Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Kenen tunnetun ihmisen ulkomuodon ottaisit, jos saisit valita?

Vierailija
13.06.2024 |

Itestä tuntuu, että elämä olisi ollut meikäläiselle mieluisampaa, jos olisi sattunut syntymään Matthew McConaugheyn ulkomuotoon.

Minkä sä olisit ottanut?

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Italialainen korkeushyppääjä Gianmarco tamberi.

Tuon tavallisempaa ulkonäköä ei olekaan kuin hän, kikkarapää. Ainoastaan on pitempi kuin normi-italiaano. 

Jos toivot tuollaista ulkonäköä, niin toivo sitä suomalaiseen ympäristöön eikä Italiaan. Täällähän kikkarapäinen tumma kundi saa eksoottisuuslisää. 

Kummia nämä ehdotukset täällä :D  Mikähän sitä itse olisi, jos voisi valita olla komea mies. Näen kadulla paljon komeampia täällä Suomessa ja Saksassa kuin julkkkikset.  Joku sellainen vastaantulija, pitkä, raamikas, ristiverinen (maantienväriset hiukset parhaat).

Suomalaismiehet eivät ilmeisesti ollenkaan tajua olevansa komeita. Ketjusta päätellen.

Nyt näköjään osui.

Vierailija
82/92 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim Kardashian

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Italialainen korkeushyppääjä Gianmarco tamberi.

Tuon tavallisempaa ulkonäköä ei olekaan kuin hän, kikkarapää. Ainoastaan on pitempi kuin normi-italiaano. 

Jos toivot tuollaista ulkonäköä, niin toivo sitä suomalaiseen ympäristöön eikä Italiaan. Täällähän kikkarapäinen tumma kundi saa eksoottisuuslisää. 

Kummia nämä ehdotukset täällä :D  Mikähän sitä itse olisi, jos voisi valita olla komea mies. Näen kadulla paljon komeampia täällä Suomessa ja Saksassa kuin julkkkikset.  Joku sellainen vastaantulija, pitkä, raamikas, ristiverinen (maantienväriset hiukset parhaat).

Suomalaismiehet eivät ilmeisesti ollenkaan tajua olevansa komeita. Ketjusta päätellen.

Nyt näköjään osui.

Häh?

Vierailija
84/92 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fluffy, mutta samassa kuosissa kuin Martín.

Vierailija
85/92 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valittamista nykyisessäkään ulkonäössä. Sopivan verran näen itseä itsessäni. Ei muiden mielipiteet ulkonäöstäni kerro kuin heistä itsestään ja heidän maailmankatsomuksistaan ja arvoistaan. Minullahan on omat arvoni.

-Mies1976

Vierailija
86/92 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei valittamista nykyisessäkään ulkonäössä. Sopivan verran näen itseä itsessäni. Ei muiden mielipiteet ulkonäöstäni kerro kuin heistä itsestään ja heidän maailmankatsomuksistaan ja arvoistaan. Minullahan on omat arvoni.

-Mies1976

Siitähän se karisma syntyy, että arvostaa itseään. 

Vierailija
87/92 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö kukaan sano George Clooney????

Vierailija
88/92 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youtubesta No martini, no party. Aaah.

Vierailija
89/92 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny DeVito

Vierailija
90/92 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä mies vai nainen? Kuulostat naiselta, minäkin olen, ylistelin tuossa suomalaismiesten komeutta.

Clooney ei ole mun makuuni, olen nähnyt varmaan liikaa lattarimiehiä. Ainoa josta mä tykkään siinä sarjassa on täysin yllättäen Johnny Depp. Vaikka hän on todella lyhyt, mutta tykästyin häneen Heard-keissin yhteydessä. Hän on fiksu kaveri ja lahjakas näyttelijä, vaikkakin ilmeisesti suht päihdeongelmainen.

Mukava analysoida mieskomeutta, sillä olen suuri mieskomeuden ystävä, oikea connoisseur ;)  Väärässä ketjussa tietty, kun miehiltä kysyttiin, mutta sattuuhan sitä.

Vierailija
91/92 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä mies vai nainen? Kuulostat naiselta, minäkin olen, ylistelin tuossa suomalaismiesten komeutta.

Clooney ei ole mun makuuni, olen nähnyt varmaan liikaa lattarimiehiä. Ainoa josta mä tykkään siinä sarjassa on täysin yllättäen Johnny Depp. Vaikka hän on todella lyhyt, mutta tykästyin häneen Heard-keissin yhteydessä. Hän on fiksu kaveri ja lahjakas näyttelijä, vaikkakin ilmeisesti suht päihdeongelmainen.

Mukava analysoida mieskomeutta, sillä olen suuri mieskomeuden ystävä, oikea connoisseur ;)  Väärässä ketjussa tietty, kun miehiltä kysyttiin, mutta sattuuhan sitä.

Ei Clooney ole lattari.

Vierailija
92/92 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Clooney ole lattari.

Ei olekaan, mutta on tyypillisen lattarin näköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä