Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahin kännimokasi?

Vierailija
30.01.2007 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sanotaan näin, että muutaman kerran on tullut tissiä vilautettua. Se on ainakin omasta mielestä kamalinta..

Vierailija
2/13 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ollut ihan pienessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
4/13 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllytyshullu (tyhmä) ja tein kaikkea noloa ja idioottimaista useinkin. Ynh!

Vilauttelut yms ovat ihan pientä.

Vierailija
5/13 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierekkäin, kaveri nukkui viereisessä huoneessa. Aivan mahtavaa, kyllä olen hävennyt itseäni ja aamulla kun heräsin oli ihan hirveä olo. Kaveri oli kuin ei mitään :o!

Vierailija
6/13 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinasi mennä väntään tortut istäntäväen parisänkyyn sain talutettua hänet vessaan. Siellä hän pyyhki perseensä naulakossa olevaa käsipyyhkeeseen, jonka tiputti vessanpyttyyn.

Hoiperteli olkariin ja sammui maahan. Välillä havahtui ja pyysi mua tulla viereen mukumaan. Kun tilasin taksin meni vessaan. Taksi tuli ja odotti viisi minuuttia, herraa ei kuulunut, taksi odotti kymmenen minuuttia, herraa ei kuulunut ja kun taksi oli 20 minuuttia odottanut, niin herra tuli kaverini miehen käsipuolessa ulos ja lösähti penkille. Kesken matkaa alkoi kusi haista ja selvisi, että oli kussut penkillensä.

Vierailija
7/13 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

meinasi mennä väntään tortut istäntäväen parisänkyyn sain talutettua hänet vessaan. Siellä hän pyyhki perseensä naulakossa olevaa käsipyyhkeeseen, jonka tiputti vessanpyttyyn.

Hoiperteli olkariin ja sammui maahan. Välillä havahtui ja pyysi mua tulla viereen mukumaan. Kun tilasin taksin meni vessaan. Taksi tuli ja odotti viisi minuuttia, herraa ei kuulunut, taksi odotti kymmenen minuuttia, herraa ei kuulunut ja kun taksi oli 20 minuuttia odottanut, niin herra tuli kaverini miehen käsipuolessa ulos ja lösähti penkille. Kesken matkaa alkoi kusi haista ja selvisi, että oli kussut penkillensä.

Vierailija
8/13 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uttaviemme luona kun olimme yötä.

Vierailija
9/13 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlat saattaa mennä överiksi.

Oli projektin päättäjäisbileissä 250 kilometrin päässä kotoa. Joi liikaa, lähti liian myöhään junalle. Myöhästyi illan viimeisestä järkevästä junasta, joten joutui odottamaan rautatieasemalla jotain 3 tuntia. Oksensi asemalla päälleen ja sammui aseman penkille. Heräsi onneksi yöjunaan. Myöhästymisen seurauksena minä jouduin ajamaan sikaliukkaassa kelissä, viimeisilläni raskaana 45 minuuttia yhteen suuntaan junalle, joka saapui asemalle joskus kahden jälkeen yöllä. Mies oli asemalla kuin uitettu koira, oksennukselta haiseva sellainen :).

Vierailija
10/13 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

juhlat saattaa mennä överiksi.

Oli projektin päättäjäisbileissä 250 kilometrin päässä kotoa. Joi liikaa, lähti liian myöhään junalle. Myöhästyi illan viimeisestä järkevästä junasta, joten joutui odottamaan rautatieasemalla jotain 3 tuntia. Oksensi asemalla päälleen ja sammui aseman penkille. Heräsi onneksi yöjunaan. Myöhästymisen seurauksena minä jouduin ajamaan sikaliukkaassa kelissä, viimeisilläni raskaana 45 minuuttia yhteen suuntaan junalle, joka saapui asemalle joskus kahden jälkeen yöllä. Mies oli asemalla kuin uitettu koira, oksennukselta haiseva sellainen :).

Vierailija
11/13 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pahin.

Olin firman pikkujouluissa loppuillasta melko kännissä. Lähdin kämpille melko seksikkään miespuolisen työkaverini ja tämän tyttöystävän kanssa. Mulla ja sillä miespuolisella kemiat pelasi, joten en oikein tiedä miksi se kutsui mut sinne. Ehkä se toivoi kimppakivaa ;). Juotiin lisää jotain tajuttoman vahvaa tavaraa ja oli oikein rattoisaa, kunnes huomasin että olin aivan liian kännissä. Pyysin tilaamaan taksin, pääsin hoipertelemaan seiniä pitkin taksiin. Seuraava muistikuvani on oman asunnon pihasta, jossa istun hame epäilyttävän ylös hinautuneena ja taksimiehen käsi reidellä. Aika rohkee äijä, nimittäin oli sen verran pieni paikkakunta. Pääsin kumminkin turvallisesti kotiin, ja se työkaveri kiusasi mua tuosta kaikesta koko loppuvuoden kovaäänisesti työpaikalla :p.

Vierailija
12/13 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mun pahin.

Olin firman pikkujouluissa loppuillasta melko kännissä. Lähdin kämpille melko seksikkään miespuolisen työkaverini ja tämän tyttöystävän kanssa. Mulla ja sillä miespuolisella kemiat pelasi, joten en oikein tiedä miksi se kutsui mut sinne. Ehkä se toivoi kimppakivaa ;). Juotiin lisää jotain tajuttoman vahvaa tavaraa ja oli oikein rattoisaa, kunnes huomasin että olin aivan liian kännissä. Pyysin tilaamaan taksin, pääsin hoipertelemaan seiniä pitkin taksiin. Seuraava muistikuvani on oman asunnon pihasta, jossa istun hame epäilyttävän ylös hinautuneena ja taksimiehen käsi reidellä. Aika rohkee äijä, nimittäin oli sen verran pieni paikkakunta. Pääsin kumminkin turvallisesti kotiin, ja se työkaveri kiusasi mua tuosta kaikesta koko loppuvuoden kovaäänisesti työpaikalla :p.

Vierailija
13/13 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon harvoin ja tämä on ehkä pahin.

Olin kaverin 40 vuotis päivillä yksin, kun miehellä työvuoro.

Tuli sitten otettu muutama rommikola (joka tietenkin kihahtaa heti päähän) + pari siideriä, salmiakkikossua ja boolia (minkä sisältö jäi arvoitukseksi). Pari kertaa illan aikana filmi katkesi, mutta aamuyöllä, kun juhlat loppuivat, pää alkoi taas selkenemään.

Päätin sitten fiksuna naisena soittaa miehelleni ja ilmoittaa kotiintulo aikani (en siis muistanut, ettei mies ollut kotona vaan appiukko oli lapsenvahtina!).

Appi tietty vastasi ja minä tyttö sönkkäsin puhelimeen, että pidä kulta sänky lämpimänä ja puhuin muutakin tuhmaa. Ja sanoin myös, että onneksi se sun kanahaukka äitis ei tullut lapsenvahdiksi ja miten se sun isäs voi asuakkin sen kana-aivon kanssa saman katon alla ym.

Appi oli kyllä pikkasen hoomoilasena luurin toisessa päässä. Miehelläni ja apella on tismalleen samanlainen ääni, joten...

Kyllä nolotti aamulla, kun huomasin kuka siellä puhelimessa todellisuudessa oli.....