Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariauhteen vuosipäivä

Vierailija
14.06.2024 |

Meiän parisuhteen ensimmäinen vuosipäivä on tänään. Olin jo pari kk sitten alkanu puhuu miehelle, että toivon tämän viikonlopun vapaaksi (vuorotyö), että voitas tehä jotain kivaa. Oon puhunu koko sen ajan että vois esim. mennä johonkin hotelliin tms. Joka kerta mies vaan sano että joo, katotaan sit. Mies ei kauheena suunnittele mitään etukäteen ni en aatellu siitä mitään.

Mut sit mitä lähemmäks tää vkl tuli ni aloin puhuu enemmän et pitäskö nyt vaikka kattoo nyt mitä tehtäs, et varattas vaikka hotelli tai jotain. Ni aina vaan vastaus oli että joo katotaan, et nyt en jaksas kun on väsyny töiden takia tms.

Noh, eilen sitten hermostuin kun vieläkään ei oltu keskusteltu että mitä me tehään. Miestä ei tunnu kiinnostavan ollenkaan mitä me tehään. Sanoin että oon tosi pettyny ja surullinen. Oon puhunu ties kuin kauan tästä viikonlopusta ja nyt sitten on jotenkin miehelle yllätys, että tää olikin mulle jotenkin tärkee viikonloppu.

Että joo, nyt sit ihan perus kotiviikonloppu tiiossa, eikä tehä vissiin sit mitään. 

Aattelin nyt et leipoisin jotain hyvää ees ja nautin toisen seurasta, mutta en tiiä. Tuntuu jotenkin teennäiseltä. Ei oo tällä hetkellä rakastettu olo yhtään. Sanoin sen sille eilen, mutta tuntuu että mies ei ymmärrä ollenkaan. Fiilis on se että tekis mieli lähtee itekseni menee jonnekkin hotelliin evakkoon. Että hyvää vuosipäivää meille!

Haluaisin kuulla oonko ihan syystä loukkaantunu, että ansaitsisin parempaa? Vai oonko ihan hölmö kun odotin jotain spessumpaa, että ei tämmöstä tarvii mitenkään "juhlistaa"?

En vaan voi olla miettimättä, että jos toinen oikeesti välittää musta ni hän näyttäis sen mulle oikeesti miten paljon merkitsen hänelle.

Ja kyllä olen puhunut miehelle kaikki nämä mun tuntemukset ja itkin eilisen illan. Joten ei oo siitä kysymys että mies ei tietäis. Siks pelottaakin että hän ei ehkä rakastakkaan mua sillein kuin minä häntä.

Hän kyllä sanoi, että hänelle tärkeintä on olla mun kanssa, ei niinkään se mitä tehdään, mut silti. Ollaanhan me muutenkin toistemme seurassa, niin eikö nyt ois voinu tehä jotain spessumpaa?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuis teillä muuten menee? Miten mies huomio arjessa, mitä teette yhdessä, jne. 

Huhuu, ap?

Taisit olla trolli? 

Vierailija
22/54 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän parisuhde on edennut rubiinihäihin eli 40 vuotta tulee täyteen. Aina olen varannut hotellit ja lomamatkat itse. Ilmoitin vain miehelle, että nyt mennään. Tietenkin pitää varmistaa, että on lomaa tai vapaa viikonloppu. Kun itse toimii, saa sellaisen palkinnon kuin haluaa...

Minä ostin kerran jopa rivarinkämpän ja kysyin mieheltä haluaako muuttaa mukana. Halusihan se. Ja mies osti mökin . . . Ja nyt ollaan mökillä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuis teillä muuten menee? Miten mies huomio arjessa, mitä teette yhdessä, jne. 

Huhuu, ap?

Taisit olla trolli? 

Onko trollit muka noin viitselijäitä kirjottelijoita? Joskus voi olla että ihmiset vaan avautuu ja haluaa lukea kommentteja. Niin kun tässäkin, on tullut monia erilaisia näkökulmia ja ajattelemisen aihetta aloittajalle.

Vierailija
24/54 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän parisuhde on edennut rubiinihäihin eli 40 vuotta tulee täyteen. Aina olen varannut hotellit ja lomamatkat itse. Ilmoitin vain miehelle, että nyt mennään. Tietenkin pitää varmistaa, että on lomaa tai vapaa viikonloppu. Kun itse toimii, saa sellaisen palkinnon kuin haluaa...

Minä ostin kerran jopa rivarinkämpän ja kysyin mieheltä haluaako muuttaa mukana. Halusihan se. Ja mies osti mökin . . . Ja nyt ollaan mökillä.  

Kerron nyt surullisen faktan. Onnea ei valitettavasti kukaan meille anna. Ei valtio, eikä toinen ihminen. Kukaan ei ole sitä meille velkaa. Se on löydettävä itse. Ei tämä aikuisuus helppoa ole yhtään kenellekään. Jokainen muukin meistä kamppailee sen kanssa, rakastetaanko minua vai kuolenko yksin vanhainkodin siivouskaapin lattialle. Välillä sitä koettaa unohtaa tuskan ja vetää kännit viinalla tai jeesuksella. Lopun aikaa meidän muidenkin täytyy pitää torjunta päällä ja elää feikkihymy naamalla epävarmuuksiemme kanssa.

Vierailija
25/54 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten rakastanut miestäsi sen vertaa, että olisit järjestänyt jotain spessumpaa? 

Vierailija
26/54 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten rakastanut miestäsi sen vertaa, että olisit järjestänyt jotain spessumpaa? 

Okei, mies ei selvinnyt tästä rakkauden määrää mittaavasta testistä. Mitä nyt sitten? 

Vierailija
27/54 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa miehen näkökulmasta siltä että ei rakasta sinua tai on vihainen/loukkaantunut jostain.

Vierailija
28/54 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta jankutit asiasta tekemättä itse mitään? 

Vierailija
29/54 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaatii munat esim varata hotelli? 

Vierailija
30/54 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on niin hienoja otuksia, että ne voi vaan seistä piiska kourassa miehen selän takana vaatimassa paljon tekemättä itse mitään. 

Vierailija
31/54 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mikä litania! Ap on todella rasittava! Karseaa!

Vierailija
32/54 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No AP olisi voinut ihan itse varata hotellin ja sitten sanoa miehelle, että aikoo pitää hauskaa hotellissa ja mies voi päättää ihan itse haluaako olla siinä mukana vai ei.

Vierailija
33/54 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pitkäaikainen parisuhde. Tuskin tulee toista vuosipäivää.

Vierailija
34/54 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun toisen kanssa on hyvä ja kiva olla, joutoaika kotonakin on kivaa. Syyt pettymykseksi on syvemmällä? 

Tämä!

Vierailija
35/54 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petyit jo etukäteen? Ehkä sillä on joku yllätys odottamassa? Esim kosinta? Toisin itse peruisin sen...

Vierailija
36/54 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa varsin onnelliselta parisuhteesta kun puhuminen on unohtunut jo ensimmäisenä aviovuotena.

Vierailija
37/54 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä se tehokkain tapa motivoida miestä tekemään jotain. (sarkasmia)

Vierailija
38/54 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä parisuhteen vuosipäivä  mitataan? Kun on tavattu? 

Vierailija
39/54 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kuulostaa harvinaisen rasittavalta tapaukselta. Isompi kysymys kuuluu, miksi ovat vielä yhdessä.

Vierailija
40/54 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta tulee mieleen, että ap:lle on tärkeämpää päästä hotelliin, kuin viettää aikaa miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme