Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritykset|Nopeasti kasvanut kahvilaketju talousvaikeuksissa Pyytää somessa asiakkaita apuun

Vierailija
12.06.2024 |

Toivottavasti nuo apua kerjäävät yrittäjät äänestivät kokoomusta ja kaatuvat ja sitten itkuisina katuvat. 

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ostaisi lahjakortteja konkurssin partaalla huojuvalta yritykseltä? Mistä lähtien yrittäminen on ollut jotain hyväntekeväisyyttä?

Vierailija
22/77 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myis sekin kaliaa nii ei tarvii vinkuu somes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvilayrittäjä vinkuu kun menee huonosti, olisko syynä ne HINNAT.

Katsoisi peiliin.

no jos nyt jo noilla hinnoilla menee huonosti niin ei niitä oikein alentaa voi.

Kyllä mä ymmärrän että kahvilassa käynti on kallista, mutta ymmärrätkö sinä että myös kahvilan pitäminen on kallista. 

kokeile itse pistää halppis kahvila pystyyn ja tule sitten huutelemaan peiliin katsomisesta! Yleensä nää huutelijat on niitä jotka eivät ikinä itse uskalla yrittää mitään mutta sitten huudellaan kyllä kuin mikäkin tietäjä yritystoiminnasta.

Vierailija
24/77 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoisi peiliin.

Kyllä mä ymmärrän että kahvilassa käynti on kallista, mutta ymmärrätkö sinä että myös kahvilan pitäminen on kallista. 

kokeile itse pistää halppis kahvila pystyyn ja tule sitten huutelemaan peiliin katsomisesta! Yleensä nää huutelijat on niitä jotka eivät ikinä itse uskalla yrittää mitään mutta sitten huudellaan kyllä kuin mikäkin tietäjä yritystoiminnasta.

AV:n käyttäjäkunnalla on pelottavan matala ymmärrys kahvilayrittämisen kuluista. Donitsi saisi maksaa korkeintaan saman verran mitä Lidlin paistopisteessä.

Vierailija
25/77 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi saakeli jotain rasvassa paistettua paska rinkilää🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤮🤮🤮🤮

Niin semmosta siellä persujen puoluetoimistossa on yleensä tarjolla.

Me muut syödään donitsit kahviloissa.

Vierailija
26/77 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkelis kokkelis.

Sääli työpaikkansa menettäviä työntekijöitä.

Vierailija
27/77 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin semmosta siellä persujen puoluetoimistossa on yleensä tarjolla.

Me muut syödään donitsit kahviloissa.

Kerro nyt kun olet siinä, miltä tuntuu olla maailman tyhmin ihminen? 

Vierailija
28/77 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konkurssikypsältä firmalta lahjakortteja. Paras idea ikinä🤣

Vierailija
29/77 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla ainoa. Yksi verkkokauppa pyytää myös ihmisiä apuun ja myy "yrityksenpelastustuotteita" erikseen. Aiemmin oli kivijalassa, ehkä nyt on vain verkkokauppana. Ollut sairaslomalla, mikä on ihan ymmärrettävää. Ihmisillä muutenkin perussairauksia tai joku muu tilanne.

Vierailija
30/77 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mut ei ole enää varaa tämmöiseen yhtään, kun leikkurit iski eikä osa-aikatyöt enää kannattanut.

Vierailija
31/77 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö kaupungista niin paljon donitsinsyöjiä että kannattaa niiden ympärille perustaa kahvila? 

Onhan täällä Suomessa myös Arnolds. Pelkästään erilaisia donitseja ja täytettyjä bageleita

Vierailija
32/77 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoisi peiliin.

AV:n käyttäjäkunnalla on pelottavan matala ymmärrys kahvilayrittämisen kuluista. Donitsi saisi maksaa korkeintaan saman verran mitä Lidlin paistopisteessä.

Kuluttajana minun ei tarvitse ymmärtääkkään eikä pitää mitään kahvilaa pystyssä. Voin hakea donitsini Lidlistä tai valmistaa ne itse.

Vierailija
33/77 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla ainoa. Yksi verkkokauppa pyytää myös ihmisiä apuun ja myy "yrityksenpelastustuotteita" erikseen. Aiemmin oli kivijalassa, ehkä nyt on vain verkkokauppana. Ollut sairaslomalla, mikä on ihan ymmärrettävää. Ihmisillä muutenkin perussairauksia tai joku muu tilanne.

Yksi nimeltämainitsematon korumerkki on tunnettu tuollaisista "pelasta meidän yritys"-kampanjoistaan, jotka kesti monta vuotta. Nämä on nyt tätä päivää, vingutaan asiakkaita nyyhkytarinoilla.

Vierailija
34/77 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihme ettei pärjää hinnat nousseet tappiin Kupiloissa itse käyn 2.kertaaviikossa  kalilla liikepaikoilla kuppillat ei olisi varaa tyhjiin tuntehin Masssi pourukka vähentynyt.

Vierailija
35/77 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö kaupungista niin paljon donitsinsyöjiä että kannattaa niiden ympärille perustaa kahvila? 

Knappast då mängden poliser jämt minskas.

Vierailija
36/77 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt hieman käytöstapoja. Ei tämä ole ulilauta. 

Tuohan on palstan sääntöjenkin vastaista.

Vierailija
37/77 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tätähän yrittäjät halusi. Eikä niitä verojakaan tarvitse maksaa sitten niin paljon kun tuloja ei ole. Posin kautta!

Vierailija
38/77 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin yritys on viime aikoina huudellut asiakkaita käymään tai muuten loppuu yrittäminen. Surullista.

Vierailija
39/77 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdin että persut eivät lue lehtiä. Hesarista löytyy. Miksi lähtisin kalliosta?

LINKKI

Vierailija
40/77 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä sentään ole konkurssin partaalla, mutta sääli jos menee - kuten melkein kaikki muutkin hyvät liikkeet ovat menneet nyt vuoden sisään, ja Helsingin tarjonta muuttunut yhtä monipuoliseksi kuin jossain perähikiällä: samat ylihintaiset paskaketjut eikä muuta. Mutta tätähän hallitus halusikin että vain suuryritykset pärjää ja syö kilpailun, terveelle markkinalle voidaan sanoa hyvästit. Suurimmalla osalla kansasta ei ole varaa äänestää lompakoilla enää mitään.

Näin yleisesti ottaen koen Roundin olevan sitä reilumpaa, vastuullisempaa, parempaa yrittämistä. Heillä on vaihtelevasti joko ihan hyvät tai tosi hyvät donitsit, croissantit, juomat ja jäätelöt. Hinta on korkea, mutta kun vertaa johonkin perusketjuun niin on halvempi, + hyvät combot ja muut määrä alet, ja aamulla saa kysymällä eilisiä donitseja, croissantteja ja bageleita puoleen hintaan jos niitä on jäljellä. Ja ennen kaikkea se annosten koko täytteineen on todella runsas eikä mitään murusia ja piperrystä. Jos ostan yhden täytetyn bagelin mukaan niin syön sen yleensä kahdella aterialla, eikä se hintakaan ole siten niin paha.