele elämään.
Maito haisee pahalle. Haistakaa lämmintä maitoa!🤢🤮
Ei voi juoda. Ei edes maistaa.
Eiköhän ne työskentele jossain missä on paljon ihmisiä taikka omista perhettä jossa paljon lapsia tms. Käytä aivojas
Mun miehen kaveri on myös töissä meijerissä. Se sanoo, ettei kukaan joisi maitoa, jos tietäisi mitä sille tehdään siellä. Mitä te teette sille maidolle?
En siis juo maitoa, siitä tulee inhottava kalvo kitalakeen, mutta kiinnostaa kuitenkin miten te pilaatte sen?