Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy mitä vain, lentäjän vaimo vastaa

Vierailija
13.06.2024 |

Antakaa tulla kysymyksiä. Asiallisia. 

Kommentit (232)

Vierailija
121/232 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon lääkärin vaimo, on kyl ihmeellistä ja erikoista mun mielest.

Lääkärit ovat todella omituisia, suurin osa. Seksiseuraksi pikkujoulujen jatkoille kelpaavat, mutta naimisiin en menisi. T. Sh

🙋🏻 haluaisitko viettää pikkujoulua ensi ti? Olen jo naimisissa (sh kanssa), joten lupaan olla kosimatta. T. Lääk.

Oi ihanaa, kyllä mä yleensä osastomme lääkäreille annan niin miksen sinullekin. Nähdään ;) T. Sh 

Vierailija
122/232 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako kun sulle ei ole omaa biisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/232 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että miehesi on uskollinen?

Vierailija
124/232 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako kun sulle ei ole omaa biisiä?

"Minä olin lentäjän rakastajatar, siis lentäjän vaimo melkein itsekin..."

Vierailija
125/232 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö usein pelikaani turbiiniin?

Vierailija
126/232 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaatko vai et? 

Vierailija
127/232 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko olla lentoemäntä? 

Vierailija
128/232 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kertaa pelikaani on ollut turbiinissa?

Vierailija
129/232 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko viikonloppuna? 

Vierailija
130/232 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu olla maksullinen nainen?

Vierailija
131/232 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut "lentäjän vaimo" kadota johonkin🤔

Vierailija
132/232 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän juuri pikkuisella hemmottelumatkalla ilmaislipuilla 

Vierailija
133/232 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan saanut tietää mies on pettänyt häntä lentoemon kanssa.

Vierailija
134/232 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehesi on pieni palkkainen perämies. Kuinka paljon vaikuttaa teidän elämään miehesi ottamat lainat, jotta pääsi lentämään? Lähes kaikki lentäjät on todella pihejä. Saatko itse mitään lahjoja? Paljon on syntynyt suhteita lentäjien ja lentoemojen kesken; pelottaako itseäsi jos miehesi jättää muutamien vuosien päästä? 

Vierailija
135/232 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miehesi on pieni palkkainen perämies. Kuinka paljon vaikuttaa teidän elämään miehesi ottamat lainat, jotta pääsi lentämään? Lähes kaikki lentäjät on todella pihejä. Saatko itse mitään lahjoja? Paljon on syntynyt suhteita lentäjien ja lentoemojen kesken; pelottaako itseäsi jos miehesi jättää muutamien vuosien päästä? 

No ei ole palkka pieni jos vähintään 10000€ kuusss tienaa. Ap kirjoitti, että Porista valmistunut. Siellä maksaa vain jotain 10-15k koulutus eli tosi edullinen verrattuna yksityisiin. 

Vierailija
136/232 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko korrektia pyytää Alonsoa tanssimaan lambadaa mun kanssa?

Vierailija
137/232 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmaan saanut tietää mies on pettänyt häntä lentoemon kanssa.

Maisa Torppa tuli lennolle.

Vierailija
138/232 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole palkka pieni jos vähintään 10000€ kuusss tienaa. Ap kirjoitti, että Porista valmistunut. Siellä maksaa vain jotain 10-15k koulutus eli tosi edullinen verrattuna yksityisiin. 

Tänne nyt voi kirjoittaa mitä vaan palkkoja. Sattumoisin tiedän ettei pidä paikkaansa.

Vierailija
139/232 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänne nyt voi kirjoittaa mitä vaan palkkoja. Sattumoisin tiedän ettei pidä paikkaansa.

Mun mies on förstinä AY:lla ja tienaa bruttona n. 8000-9000€/kk, riippuen aika paljon päivärahoista ja ylitöistä. 

Vierailija
140/232 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on förstinä AY:lla ja tienaa bruttona n. 8000-9000€/kk, riippuen aika paljon päivärahoista ja ylitöistä.&nbsp

Mikä on förstinä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän