Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummisedan epakohtelias tyttokaveri, tuli kuvioihin 5v lapsen syntyman jalkeen. Parilla ei ole lapsia, mutta ennen niin kiva seta ei muista kummilapsen syntymapaivia jouluista puhu

Vierailija
29.01.2007 |

mattakaan. En ole nostanut mitään meteliä, mieheni kärsii kun kyseessä yksi parhaimpia ystäviään. Nainen on dominoivaa sorttia ja kummisetää todella monta vuotta nuorempi, varmaan vielä lapsellinen ja itsekäs, mutta mitä tässä pitäis tehdä. Kolme vuotta jo sujunut alakanttiin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kummisetä vaihtui kamalaksi, ei käynyt katsomassa lasta, ei muistanut juhlapäivinä (me muistimme kummia aina!) jne. Itkin tätä tosi paljon, lapsiraukka kun ei ymmärtänyt mitä oli tapahtunut.

Kummisetä erosi tästä kauheasta (paljon nuoremmasta, mustasukkaisesta) naisesta ja heti seuraavalla viikolla kummisetä oli ovemme takana ja lapseni kiljui riemusta kun näki hänet! Kummisedän ei tarvinnut selittää meille vanhemmille mitään, lapselta pyysi anteeksi ja se riitti.

Rakkaus on niin sokaisevaa, sitä ei aina tajua mitä tekee lähipiirilleen.

Vierailija
2/2 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa odottelet aivan rauhassa vähän aikaa ja annat aikaa kummisedän seurustelulle.

Meidän äitien on joskus vähän vaikea ymmärtää lapsettomia ihmisiä ja sitä, ettei meidän pienokaiset ole vältäämättä edes kummeille niin suuri elämänsisältö.

Meidän muksuilla on mahtavat kummit, mutta ollaan pidetty huoli siitä, ettei olla opetettu lapsia odottamaan kummeilta maita ja taivaita. 8-vee tyttökin on aina iloisesti yllättänyt kun saa synttärinä tai jouluna kummeilta paketin, sillä hän ei ole oppinut odottamaan mitään. Meillä " kummius" ei ole sillä tavalla iso juttu.

Olen kahden lapsen kummi ja yhdestä kummiudesta olen kieltäytynyt, sillä epäilin, että lapsen vanhemmat odottaisivat kummeilta paljon muistamista, aikaa ja vaivaa.

Kumiuteen ei mun mielestä kuulu minkäänlaisia velvotteita, vaan se on sellainen vähän aikansaelänyt tapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan