Missä myynnissä värikkäitä lasten kalusteita
Hakusessa olis lasten pöytä ja tuolit. Väri sais olla sininen, vihreä tai keltainen tai näiden sekoitus:) Pääasia ois et värit olis kirkkaita ja iloisia.
Jos ootte nähny jossain myynnissä kertokaa (uutena tai käytettynä)!!!
En millään itse viittis ruveta maalaamaan vaan ois kiva löytää valmiina.
Kommentit (4)
on kahta eri mallia myynnissä. Ja ikeassakin taitaa olla.
Täyskoivuisia ja kestävänoloisia. Vepsäläisen kautta ainakin voi tilata. Tosin itse olen joskus aikoinaan (kun oli meillä ajankohtaista) soitellut suoraan tehtaallekin ja olisivat lähettäneet ilman vepsäläislisää.
kiitoksia kaikille.. meen heti nettisivuille kattoon löytiskö sopivaa!!!
Lisää vinkkejä saa laittaa!
Aarnon puu valmistaa kalusteita, joita käytetään esim. päiväkodeissa ja koulussa. Näitä voi tilata yksityisetkin useiden huonekaluliikkeitten kautta. Ovat masiivikoivua ja värivalikoimaa on.
Me tilattiin taaperolle pöytä ja kaksi tuolia. Haluttiin tumma pähkinänsävy ja sellaiset tulevatkin tällä viikolla. Toimitusaika oli nelisen viikkoa meidän tapauksessa, koska kyseessä erikoissävy. Pöydissä ja tuoleissa on kolme eri korkeutta, joista voit valita. Haluttiin nämä kotiin, koska tuolta koulumaailman puolelta olen huomannut, että nämä kestävät isältä pojalle. Aikuisetkin voivat huoletta istua näillä. Hintaa näille meidän kalusteille tuli 350-400 euroa; en muista tarkkaan, kun mies neuvotteli hinnasta. Mutta taatusti hintansa väärtejä.
Jos kiinnostaa, niin kurkkaa www.aarnonpuu.fi-sivuilta.