Akun veljelle nimi?
Mikä nimi sopisi Akun kanssa?
Tuntuu, että pojalle on tosi vaikea löytää nimeä. Nimen tulisi olla mielellään suomalainen, ei mitään kovin väännettyä eikä pitkää nimeä.
Mielessä pyörii tällä hetkellä kaksi vaihtoehtoa Vili Valtteri tai Ville Valtteri? Kumpi näistä? Vaiko jokin muu? Tuntuu ettei itse keksi muita hyviä, joten kiitollisena otan ideoita vastaan.
Kommentit (7)
Tässä vielä muitakin vaihtoehtoja:
Aatu Valtteri
Altti Eevertti
Altti Iisakki
Atte Valtteri
Eetu Elmeri
Iikka Eerikki
Iikka Kasperi
Niko Kasperi
Niko Nestori
Niko Petteri
Tatu Valtteri
Ukko Elmeri
Aku ja Aapeli
Aku ja Aulis
Aku ja Arttu
miten olisi...
Eero
Roope
Antti
Arttu
Miku
Riku
Olli
Oskari
Niilo
?
Ensinnäkin, ihan vaan tiedoksi, ja kaikella ystävyydellä, että molemmat nimet (Vili ja Ville) englanniksi luettuna kuulostavat hyvin paljon sanalta " willy" , joka tarkoittaa miehen sukuelintä! Tämä ei ehkä vaikuta päätökseenne, mutta en voinut jättää kertomatta
(jos itse olisin valitsemassa nimeä jossa on tällainen " hassu juttu" , haluaisin kuulla). En itse asu Suomessa ja siksi katselen ja koen suomalaisnimiä ehkä vähän eri perspektiivistä, kuin koto-Suomessa.
Varsinkin Vili-nimi on aiheuttanut täällä valtavasti hilpeyttä, ei meinata uskoa, että se on oikea nimi Suomessa.... (little-willy).
Akun veikalle antaisin nimen, jossa on myös hyvä suomalaiskirjain K.
Kaapo
Kalle
Kai
Kaius
Konsta
Tai sitten toisen U-loppuisen, kuten
Teemu
Niku
Eeku
Tai toisen lyhen, kuten
Leo
Ola
Turo
Teo
Reko
Anttia ja Rikua olen itsekin ajatellut. Yhtenä vaihtoehtona harkinnassa myös Ville Samuel... Vaikeeta on päättää.
muutama ehdotus vielä:
Okko
Veikka
Samu
Oula
Eeki
Ekku
Eppu
Miko
Hugo
Kimi
Jami