Töitä olen hakenut yli 11 000 hakemusta kaikilta aloilta enkä ole töitä saanut
Töitä olen hakenut yli 11 000 hakemusta kaikilta aloilta enkä ole töitä saanut
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hae lähihoitajaksi oppisopimuksella, pääset lisien kanssa melko lähelle.
Olen hakenut lähihoitaja koulutukseen mutta en ole päässyt kun on kaiken maailman kokeita ja soveltuvuus testejä yms.
Ap
Niissä testeissä riittää, kun vaikuttaa täysjärkiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, sä olet Konalan jauhelihamies hakenut myös töitä pankista ja talonmiehenä, ja ihmeellisesti ei täysin kouluttamatonta palkattu. Pääsit kahdeksi viikoksi kahvilaan ja kahdeksi hyllyttäjäksi vuokrafirman kautta (20 v. sitten...), kummassakaan ei jatkoa tullut.
Yleensä työpaikka kouluttaa uuden työntekijän
Ap
Riippuu niin siitä työpaikasta, mitä haet. Useimpiin työpaikkoihin on joku koulutusvaatimus. Onko ap sinulla koulutus jollekin alalle?
Vierailija kirjoitti:
Konalan jauhelihalokkiko se täällä taas on vauhdissa märisemässä?
Sepä se. Ei mitään uutta aurimgon alla.
Minä sain juuri työpaikan. Ehdin olla puoli vuotta työttömänä.
Miksi et käy terapeutilla juttelemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo, nopealla laskutoimituksella olisit esimerkiksi yhden vuoden ajan tehnyt 30 hakemusta JOKA päivä, mukaanlukien pyhät ja juhlapäivät. Tai vaikkapa vaihtoehtoisesti 5v aikana 6 hakemusta joka ikinen päivä. Uskokoon ken tahtoo.
Olen ollut yli 19 vuotta työtön
Ap
Ja mitä töitä olet hakenut?
Kauppoihin, tehtaille, ravintolat, pankki, varastoihin, lentokentälle, raksalle, sairaalaan, urheilu liikkeeseen, vartijaksi yms yms.
Ap
Sinun rikosrekisterisikö ei ollut ongelma lähihoitajaksi hakiessa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et käy terapeutilla juttelemassa?
Ei ole tarvetta
Ap
"Olen hakenut lähihoitaja koulutukseen mutta en ole päässyt kun on kaiken maailman kokeita ja soveltuvuus testejä yms.
Ap"
Oletko kokeillut henkilökohtaisen avustajan työtä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, sä olet Konalan jauhelihamies hakenut myös töitä pankista ja talonmiehenä, ja ihmeellisesti ei täysin kouluttamatonta palkattu. Pääsit kahdeksi viikoksi kahvilaan ja kahdeksi hyllyttäjäksi vuokrafirman kautta (20 v. sitten...), kummassakaan ei jatkoa tullut.
Yleensä työpaikka kouluttaa uuden työntekijän
Ap
Riippuu niin siitä työpaikasta, mitä haet. Useimpiin työpaikkoihin on joku koulutusvaatimus. Onko ap sinulla koulutus jollekin alalle?
Ap:n pelkkä elämämkoulu ei ikävä kyllä näytä kovinkaan hyvältä CV:ssä. Siihen vielä kaikki selvästi ilmitulleet itsetuhoiset asennevammat päälle niin jo vot, onhan unelmahakija hommaan kuin hommaan...
Vierailija kirjoitti:
Mitä koulutusta tarvitsee talonmiehenä olemiseen?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo, nopealla laskutoimituksella olisit esimerkiksi yhden vuoden ajan tehnyt 30 hakemusta JOKA päivä, mukaanlukien pyhät ja juhlapäivät. Tai vaikkapa vaihtoehtoisesti 5v aikana 6 hakemusta joka ikinen päivä. Uskokoon ken tahtoo.
Ap
Eli olet viimeisen 19 vuoden aikana tehnyt joka vuosi 580 hakemusta. Joopa joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Esim https://varia.vantaa.fi/fi/palveluhakemisto/palvelu/puhtaus-ja-kiinteis…
Varsinaisia talonmiehiä on enää harvoissa taloyhtiöissä, mutta huoltoyhtiöistä voisit saada töitä, varsinkin jos olisi esim ko koulutus.
Vierailija kirjoitti:
No hae lähihoitajaksi oppisopimuksella, pääset lisien kanssa melko lähelle.
Ei kiitos tuollaista mielenvikaista luuseria hoitoalalle.
Hae kouluihin avustajaksi. Ei siis koulunkäynninohjaajaksi vaan nimenomaan avustajaksi. Näitä haetaan erityisesti kouluihin joissa erityistarpeisia oppilaita kuten esim. autisteja tai muita vastaavia. Tarve on suuri ja yleensä suomenkielen osaaminen riittää kun muita ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli olet viimeisen 19 vuoden aikana tehnyt joka vuosi 580 hakemusta. Joopa joo.
Kyllä näinhän se menee, yhden hakemuksen tekemiseen menee pari minuuttia
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos talonmies ei tarvitse mitään taitoja, mitä hän oikein tekee?
Sinä et ole tuon rahan arvoinen. Sinulla ei ole mitään käsitystä todellisuudesta tai oikeasta maailmasta. Olet pelkkä perässä raahattava tukinielu.