Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tokmannilla lelut ja pelit 40% alennuksessa, käykää nyt ostamassa joululahjat lapsille :)

Vierailija
14.11.2024 |

Täällä monesti lukee kuinka ei ole varaa ostaa lapsille joululahjoja niin tässä nyt ainakin hyvä vinkki: 

Tokmannilla on lelut ja pelit sunnuntaihin asti 40% alennuksessa ja jos jotain tuotetta ei ole kaupassa voi sen tilata netistä ja toimitus on ilmainen Tokmannin liikkeisiin. 

Kun vähän ennakoi ja ostaa ajoissa niin saattaa löytyä näitä tosi hyviä tarjouksia. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä tilasinkin pojalle brio junarataa ja isompi lapsi saa kivan lautapelin. Oli hyvään hintaan ja kun lähtöhintakin monesti halvempi kuin muualla. 

Vierailija
2/15 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole tarvetta leluille. Pelejäkin on jo kaapit täynnä. Jotain tarpeellista kääritään pakettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä pitääkin tänään poiketa kaupassa. 

Vierailija
4/15 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan itselleni 1000 palan piirretyn pupupalapelin jonka sitten ehkä kehystän, kun lemmikkipuput on mieleen. Katson jos muksulle jotain löytyy kanssa.

Vierailija
5/15 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse lapsille pienestä alkaen opettaa tätä ällöttävää kerskakulutusta ja materialismia.

Vierailija
6/15 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse lapsille pienestä alkaen opettaa tätä ällöttävää kerskakulutusta ja materialismia.

Ei tarvitseekaan, mutta kyllä minusta on ihana ilahduttaa pientä jollain lahjalla. Aika ankea joulu lapsella jos yhtään lahjaa ei saa. 

Vierailija
7/15 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tilillä 2€, millä rahalla ostan?

Vierailija
8/15 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaat netistä laskulla ja maksat kun saat ensi kuussa rahaa. 

Vierailija
9/15 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaat netistä laskulla ja maksat kun saat ensi kuussa rahaa. 

Et oo tosissasi?

Vierailija
10/15 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä. Ostin pojalle dinosaurus joulukalenterin ja pari lelua. Lelut menee pukinkonttiin ja kalenteria saa alkaa availemaan joulukuussa :).

Vierailija
11/15 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku antaa hyvän vinkin, miksi se pitää lytätä? EI tarvitse kommentoida, jos ei ole muuta kuin negatiivistä sanottavaa. Joka aloitukseen tulee näitä ankeuttajia. Vinkki oli asiallinen, niin miksi pitää kirjoittaa, että ei tarvitse lapselle opettaa materialismia, en tarvitse itse, ostakaa köyhät Tokmannilta...yms.

Vierailija
12/15 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan käy. 

Vierailija
13/15 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku antaa hyvän vinkin, miksi se pitää lytätä? EI tarvitse kommentoida, jos ei ole muuta kuin negatiivistä sanottavaa. Joka aloitukseen tulee näitä ankeuttajia. Vinkki oli asiallinen, niin miksi pitää kirjoittaa, että ei tarvitse lapselle opettaa materialismia, en tarvitse itse, ostakaa köyhät Tokmannilta...yms.

Tämä ei ole mikään "vain positiivisia kommentteja"-palsta. Ei tarvitse olla vauvapalstalla, jos ei kestä sitä, että kaikki kommentit eivät ole "ihquu, siistii, mahtavaa" tasoa. Keskusteluun kuuluu myös negatiiviset ja kriittiset kommentit. Ei se ole keskustelua, jos kaikkea vain hehkutetaan ja kehutaan. 

Vierailija
14/15 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna 5v tyttö haluaa mekon ja meikkiä. Onko ne alennuksessa a bimp

Vierailija
15/15 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin noh, ehkä tuo vinkki ei kaikkien mielestä ole hyvä. Ei se sinulta ole pois, jos kaikki eivät kilju riemusta, jostain halpamyymälän alesta. Ihmisillä on erilaisia mielipiteitä ja arvoja eikä niistä tarvitse vetää hernettä nenään tuolla tavalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän