Kamalia noi kypärämyssyt!
Meinaa noi mistä on mainos tossa oikeassa reunassa. Mun mielestänil lapset näyttävat tosi vastenmielisiltä ja persoonattomilta tonmalliset lakit päässä. Mut tää olikin mun mielipide, olenko ainoa?
Kommentit (50)
Saa luistellessa ja pyöräillessä kypärän lapsen päähän!
Mun mielestäni yhdistelmä ohut kypärämyssy & sen päälle leuan alta solmittava pipo tms. on huonomman näköinen kuin tuollainen kokonaan villainen tms. kypärämyssy. Em. yhdistelmä näyttää siltä, kuin vahingossa vilkkuisi alusvaatteet näkyvillä...
Kypärämyssyjäkin on erilaisia, rumempia ja nätimpiä, ja itse ainakin olen tosi tyytyväinen siitä, miten hyvin lasteni korvat, posket ja kaula ovat kypärämyssyssä suojattuina.
Mutta kukin taaplaa tyylillään! :)
Vielä kyllä ehdin monet kerrat miettiä että mitä voi ja saa laittaa lapselle päälle, kun alkavat itse vaatia.....
Kyllä tärkeintä on se että pysyy lämpimänä ja on hyvä olla pihaleikeissä.
Vierailija:
Tuosta vieressä olevasta kuvastakin tulen aina hyvälle tuulelle. Pääasia on kuitenkin se, että kypärämyssyt ovat tosi käytännöllisiä ja lämpöisiä.
kun se tuossa toljottaa suu ammollaan kieli lerpattaen... Mutta myssy on ihan asiallinen.
Omalla tyttärelläni (2v) on ollut koko talven käytössä pelkkä paksu karvahattu ja kauluri. Yhtäkään kypärämyssyä meillä ei ole, ei ohutta eikä paksua. Tarvitseeko niitä johonkin? Ikinä ei ole ollut tyttö kylmissään eikä ole hoitajakaan valittanut. :o
te kaikki kypärämyssyjen puolustajat, kiskoisitteko itsenne päälle ihan minkänäköisen vaatteen tahansa jos se vaan on käytännöllinen?! Epäilenpä suuresti...
Minä en ainakaan joten en tee niin myöskään lapseni kohdalla!
Mutta en minä lapselleni väkisin kypärämyssyä laita. Hän itse haluaa ja tykkää siitä.
kun menen ulkoilemaan. Silloin olennaista on toimivuus ja lämpimyys. Ja mulla ainakin lasten kypärämyssyt ja muut tamineet ovat nättejä, uusia ja väreiltään yhteensopivia.
Vierailija:
te kaikki kypärämyssyjen puolustajat, kiskoisitteko itsenne päälle ihan minkänäköisen vaatteen tahansa jos se vaan on käytännöllinen?! Epäilenpä suuresti...
Minä en ainakaan joten en tee niin myöskään lapseni kohdalla!
jos kauniimpaakin on saatavilla?
Minä en todellakaan ole mikään vaatteilla hienostelija mutta johonkin sentään vedän rajan mitä päälleni puen!
T:52
Myös 2V:llä on ohut pipon alla. Äskenkin oltiin 2h luistelemassa, niin kätevästi mahtuu kypärä tuon lakin päälle. Mutta hei, nämä hienostelijat eivät liiku kuin ostoskeskuksissa, niin eihän siellä nyt kylmä tulekaan:D
Suojaa kaulaa hyvin. Kaupassa käydessämme laitan Ruskovillan kypärämyssyn ja Teuvan pukufirman tekokarvahattupipon.
Ei voi tyhmempää ihmistä olla kuin sellainenaikuinen, joka dissaa lasten hattujakin, hohhoijaa.
Valkoinen Kivat-merkkinen, jossa kaksi tupsua. Lapseni näyttää aivan pieneltä karhunpennulta, suloinen kuin mikä. Ja mikä parasta, suojaa kaulan ja niskan huomattavasti paremmin kuin kauluri tai kaulaliina.
Mun lapsella - kolme ulkoilua päivässä - ohut trikookypärä ja päällä supersöpö karvahattu. ja kaulaliina. Musta on kiva katsoa nättiä lapsen pikkunaamaa kun sen ympärillä on NÄTTI hattu.
Vierailija:
te kaikki kypärämyssyjen puolustajat, kiskoisitteko itsenne päälle ihan minkänäköisen vaatteen tahansa jos se vaan on käytännöllinen?!
meijän poika tosi suloinen myssy päässään. laatikon pohjalla lojuu nua karvalakit. ei tule käytettyä. eiks niin ap et jokainen pukee lapsellensa mitä haluaa. sun mielestä kamalan näköisiä, mut mun mielestä ei oo. ihanasti nua kivatin myssyt suojaa posketkin.
lumileikit ja pakkaset eikä silti vilku korvat.
Vierailija:
Eikö ne palellu?
Villainen kypärämyssy, yksivärinen eikä mikään riemunkirjava, on paras päähine pakkasella.