Kysy mitä vain, lentäjän vaimo vastaa
Kommentit (232)
Oletko ylpeä miehesi ammatista?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ylpeä miehesi ammatista?
En nyt mitenkään erityisesti, ammatti muiden joukossa.
Kumpi on kivempaa. Lentää omalla pikkukoneella eurooppaan pikkulomalle vai reittikoneella?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on kivempaa. Lentää omalla pikkukoneella eurooppaan pikkulomalle vai reittikoneella?
No meillä ei omia koneita ole, ne ovat miljonäärien hommaa. Id-lipuilla pääsee kivasti reissaamaan reittikoneillla :)
Vierailija kirjoitti:
Matkusteletko itse usein?
Kyllä
Kuka voittaa jalkapallon mm-kisat seuraavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Miten tapasit miehesi?
Tämän haluan tietää
Vaipuuko miehesi joskus syviin mietteisiinsä kesälauantaina kesämökillänne saunan jälkeen, saunan seinustalla penkillä vieressäsi, olut (pienpanimo, oletan) kädessään, tokaisten sitten äkisti jotain outoa, kuten " Tietäisitpä, minkä muotoinen!" tms. kysymyksiä herättävää ? Ja sitten päätään pudistaen ottaa hörpyn (laatu) oluestaan, pudistaa mietteet tuhahtaen ja sanoo tutun turvallisella äänellä :"Mennäänkö vielä ottamaan yhet löylyt?"
Vierailija kirjoitti:
Vaipuuko miehesi joskus syviin mietteisiinsä kesälauantaina kesämökillänne saunan jälkeen, saunan seinustalla penkillä vieressäsi, olut (pienpanimo, oletan) kädessään, tokaisten sitten äkisti jotain outoa, kuten " Tietäisitpä, minkä muotoinen!" tms. kysymyksiä herättävää ? Ja sitten päätään pudistaen ottaa hörpyn (laatu) oluestaan, pudistaa mietteet tuhahtaen ja sanoo tutun turvallisella äänellä :"Mennäänkö vielä ottamaan yhet löylyt?"
Hah, mitähän muotoa tarkoittaa?
Vain lentäjä voi tietää vastauksen sen!
Oletko kaunis? Missä tapasitte?
Ovatko naispuoliset tuttusi kateellisia sulle?
Vierailija kirjoitti:
Miten tapasit miehesi?
Opiskeluaikana baarissa
Vierailija kirjoitti:
Oletko kaunis? Missä tapasitte?
Olen ihan nätti, en mikään missityyppi kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko naispuoliset tuttusi kateellisia sulle?
Eivät kai. En ole koskaan tuollaista edes ajatellut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon lääkärin vaimo, on kyl ihmeellistä ja erikoista mun mielest.
Lääkärit ovat todella omituisia, suurin osa. Seksiseuraksi pikkujoulujen jatkoille kelpaavat, mutta naimisiin en menisi. T. Sh
Tämä kommentti vahvistaa hienosti mielikuvaa sairaanhoitajista tyhjäpäisinä bilettäjinä. Tai sitten oli huumoria ja 0/5 provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon lääkärin vaimo, on kyl ihmeellistä ja erikoista mun mielest.
Lääkärit ovat todella omituisia, suurin osa. Seksiseuraksi pikkujoulujen jatkoille kelpaavat, mutta naimisiin en menisi. T. ShTämä kommentti vahvistaa hienosti mielikuvaa sairaanhoitajista tyhjäpäisinä bilettäjinä. Tai sitten oli huumoria ja 0/5 provo.
Olen sairaanhoitaja, en bilettäjä, mutta allekirjoitan kyllä tämän sikäli, että monilla lääkäreillä ON omituinen luonne. Fiksuja varmasti, mutta luonne on erikoinen.
Ottaisinko oluen vai kossua?