Kamalia noi kypärämyssyt!
Meinaa noi mistä on mainos tossa oikeassa reunassa. Mun mielestänil lapset näyttävat tosi vastenmielisiltä ja persoonattomilta tonmalliset lakit päässä. Mut tää olikin mun mielipide, olenko ainoa?
Kommentit (50)
haukkua rumaksi. Way to go, ap! ;D
Mutta ostan heiltä vain hillittyjä hattuja, valkoista, beessiä tms yksiväristä enkä niitä kirjavia ällötyksiä. Se KARKKI-merkki tekee niitä käsittämättömän värisiä kypärähattuja, kelta-vihreä-sini-punaraidallisia... Ne on kamalia.
tuollaiset kypärälakit on rumia. Miksi sitä mielipidettä ei saa sanoa? Ne ovat rumia ja sillä sipuli.
Tai no ehkä Ciraf-kypärämyssy on samaa sarjaa, joku keltainen...
Vierailija:
tuollaiset kypärälakit on rumia. Miksi sitä mielipidettä ei saa sanoa? Ne ovat rumia ja sillä sipuli.
Miksi pitää yleistää? Sun mielipiteesi ei ole ainoa oikea, halloo!
2-vuotiaalla. Tosi lämmin ja hyvä myssy, suojaa hyvin pakkaselta. Ja on kivannäköinenkin. Minusta sellaiset eko-viritelmät ja ruskovillan kypärämyssyt ovat taas typerän näköisiä. Mitä järkeä on jollain 2-vuotiaalla käyttää nauhallista solmittavaa pipoa, eihän se pysy edes päässä ja miten isompikaan lapsi osaa solmia nauhallisen pipon, jos pipo tippuu päästä.
Tarkoituksenmukainen ja käytännöllinen on aina kaunista.
Minun lapsellani on aivan ihana villainen kypärämyssy.
Valkoinen Kivat-merkkinen, jossa kaksi tupsua. Lapseni näyttää aivan pieneltä karhunpennulta, suloinen kuin mikä. Ja mikä parasta, suojaa kaulan ja niskan huomattavasti paremmin kuin kauluri tai kaulaliina.
monta mallia kokeiltu ja mikään ei sovi. Onko meijän lapsilla hankalan mallinen pää?
Söpöläinen.
Ja kyllä, meilläkin on joskus ollut tuollaiset kypärämyssyt. HUI kamalaa!! JOku on varmaan aatellu meistä jotain... ikävää. ;)