Käytän kuukautisten aikana sekä terveyssidettä että tamponia ja mies syyttää minua tuhlaamisesta
Olemme pienituloisia, mutta koen että tämä lisää omaa mukavuuttani niin paljon että olen valmis tästä maksamaan, koska vuoto on välillä erittäin runsasta. Pidättekö minua neuroottisena tuhlarina, vai olenko itse oikeassa?
Kommentit (34)
No voi apua. Olihan provo, pliis. Miten sun miehesi ylipäänsä tietäsi mitä sun housuissa on?
Osta ne omillasi. Provo varmaan, mutta pelkään, ettei ole.
Jos olet sinkkunakin pystynyt itse kuukautissuojasi rahoittamaan, niin miksi kuuntelet nillitystä. Itse voisin pitää free flow -päivän kotona miehen tavaroille valuen vastauksena miehen älyttömyyteen.
Luonnonvarojen tuhlausta. Itse käytän vain metsästä keräämääni sammalta.
Eikö metsästä voisi kerätä sammalta ilmaiseksi? Ihan turhaa ostaa kalliista merkkituotteita.
Mies on mennyt hyvän maun rajan yli, pidä pääsi, älä jää tossun alle. Vahtiiko ukkosi kaikki kauppakuititkin ?
Ei kuulu miehelle.
Mene syliin istumaan ja odottele läpivuotoa miehen parhaille housuille.
Provo! Miehet ei noihin asioihin puutu. Tykkäävät kun pimpillä on hyvä olla.
Mulla on sekä vyö että henkselit. Ja vaimo valittaa.
Mies
Minäkin käytin yhtä aikaa sidettä ja tamponia (myöhemmin sidettä ja kuukuppia, ja siteetkin kestositeitä), kun minulla oli runsaat kuukautiset. Sittemmin hankin hormonikierukan, jolla sain kuukautiset pois. Mutta siis minusta ihan järkevää käyttää kaksinkertaista suojausta, jos kuukautiset ovat niin runsaat, että tulevat muuten läpi.
Mulla niin raskaat kuukautiset, että tamppooni täyttyy hetkessä ja side voi vuotaa yli. Eli pidän molempia ja vielä nenkkapikkareita. On aiemmin siis tullut menkat läpi. Että näin.
En edes kertoisi miehelle mitä kuukautissuojia ostan ja käytän! Vahtiiko Teidän miehet kaikki Teidän ostoksenne?
Asia ei kuulu miehellesi lainkaan.
Toivon todellakin, että tämä on 2/5 tason provo, mutta valitettavasti tuollaisia miehiä on myös olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla niin raskaat kuukautiset, että tamppooni täyttyy hetkessä ja side voi vuotaa yli. Eli pidän molempia ja vielä nenkkapikkareita. On aiemmin siis tullut menkat läpi. Että näin.
Käytä Buranaa kolme ekaa vuotopäivää 4x400mg. Itsellä ainut mikä auttoi vastaaviin monsuuninenkkoihin. Nykyisin ei tarvitse edes öisin välttämättä sidettä. Ennen tuli ihan kaikesta läpi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö metsästä voisi kerätä sammalta ilmaiseksi? Ihan turhaa ostaa kalliista merkkituotteita.
Jokamiehenoikeudella ei saa kerätä sammalta, mutta äkkiäkös sitä kasvattaa muutaman mättään ikkunalaudalla tai vaikkapa pyörävarastossa, jos ei jostain syystä halua hankkia omaa kuukautissuojasuota.
Ihmettelen sitä että, mistä miehesi edes tietää mitä ja kuinka monta kuukautissuojat sinä käytät. Olin 30 vuotta naimisissa eikä miehelläni ollut mitään käsitystä yleensäkään kuukautisista, eikä niistä ollut tarve puhuakkaan. Joten, mitä ihmettä? Oletko vähän yksinkertainen, vai onko miehesi ääliö?
No jos siteessä ei ole koskaan mitään niin tuntuisi turhalta ainakin jatkuvasti (ainakin kotona jättäisin toisen pois). Mutta tietty juhlissa/töissä ym saattaisin käyttää molempia jos kyse mielenrauhastani.