Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotona pitäisi tehdä työpäivän päälle vielä iltavuoro puolison murheita kuunnellen

Vierailija
12.06.2024 |

Herään aamulla töihin 3-4 aikaan. Tulen kotiin iltapäivällä 16-17 välillä.

Tänäänkin olisin halunnut ottaa päiväunet kun tulin kotiin klo 16. En saanut nukkua, kun piti ensin kuunnella toisen työpuhelua seinän läpi, sitten puhelun sisältö kerrattiin minulle. Sitten hänelle iski ahdistus. 

Ei saa palautua rauhassa kun pitää olla käytettävissä. Onneksi pääsen aamulla töihin lepäämään, vaikka sielläkin on paineita.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli kuulla se puolison näkökulma asiaan myös.

Villi idea: entä jos puhuisit? 🤔

Tuskin se tulee valittamaan jos tietää että kaipaat lepoa ja olet korvatulpat päässä nukkumassa.

Vai tuleeko hän ihan herättämään? Miksi häntä ahdistaa?

Kuulostaa aika p,skalta.

Vierailija
22/24 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooooh.

Klassinen "nainen vaan nalkuttaa ja mies ei kuuntele". Sit yhtäkkiä nalkutus loppuu, pian tulee ero ja mies ihmettelee "kun meillä oli kaikki niin hyvin". 

Nyt vähän skarppaamista kummaltakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joudut kuuntelemaan työpuhelua.. miksei hän voi mennä muualle, tai miksi et laita korvatulppia..? Onko teillä tyyliin 20M2 yksiö?. Teen vuorotyötä mutta mun puiliso joka on lähes aina yrittäjänä kotona ja puhuu työpuheluita puhuu niitä jossain toiseessa huoneessa (meidän asunto on iso) joten minun ei tarvitse kärsiä. Toiseksi minulla on MIES eikä miesvauva joka ei kaada koskaan työjuttujaan mulla.

No veikkaappa huvikses, onko se AP:n "puoliso" mies vai nainen? Toki lähipiirini ei ole mikään absoluuttisen ja ainoan totuuden kehto, mutta jos puoliso valittaa toiselle töistään, niin se on melkoisella varmuudella nainen. Etenkin jos se tehdään toisesta välittämättä ja vain omassa tunteessa rypemällä.

Vierailija
24/24 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoin, etten halua olla sinun likasanko, jonne oksennat ihan kaiken pahaa oloa myöten. 

Jos tai itseasiassa kun sulle itsellesi tapahtuu ullatus ajan myötä: onnettomuus, tapaturma, jalka tai käsi vammautuu, tulet puolisokeaksi, saat vaikean sairauden tyyliin ALS tai syöpä, jalka amputoidaan, tuut impotentiksi, menetät maineesi tai rahasi, halvaannut tai muuta kivaa. 

Et ymmärrä, mitä tulevaisuus tuo. 🤫🤔🤭