Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Painon pudotus pysähtyi vaikka syön vähän

Vierailija
14.06.2024 |

Pitääkö kaloreita vaan vähentää 🤢

Syön nyt 1500 kilokaloria päivässä

Taitaa olla säästöliekki

En voi nyt pitää taukoa

Verenpaine täytyy saada alas

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä syö mitään prosessoitua einestä ym. mikä hidastaa aineenvaihduntaa. Turhat höttöhiilarit ihan minimiin ja ravitsevaa ruokaa vain.

Esimerkki prosessoiduista eineksistä?

Vierailija
22/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä syö mitään prosessoitua einestä ym. mikä hidastaa aineenvaihduntaa. Turhat höttöhiilarit ihan minimiin ja ravitsevaa ruokaa vain.

Älä nyt esitä tyhmää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt esitä tyhmää?

No sano nyt jotain. Tarkoittaako tuo siis jotain valmisaterioita vai mitä?

Vierailija
24/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat taas ihan pihalla  tarvittavista kalorimääristä. 😂 Anna kun arvaan, olette käyttäneet netissä olevia kalorilaskurihöpönlöpöjä? 😄

Vierailija
25/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuo 1500 kaloria on jo hyvin pitkän naisen keskikulutus. Näiden 1500 kalorilla päivässä laihduttaneiden on ollut pakko olla todella liikalihavia. Muuten tuolla kalorimäärällä laihtumiseen menisi ikuisuus.

No ei ole, vaan 2000 kcal.

Vierailija
26/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, suosittelen, että menet lääkärille ja pyydät lähetteen ravitsemusterapeutille. Ei kuulosta ihan terveelliseltä tavalta laihduttaa.

Vierailija
27/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöpä se

Vierailija
28/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko vaihtaa hieman ruokavaliota, mutta pitää kalorimäärän samana? Entä lisätä liikuntaa?

Tai nostaa kalorit kulutuksen tasolle muutamaksi viikoksi.

Vierailija
29/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite kun olet lahduttanut niin syönyt about 500-800 kcal päivässä joten 1500 kuulostaa suurelta. Tosin olen nainen ja keskimittainen joten peruskulutus on pieni.

Tarkoitat varmaan levossa tapahtuvaa kulutusta. 

Vierailija
30/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite kun olet lahduttanut niin syönyt about 500-800 kcal päivässä joten 1500 kuulostaa suurelta. Tosin olen nainen ja keskimittainen joten peruskulutus on pieni.

Tota mun täytyy laihduttaa 30 kg

500-800 kilokaloria seuraavat 6 kk

Ei kuulosata mahdolliselta näin isolle miehelle

Helposti... 100g kanaa on noin 100kcal voit vetää paketillisen kanaa päivässä ja vähän vihanneksia

Jep. Ja vettä ei saa juoda. Oikeastaan et saa juoda mitään.

Vierailija
31/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain painoa pudotettua, siirryttyäni pätkäpaastoon, eli klo 17 lopetin syömisen ja seuraava ateria oli klo 11. Itselleni tästä jäi myös elämäntapa, koska olen huono aamuisin syömään. Viikonloppuisin välillä tästä hairahdan, mutta nyt tavoitteeni on pitää näissä lukemissa paino, ei niinkään laihdutus

Vierailija
32/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä syöt ja kuinka usein?

Vierailija
33/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ruokaa syön ja päivittäin olen syönyt.

Vierailija
34/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön yleensä kevyen aamupalan n. 11 eli smoothie, hedelmiä tai jogurttia. Klo 14 syön pääruoan, tässä en laske kaloreita. Useimmiten kanaa. Itselleni tämä on päivän täyttävin ateria, joten nälkä ei saa tulla ja hieman ennen viittä kevyt iltapala, aamupalan kaltainen. Tämän jälkeen juon ainoastaan vettä.

Vierailija
35/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 40-vuotias nainen. Painoin viimeiset viisi vuotta noin 80 kg. Vatsa oli aina turvoksissa, oli allergiaa, polvikipua ja vaikka mitä. Ptuutta on 167 cm.

Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja siihen lääkitys kunnossa. Ollut nyt noin 8 vuotta. Painoa alkoi kertyä noin 10 vuotta sitten. Painoin ennen lihomista vuosikaudet 58 kg. 

Oon nyt marraskuun jälkeen laihtunut 15 kg. Päässyt eroon selluliitistä ja näytän urheilulliselta. Painan nyt 65 kg. 

En laihduttanut vaan menin terapiaan. Syön melkein viikottain pizzaa jos mieli tekee. Syön marjoja ja kasviksia, leipää, perunaa, riisiä, kastikkeita. Syön siis ihan mitä vaan mieli tekee. En punnitse ruokia. Välillä syön vähän ja välillä enemmän. Jos töissä on tarjolla suklaata otan muutaman ja nautin niistä.

Mun keho alkoi toimia terapian myötä. Pääsin eroon monista fyysisistä oireista ja rakastuin jälleen liikuntaan. Kun mieli on rikki, niin keho oireilee. 

Vierailija
36/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin peruskulutus alle 1500kcal. 

Vierailija
37/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat varmaan levossa tapahtuvaa kulutusta. 

Kyllä levossa on kulutus suurempi kuin 500-800 kcal. 

Vierailija
38/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on sopiva määrä mutta jos tuon syöt rasvana ja sokerina, karkkeina ja pizzoina...

Ei silä ole väliä mitä syö kunhan alle kulutuksen

Hevon paskaa sillä on aivan helvetisti merkitystä että mitä syö.

Kalorit pitää laskea alle kulutuksen MUTTA samaan aikaan pitää saada Leo käyttämää kehon rasvaa energiaksi JA SEN LISÄKSI  pitää syödä ja saada kaikki tarpeelliset ravinto ja hiven aineet eli rasvat ja proteiinit ja vitamiinit.

Vierailija
39/55 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain painoa pudotettua, siirryttyäni pätkäpaastoon, eli klo 17 lopetin syömisen ja seuraava ateria oli klo 11. Itselleni tästä jäi myös elämäntapa, koska olen huono aamuisin syömään. Viikonloppuisin välillä tästä hairahdan, mutta nyt tavoitteeni on pitää näissä lukemissa paino, ei niinkään laihdutus

Itse syön 4 tunnin välein.. jos valvon syön edelleen 4 tunnin välein. Verensokerini pitää pysyä tasaisena.

Vierailija
40/55 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse syön 4 tunnin välein.. jos valvon syön edelleen 4 tunnin välein. Verensokerini pitää pysyä tasaisena.

Verensokeriin vaikuttaa ruuan sisältö. Sen tasaisena pysymiseen ei tarvita jatkuvaa syömistä.