Kysy mitä vain, lentäjän vaimo vastaa
Kommentit (232)
Onko miehesi töissä juhannuksena?
videotallenne miehesi puhelusta
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi töissä juhannuksena?
Vapailla on! :) T. Ap
Onko teillä ollut juhannusseksiä?
Lentäjän vaimolla on ollut varmaan kiihkeä juhannus kun ei ole ehtinyt vastaamaan kysymyksiin.
Mikä on ammattisi ja työsi? Lentäjän vaimoa ei löydy ammateista.
Vierailija kirjoitti:
Olen kotirouva ja koulutus akateeminen. Sen tarkemmin en halua sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kotirouva ja koulutus akateeminen. Sen tarkemmin en halua sanoa.
Oletko kuuma kotirouva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon lääkärin vaimo, on kyl ihmeellistä ja erikoista mun mielest.
Lääkärit ovat todella omituisia, suurin osa. Seksiseuraksi pikkujoulujen jatkoille kelpaavat, mutta naimisiin en menisi. T. Sh
Millä tavalla ne on omituisia? Nyt rupes ihan kiinnostaan kun ihastelin yhtä komeaa mieslääkäriä. Mutta jos se onkin omituinen niin lopetan ihastelun tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon lääkärin vaimo, on kyl ihmeellistä ja erikoista mun mielest.
Lääkärit ovat todella omituisia, suurin osa. Seksiseuraksi pikkujoulujen jatkoille kelpaavat, mutta naimisiin en menisi. T. ShMillä tavalla ne on omituisia? Nyt rupes ihan kiinnostaan kun ihastelin yhtä komeaa mieslääkäriä. Mutta jos se onkin omituinen niin lopetan ihastelun tähän.
No monilla vaan erikoinen luonne.
Pelkäävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Vierailija kirjoitti:
Pelkäävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
(Lähes) kaikki lentäjät pelkäävät jäävänsä kiinni lentoemäntien kanssa pettämisestä.
Tässä vuosi sitten peris jätti vaimon ja aloitti suhteen lentoemon kanssa. Oikein riitaisa ero oli ja lapsilla kiristettiin. Näitä suhteita on koko ajan et pidähän ap itsesi kunnossa.
No eipä minulla ole kyllä mitään kysyttävää. Tai siis en usko että sinulla on mitään erityisen mielenkiintoista kerrottavaa.
Miksi identifioit itsesi miehesi ammatin mukaan etkä oman ammattisi mukaan?
Kysy mitä vaan. Kirjanpitäjän vaimo vastaa tässä myös.
Elokuvistakin tuttu näyttelijä ja entinen joogaopettaja Saija Lentonen kertoo joogan vaaroista Sydänmakasiini-podcastissa: https://youtu.be/fcSCN98FaNU?si=PCHsetVEdyTuy81A
Vierailija kirjoitti:
Elokuvistakin tuttu näyttelijä ja entinen joogaopettaja Saija Lentonen kertoo joogan vaaroista Sydänmakasiini-podcastissa: https://youtu.be/fcSCN98FaNU?si=PCHsetVEdyTuy81A
Tuli vahingossa väärään ketjuun. Pahoittelut!
Onko Saija Lentonen lentäjän vaimo? Vai lentoemäntä?