ELOISTEN KESÄKINKERIT - WIRALLINEN ÄÄNESTYSPINO
Olikos tarpeeksi pönäkkää ja juhlawaa? *vähän rumpujen pärinää vielä päälle*
Tilanne on siis se, että tuossa aikaisemmassa hellehulinat&kesäkinkerit -pinossa ääniä ovat saaneet määräjärjestyksessä seuraavat kaupungit:
Tampesteri 22
Hämeenlinna 15
Jyväskylä 13
Helsinki 10
Kouvola ja Turku 9
Oulu 6
Vaasa 5
Seinäjoki 3
Savonlinna 2 (ei sit vissiin sotkeennu siellä ne pienemmät juhlat..)
Lahti 1
Kokkola 1
Olikos se nyt sit niin, että nyt Wirallinen Woittaja valitaan kolmen eniten ääniä saaneen joukosta, ja että nyt on kaikilla vaan yks ääni?
Mitäs sovitaan äänestyksen kestosta? Ystävänpäivänä laskettais äänet ja sitten meillä oisi Wirallinen Woittaja joka saa käsittämättömän kunnian ottaa Wastaan Eloisat?
Jos tämä passaa, niin äänestyksessä ovat siis mukana
Tampere, Hämeenlinna ja Jyväskylä. Awataan wirallinen äänestys.
*pam*
Kommentit (88)
kiva homma, jutskaillaan sit tosiaan lisää seuraavilla treffeillä.
Siihen tulokseen me nyt sitte tuon miehen kans tultiin.. et käy liian rankaksi lähtä täältä asti kaks kertaa saman kuukauden aikana (miehellä kesäkuu lomaa) ajelemaan tuon revohkan kanssa Tampereelle.. Ja pojat ku ehdottomasti sinne särkkikseen haluais, nii valitettavasti mä joudun sitte meiän tulemisen perumaan, koska se viikonloppu on niin huono ku ne partiolaiset täyttää koko särkänniemen :(
Ai että mua harmittaa.. toivottavasti näitä tapaamisia järjestetään vielä joskus täällä lähempänä meitä, nii meki päästäs poitsun kans muita elokuisia tapaamaan..
Siis Nallukka, voit poistaa meiät sieltä listalta sitte.. Ja kiitos ku oot ison vaivan nähnyt meitä pitkänmatkalaisia aatellen.. tässä nyt vaan kävi näin...
Surullinen Katita :(
Tosiaan hiukka olen pihalla tästä tapaamisesta, mutta mukaan halutaan tulla kyllä!! Täytyykin tätä pinoa hiukka selailla, että mikä on tilanne eli missä, milloin jne...
Jos tuo mies ei sitten suostu kuskiksi lähtemään meinaan.... Itse kun en tuota autoa aja vaikka kortti onkin.
kiitos vaan katitalle edellisestä nostosta :)
ny nukkumaan
nallu
pumpuli27:
Eikös niin tehdä, että vaan yksi ääni käytössä ja samalla kun äänestää niin myös ilmoittautuu alustavasti tapaamiseen (pysytään kärryillä osallistujamäärästä esim. noita sponssitouhuja, majoitusjuttuja ja mahdollisia tapaamispaikkavaruksia varten).
Eli jos äänestää esim. Jyväskylää ja tapaaminen on Tampereella niin oletetaan et on kuitenkin tulossa? Se nyt varmaan kuiteskin on aika varma et jos äänestää sitä paikkaa johon tapaaminen sit loppujen lopuks järjestetään niin saapuu paikalle (ellei tule jotain ylitsepääsemätöntä estettä) :)
Pähkäilee Peeveli (joka ei vielä tiedä mitä äänestää)
Äänestän Hämeenlinnaa, mutta Tampere taitaa viedä voiton..
Kakkosena olisi ollut Jyväskylä joten jos se jää pisteen Tampereesta niin lasskettakoon minun ääni sitten Jyväskylälle:) -vai olisiko pitänyt heti taktikoida kun Linnaan ei pästä kuitenkaan...
t. Kretu
koskaanhan ei voi tietty tietää mikä kulkutauti lakaisee eloisten yli juuri tapaamisen kynnyksellä (toivottavasti siis EI), mutta niin kai tuota tulkita voisi, että jos nyt äänestää, niin yrittäs tulla paikalle, oli äänestyksen tulos sitte mikä vaan.
Itte sanon että Tampere.
Nallu
Elikkäs Tampere saa täältä yhden äänen.
Näinköhän sitä uskaltautuisi kahden pienen kanssa teitä tapaamaan kesällä, pitänee yrittää.
Tampereella on muuten samaisena kesäkuun toisena viikonloppuna Sauna Open Air -festarit. Saattaapi siis hotellihuoneilla olla kysyntää tuonkin puolesta, eli jos sinne päädytään niin majoitusta kannattaa kysellä ajoissa. (ukko tahtois kuulemma tuonne vestivaaleille, saas nähä arvaanko päästää).
Babybel
Sitten muuten junatkin voi olla täysiä jos on jotkut isot festarit. Mutta olin ajatellut että voisin ihan päiväseltään käydä jos olisi kyseessä Tampere niin ja junalla.
Mikä paikka Tampereella olisi hyvä? julkisilla hyvät yhteydet tai lyhyehkö matka.
Jyväskyläkin voisi meille ehkäpä käydä, on vaan pidempi junamatka niin että yökylään pitäisi jäädä...eli epävarmempi olisi meidän tuleminen sinne.
Toi oli hyvä huomio. Jäin vaan miettimään, että kuinka paljon tuollainen vaikuttaa, kun ei ole tuon tunnetumpi tapahtuma edes tällaiselle hämäläiselle kuin minä. Tammerfest varmasti täyttää hotelleja, mutta hyvä se on joka tapauksessa olla ajoissa majoitusten kanssa liikkeellä, niin on paremmat mahkut niitä saada.
Esteitä voi tulla, mutta ajattelin, että äänestäessään samalla ilmoittaa kiinnostuksensa tapaamiseen tuloon, kun nyt tuo haarukka on ainakin tiedossa.
Hei KErttukasperin kuvauksesta päätelleen kyseessä on siis samantyyppinen tuotepaketti, jonka saa synnäriltä mukaan. Tollasia paketteja vois siis saada valmiinakin, vaikka ehkä sponssaus on hivenen suurempi, jos erikseen kerää joka virmalta omat mansikat.
Jos nyt sitten äänestän Hämeenlinnaa mut taitaa olla ihan turhaa.
Tampereelle en pääse lähteen kun mies on kyseisen viikonlopun töissä ja kun meillä ei edelleenkään ole noita hoitopaikkoja. Harmi sinänsä olisin niin miielelläni teidät nähnyt. Hämeenlinnassa olisin voinut ottaa kaikki muksut mukaan.
puuhis
että esmes s-ryhmältä on mahdollisuus ottaa jostain hotellista semmoinen " kiintiövaraus" vaikka sit nimellä eloisat06. Tästä kiintiöstä - vaikka 20 dubbelia - sitte jokainen käy nappaamassa itelleen sen huoneen, eli tuo eloisat06 oisi ikäänkuin meidän oma varaustunnuksemme. Ja ne huoneet täytyisi varata tiettyyn päivään mennessä jonka jälkeen tuo kiintiö puretaan ja loput huoneet myydään sitte ihan kelle vaan.
Yhtään en o mitään kysyny hinnoista tai varaustilanteesta toistaiseksi, mutta eiköhän nyt vielä luulis huoneita olevan vaikka siellä tuo Sauna onkin.
nallu
...sponsseista vielä että kunhan päästään selvyyteen paikasta niin alan tuon kerjuun. Luulen kyllä että parempi paketti saadaan sillai kun kinutaan erikseen....
nallu taas
psst: puuhis, mitäs pitäis tehdä että saatais koko teidän revohka tuonne treelle tai muualle jos tuo linna ei voita?
Mutta Jyväskylää äänestän, anoppila aika lähellä niin ois helppoo.
Niin mikäs viikonloppu se oli sovittuna??
Calathea ja Aava
se suurtapaamisen ajateltu hetki.
Mä ainakin päätin nyt lähteä vain tuon vauvan kanssa kahdestaan. Miehelle en ole kyllä vielä tästä kertonut, mutta se on sen häpeä. Mitäs ei ole koskaan kotona ;)
Eli mietinkin juuri, että olenko sitten ainoa, jolla muu perhe jää kotiin ja meinaan silti yöpyä Tampereella...?
Jamssa