"Överidonitseja" myyvä kahvila on ongelmissa myynti putosi yhtäkkiä lähes 100000 euroa"
Kommentit (51)
Joo, olin joskus töissä liikkeessä, jonka kanssa kävi näin. Kun oli se yksi liiketila, niin kaikki meni vielä hyvin. Myyntiä saatiin, asiakkaat tykkäsi, meni lujaa. Sitten pomot päätti, että haalitaan lisää liiketiloja. No, ei riittänyt niille kaikille asiakkaita. Kiersin aina välillä töissä muissakin liikkeissä ja hiljaista oli. Muutama vuosi eteenpäin, niin koko homma konkurssiin. Jos oltaisiin pysytty siinä yhdessä liiketilassa, niin toimintaa olisi todennäköisesti saatu jatkettua, koska sillä vielä meni hyvin ja oli ns. vakkariasiakkaita. Mutta kapitalismissa pelin henkeen kuuluu se, että koko ajan kaikkea pitää olla lisää ja enemmän. Sillä, että asiat saadaan säilytettyä ja pidettyä vakaalla pohjalla ei ole niin merkitystä.
Olen kerran ostanut. Ihan jees mutta en osta toiste, en Munkkiksestakaan.
Olen kolme kertaa käynyt ja heidän laskiaiscroisantti oli herkullinen, mutta donitsit olivat kaikki jotenkin mauttomia, vaikka luulin, että noissa kuorrutteissa olisi oikeasti makua.
Onhan sillä rajansa, miten usein noita voi mättää. Pelkät donitsit eivät ehkä myy pidemmän päälle, varsinkaan överirasvaiset ja -sokeriset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vegedonitseja. Hyi hitto.
Mistä saa ostaa lihadonitseja?
Miten joku voi olla noin tyhmä? 🤣🤣 Ei-vegaaninen donitsi sisältää esim. maitotuotteita, ääliö🙄 en itsekään törsäisi rahojani mihinkään vegepas.kaan.
On kyllä säälittävää, että asiakkailta lähdetään anomaan apua. 🤦🏼 Toivon, että kukaan ryhdy el.vytt.ämään yhtäkään yritystä. Yrityksen tarkoitus on kirjaimellisesti myydä tuotteita ja/tai palveluja, ja jos tällä tavoin yritys ei kannata niin sitten se lopetetaan, eikä aleta anelemaan, että pliis auttakaa, pliis ostakaa, pliis pliis nyt tarvitaan apuanne😂🤦🏼
Vegaaninen jos kertoo, että tuote on surkea. En ostaisi, enkä söisi vaikka saisin ilmaiseksi.
Super epäterveellistä, prosessoitua p4sk 44, josta tulisi vain turhia kaloreita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vegedonitseja. Hyi hitto.
Ootko edes maistanut? Itse kokeilin ostaa vegemuffinsseja ja ne oli hyviä. En huomannut mitään eroa tavallisiin.
Kaiken missä on sana vegaaninen, kierrän kaukaa. Kaksi kertaa olen vegetuotteitta maistellut ja se riitti minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Donitseja syön kyllä mielelläni, mutta vegedonitsiin en koskisi. Sama koskee muitakin vegetuotteita. Paksa on paksaa!
Mistä tiiät jos et koske?
Sen tietää jo sanasta vegaaninen. Turha mennä kokeilemaan!
Olen asioinut heidän putiikissa kahdesti. Kummallakaan kerralla ei ollut enää jäljellä sitä donitsia, mitä menin hakemaan. Otin sitten jotain muuta. Ensinnäkin: palvelua ei saanut suomeksi ja toisekseen donitsit eivät vastanneet ulkonäöltä noita somekuvia, ei alkuunkaan. Kiireellä kyhätyt klimpit. Arnoldsilla saan asioitua suomeksi ja donitsi on kauttaaltaan nätti ja maukas.
Se täyte oli superällö ja tytti kaapia pinnalta pois