Pariauhteen vuosipäivä
Meiän parisuhteen ensimmäinen vuosipäivä on tänään. Olin jo pari kk sitten alkanu puhuu miehelle, että toivon tämän viikonlopun vapaaksi (vuorotyö), että voitas tehä jotain kivaa. Oon puhunu koko sen ajan että vois esim. mennä johonkin hotelliin tms. Joka kerta mies vaan sano että joo, katotaan sit. Mies ei kauheena suunnittele mitään etukäteen ni en aatellu siitä mitään.
Mut sit mitä lähemmäks tää vkl tuli ni aloin puhuu enemmän et pitäskö nyt vaikka kattoo nyt mitä tehtäs, et varattas vaikka hotelli tai jotain. Ni aina vaan vastaus oli että joo katotaan, et nyt en jaksas kun on väsyny töiden takia tms.
Noh, eilen sitten hermostuin kun vieläkään ei oltu keskusteltu että mitä me tehään. Miestä ei tunnu kiinnostavan ollenkaan mitä me tehään. Sanoin että oon tosi pettyny ja surullinen. Oon puhunu ties kuin kauan tästä viikonlopusta ja nyt sitten on jotenkin miehelle yllätys, että tää olikin mulle jotenkin tärkee viikonloppu.
Että joo, nyt sit ihan perus kotiviikonloppu tiiossa, eikä tehä vissiin sit mitään.
Aattelin nyt et leipoisin jotain hyvää ees ja nautin toisen seurasta, mutta en tiiä. Tuntuu jotenkin teennäiseltä. Ei oo tällä hetkellä rakastettu olo yhtään. Sanoin sen sille eilen, mutta tuntuu että mies ei ymmärrä ollenkaan. Fiilis on se että tekis mieli lähtee itekseni menee jonnekkin hotelliin evakkoon. Että hyvää vuosipäivää meille!
Haluaisin kuulla oonko ihan syystä loukkaantunu, että ansaitsisin parempaa? Vai oonko ihan hölmö kun odotin jotain spessumpaa, että ei tämmöstä tarvii mitenkään "juhlistaa"?
En vaan voi olla miettimättä, että jos toinen oikeesti välittää musta ni hän näyttäis sen mulle oikeesti miten paljon merkitsen hänelle.
Ja kyllä olen puhunut miehelle kaikki nämä mun tuntemukset ja itkin eilisen illan. Joten ei oo siitä kysymys että mies ei tietäis. Siks pelottaakin että hän ei ehkä rakastakkaan mua sillein kuin minä häntä.
Hän kyllä sanoi, että hänelle tärkeintä on olla mun kanssa, ei niinkään se mitä tehdään, mut silti. Ollaanhan me muutenkin toistemme seurassa, niin eikö nyt ois voinu tehä jotain spessumpaa?
Kommentit (54)
Kommukaatio katkos? Mies luuli, että homma hoidossa?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa miehen näkökulmasta siltä että ei rakasta sinua tai on vihainen/loukkaantunut jostain.
Sinua ei loukkaisi, jos jankkaa samaa asiaa pari kuukautta kuin jollekin vähän älyiselle? Mä haluun sitä ja tätä, hoida.
Naiset eivät pärjää ilman sirkushuveja.
Ehkä joku voi vastata tähän, kun ap ei vaivaudu vastaamaan yhteenkään kysymykseen.
Jos naiselle on tärkeämpää tehdä jotain spessumpaa miksi miehen pitäisi se järjestää? Onko se oikeasti rakkauden ja välittämisen mittari?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joku voi vastata tähän, kun ap ei vaivaudu vastaamaan yhteenkään kysymykseen.
Jos naiselle on tärkeämpää tehdä jotain spessumpaa miksi miehen pitäisi se järjestää? Onko se oikeasti rakkauden ja välittämisen mittari?
Miehen kuuluu palvoa naistaan toisena päivätyönään.
Tunnelma latistunut parin kuukauden jankkaa.isen aikana?
Älä nyt vielä panikoi, entä jos haluaakin yllättää sinut ja on valmistellut jotain kivaa ja siksi vetelehtii yhteisten suunnitelmien suhteen?
Noin siinä käy, kun nainen on se aktiivisempi osapuoli jo tapailuvaiheessa ja käytännössä jallittaa miehen parisuhteeseen kanssaan, vaikka miestä ei nyt hirveästi edes kiinnosta. Paitsi seksi ja muut palvelut, joita naiselta jatkossa saa ilman vaivaa. Eli teidän suhteenne vain toisintaa sitä samaa mallia ja dynamiikkaa, joka teillä on ollut alusta asti. Aiemmin olet vain sulkenut silmäsi asialta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä parisuhteen vuosipäivä mitataan? Kun on tavattu?
Mietin samaa. Vai kun on ekat treffit? Vai kun on sovittu seurustelusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluu palvoa naistaan toisena päivätyönään.
Kyllä, jos nainen on mahtava ja ansaitsee palvonnona. Tässä tapauksessa ei kyllä kuulosta siltä.
Vierailija kirjoitti:
On se. Rakkaus ja välittäminen näkyy kaikkein parhaiten teoissa. Jos olet valmis näkemään vaivaa sen eteen että toisella on hyvä olla ja hän on onnellinen niin kyllä se kertoo siitä että rakastat.
Jos taas et viitsi tehdä oikein mitään sen toisen eteen niin voi kysyä että missä se rakkaus sitten oikein näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä parisuhteen vuosipäivä mitataan? Kun on tavattu?
Mietin samaa. Vai kun on ekat treffit? Vai kun on sovittu seurustelusta?
Eiköhän jokainen pariskunta saa ihan itse päättää mistä sen haluaa laskea.
Me laskemme sen siitä kun ensi kerran tapasimme. Nämä siis eivät olleet sovitut treffit mutta silloin aloimme ensimmäisen kerran jutella ja huomasimme että se toinen olikin kiinnostava tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Äklöin tietämäni sana, eli kombo, vaihtui juuri uuteen eli "spessumpaan":D
Ei hemmetti soikoon! Et ole ainoa, toi sana pureutui hetkessä ydinjatkeeseen saakka 😄
M
Miksi et sano suoraa miehelle, mitä haluat? Tuollainen "olisi kiva" ja "voitaisko" tarkoittaa miehelle samaa kuin "tilattaisko pizza" tai "pitäiskö käyttää koira ulkona".
Kerro selkeästi, että tiettynä päivänä haluat tiettyjä asioita, koska on tapaamisen vuosipäivä. Varaa hotelli jne. ja saat haluamasi.