Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En käy koskaan treffeillä ettei mene rahaa hukkaan kun miehenä kuitenkin joudun maksamaan!

Vierailija
14.06.2024 |

ellei sitten halvalla joku pikaruoka mutta siinäkin menee aikaa hukkaan

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pääse nyt tästä näystä, mikä on mun verkkokalvoilla. Siellä tuo aloittaja istuu kotisohvallaan lompakko kahleella reidessä kiinni. Ettei nyt kukaan vaan pääse hyötymään hänen "mittavasta omaisuudestaan!" Ei hyvää päivää. 

Vierailija
22/30 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sulla on matti kukkarossa. Se on se oikea syy siihen, että et treffaa ketään. Kipuilet kuukausittain odottaen seuraavaa tukipäivää/eläkkeen tuloa/työmarkkinatuen tuloa.

Jos sä oisit edes hemaisevan seksikäs pörröpää, niin joku nainen vois heltyä sulle tarjoamaan jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sun valinta.

Toisaalta jotkut lähtee treffeille kun ovat ihastuneita. Siitä voi kypsyä rakkaus joka on tärkein osa elämääsi 

Ikminen rakastaa n. 0-4 krt. elämässään. Ei suuri investointi onnellisuuteen.

Mut sä tietysti tindlraat aamusta iltaan, skriivat vaatimuslistojasi, kuljet kuin valintamyymälälle ja etsit silmä kovana (pun intended)" tasoistasi" ja mieluummin yli. Käyt sadoilla panohaastattelutpaamisilla mitkä treffinimea ansaitse. 

Mut kukin tuhoaa elämänsä tavallaan.

Vierailija
24/30 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itsekin pari  erittäin pihiä ihmistä. Toinen on mies, joka on  erittäinkin varakas mutta on koko ikänsä nuukaillut kaikessa, niin syömisessä kuin kaikessa muussakin ns. normaalin elämän asioissa. Syö edelleen punalaputettuja ruokia, ajelee ikivanhalla autonrämällä, asuu kämäisessä ikivanhassa talon rähjässä yksikseen. Ei suo koskaan itselleen mitään "nautintoja", harrastukset rajoittuvat sellaiseen joka ei maksa mitään.

On aikoinaan ollut perheellinen mutta vaimo ymmärrettävistä syistä on aikoja sitten lähtenyt kävelemään. 

Mutta hän ilmeisesti nauttii siitä, että saldo sen kuin kasvaa, ja voi ihailla rahojaan pankkitileillään, muita iloja ei elämäänsä sitten kaipaakaan . Näin olen ymmärtänyt. Ja kukin taaplaa tyylillään. Joku sitten hänet aikoinaan perii jollei tee niinkuin se eräs mies, joka poltti 300 000 euroa mieluummin nuotiossa, kuin jätti tyttärelleen (tästä oli lehdessäkin juttua muutama vuosi sitten). Kun on itte ansainnut, niin saa päättää mitä rahoillaan tekee.  Itse ajattelen että tuollainen on hyvin yksinäistä elämää, eikä minun mielestäni mitenkään täyspäisten hommaa muutenkaan. En kyllä huolisi kumppaniksi tuollaista, pihi on yleensä pihi myös tunne elämässään.

25/30 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

No mä olen käynyt Tinder -ensitreffeillä 32 eri miehen kanssa ja heistä vain neljä halusi tarjota minulle kun syötiin ravintolassa/kahvilassa. 

Kolmelle miehelle minä tarjouduin tarjoamaan ja heistä yksi kovin iloisesti otti tarjouksen vastaan, muut kaksi halusivat välttämättä maksaa itse omat safkansa.

Vierailija
26/30 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni silleen, että ensitreffilounas venähti aika pitkäksi ja istuttiin samassa ravintolassa iltaan asti. Aikamoinen lasku saatiin aikaiseksi, kun syötiin sitten vielä illallinenkin siinä ja juotiinkin toki. Ravintola oli vissiin mielissään, kun tilaakin kai oli. Mies oli jo maksamassa koko hommaa illan päätteeksi, mutten nyt voinut laittaa häntä maksamaan niin paljoa, joten pyysin, että jakavat laskun. Hän oli kieltämättä yllättyneen oloinen ja vähän hämillään, kun oli selvästi ajatellut ottavansa sen laskun kokonaan. Yhdessä on oltu nyt jo toista vuotta.

Ehkä siitä kuitenkin jäi hyvä fiilis, että mies olisi ollut halukas maksamaan. Yleensähän se menee niin, että jos ei ole toisesta ollenkaan kiinnostunut, niin sitten ei halua panostaa penniäkään. Niin tuosta jäi fiilis, että molempia kiinnosti.

Vierailija
27/30 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

No mä olen käynyt Tinder -ensitreffeillä 32 eri miehen kanssa ja heistä vain neljä halusi tarjota minulle kun syötiin ravintolassa/kahvilassa. 

Kolmelle miehelle minä tarjouduin tarjoamaan ja heistä yksi kovin iloisesti otti tarjouksen vastaan, muut kaksi halusivat välttämättä maksaa itse omat safkansa.

Et kuulosta kovin haluttavalta tai tasokkaalta naiselta. Mä oon käyny Tinder - ensitreffeillä reilu kymmenen miehen kanssa ja jokainen on tarjonnu lounaat ja illalliset. Mä oon kaivanu laukusta vaan huulipunaa.

Vierailija
28/30 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein naiset tulevat tavoittelemaan aloittajaa (tai hänen rahojaan) kotoa?

Miten olisi sellainen profiili treffisivustolle, että lähdet treffeille vain kun nainen tarjoaa. Ja köyhien kullankaivajien karsimiseksi määritä tarjoamisten laatu niin korkeaksi, että vain tasokkailla ( siis riittävän rikkailla) naisilla on mahdollisuus tavata ja saada sinut. Oletan, että tuo varakkuus on ainoa kriteerisi naiselle.

Ei jumal auta😂

Vierailija
29/30 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja: Sinun kaltaistesi takia en ikinä treffeillä suostu siihen, että mies tarjoaa nautittavat ruuat/juomat.

Typeryksillä, kuten sinä, on kummallinen taipumus luulla, että sellainen antaa jotain kummia oikeuksia. 

30/30 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siitä kuitenkin jäi hyvä fiilis, että mies olisi ollut halukas maksamaan. Yleensähän se menee niin, että jos ei ole toisesta ollenkaan kiinnostunut, niin sitten ei halua panostaa penniäkään. Niin tuosta jäi fiilis, että molempia kiinnosti.

No mä olen monesti halunnut tavata miehen uudelleen ensitreffien jälkeen, vaikka en ole tarjonnut miehelle. Ja samoin moni mies on halunnut tavata minut uudelleen, vaikka kumpikin on halunnut maksaa vain omat safkansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi