Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalia noi kypärämyssyt!

Vierailija
29.01.2007 |

Meinaa noi mistä on mainos tossa oikeassa reunassa. Mun mielestänil lapset näyttävat tosi vastenmielisiltä ja persoonattomilta tonmalliset lakit päässä. Mut tää olikin mun mielipide, olenko ainoa?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha urpon näköisiä ovat ne päässä.

Vierailija
2/50 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypärämyssy on silloin paras päähine.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut käytössä välillä..ihan kätevä näin pakkasella. Peittää hyvin korvat, niskan ja poskiakin enemmän kuin moni muu hattu.

Vierailija
4/50 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole kyllä lapseni pää paleltunut pakkasella vaikken moista hirvitystä ole hänelle pukenut!

Vierailija
5/50 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tuijottelee sieltä aukosta tyytyväisenä ja kasvot pysyy lämpiminä. Pipo on ulkonäöllisesti jotain ihan kamalaa mutta tosiaan käytännöllisin mahdollinen Suomen talvessa.

Vierailija
6/50 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy päässä, lämmittää ja suojaa paremmin kuin muut lakit. Ja esimerkiksi meidän tarhassa on kielletty kaikki lakit, joissa nauhoja. Turvallisuussyistä.

En asu Suomessa. Arvatkaas mitä lapsilla on täällä tarhassa päässään? ;)

Vierailija
7/50 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
8/50 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tämän sivun eka kirjoittaja sanoi, alle ohut kypärämyssy ja vaikka karvalakki päälle!

Vierailija
9/50 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielstäni meidän poika näyttää niiin söpöltä kypärämyssy päässään :)

Vierailija
10/50 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto hirvitykselle: Ohuempi kypärämyssy ja leuan alta sidottava pipo sen päälle. Ihan järkkyjä noi paksut kypärämyssyt!!!!

Vierailija
11/50 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kypärämyssyistä.

Vierailija
12/50 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten ei kyllä käytetä, on aika kamalan näköisiä

Vierailija
13/50 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vetäisen lapseni päähän kypärämyssyn (osaa muuten pukea sen ihan itsekin!) ja katselen häntä ylpeydellä.

Vierailija
14/50 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisikin puku laitettu ylös asti kiinni.

Meillä on käytetty aina paksuja kypärämyssyjä n. alle 4-vuotiailla. sen isomat ei enää ole laittaneet.

Minusta ne on ihan kivoja, käytännöllisiä ja lämpimiä.

Niitstä löytyy myös kivanvärisiä.

Vierailija
15/50 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohut kypärämyssy päähän ja sievä pipo tai karvahattu päälle. Eräs suosikkini tytöllä ohuen kypärämyssyn päälle Reiman hiippahattu. Tarkenee kovillakin pakkasilla.

Vierailija
16/50 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina Ruskovillan ohut villakypärä ja sen päällä leuan alta solmittava villapipo.

Vierailija
17/50 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole sentään vaatinut tupsullista, tai muuten räikeästi kuvioitua versiota. Saatikaan Piltti-tekstillä olevaa=)

Vierailija
18/50 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevimmät ja lämpimimmät. Samaten on haalarit ja kuomat. En tykkää mistään niistä, mutta toimivat vain parhaiten. Muuten liikkuvatkin sitten aina paremmissa vermeissä, mutta talviulkoiluun - kun lapset itse pukevat - nuo on parhaat.

Vierailija
19/50 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta vieressä olevasta kuvastakin tulen aina hyvälle tuulelle. Pääasia on kuitenkin se, että kypärämyssyt ovat tosi käytännöllisiä ja lämpöisiä.

Vierailija
20/50 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö teidän lastenkin näyttää hyviltä ja muodikkailta?? me käytetään aina kotona bodyja ja sukkiksia, vaikka kyllä penskat näyttäs nätimmiltä hameissa ja housuissa ja kauluspaidoissa. mutta mun mielestä on pää asia et vaatteet pysyy hyvin päällä ja niissä on kiva leikkiä. pihalla käytetään haalareita ja lämpösiä myssyjä ja toppahanskoja vaikka pitkät villakangas takit ois tietty äitin mielestäkin paaaljon kauniimmat. mutkun en halua lapsia pakottaa muodikkuuteen ja ainaseen hyvältä näyttämiseen. oispa ihanaa jos vois olla niinku yks tuttu kuka käy reinoissa ja yökkärin housuissa kaupassa... niin rennosti vaan, miettimättä että näyttääkö nyt joku 1vee hyvältä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi