Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yleltä leikataan 200 miljoonaa

Vierailija
12.06.2024 |

Iltalehden tietojen mukaan Yleltä esitetään leikattavaksi noin 200 miljoonaa euroa. Leikkaus jakautuu useammalle vuodelle.

Kokoomuksen eduskuntaryhmän puheenjohtajan Matias Marttisen vetämä kaikkien eduskuntapuolueiden edustajista koostuva ryhmä antaa esityksensä Ylen rahoituksesta eduskuntaryhmille keskiviikkona.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/26d678f0-6613-4538-b81c-0623e7aac…

Miten? Lasketaanko yle-veron tulorajaa vai vapautetaanko rikkaimmat kokonaan maksusta? Missä järki?

Kommentit (566)

Vierailija
421/566 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut täällä haukkuvat ja koulukiusaavat muita aamusta iltaan, mutta heti hajoaa itseltä pälli, jos joku kohtelee persuja niin kuin persu kohtelee muita.

Ole sinä pohjojalaanen tollo suu soukemmalla. Olet väärässä. Täällä on katkeamattomat vihesvasemmistososialistien kokoontumisajot sisällöstä päätellen koko sallitun ajan päivystämässä ja trollaamassa. Ja poistattamassa ketjuja, joissa "vääriä mielipiteitä" ja faktoja.

Vierailija
422/566 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Yleltä lähtee 200milj.€ mutta minulta kerätään edelleen täyttä maksua Ylelle, niin mihin rahani käytetään ?

Eihän kukaan ole puhunut yle-veron keventämisestä yhtään mitään.

Ei sun verot pienentynyt silloinkaan kun hallitus säästi miljardin ulkomaiden avustuksesta.

Taas vedettiin tyhmää persua nenästä

ei vaan rahat ei riitä teidän punikkien populistisesti lupaamiin järjestelmiin. Ei riitä yle-vero ylelle, ei riitä mitkään rahat soteen. On vain suunniteltu järjestelmiä miettimättä resursseja ja rahoitusta. Sellaista se on sosialismi

Have a prozac and smile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/566 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylelle oikea vastuu ja läpinäkyvyys rahoitukseen. Toimii julkisella rahoituksella ilman minkäänlaista tulosvastuuta tai valvontaa niin tietenkin muuttuu korruptoituneeksi kaverille kanssa kerhoksi.

Vierailija
424/566 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen kannattaisi tosiaan kuunnella edes tiede- ja historia podcasteja, jotta edes vähän sivistyisivät.

Kansansivistyksen takia YLE on välttämätön.

Kyllä persut ja moni muukin katsoo, nimittäin historioitsija Keskisarjan ohjelmia jotka ovat mielenkiintoisia, samoin professori Valtaojan (puolueeton persu) ohjelmat.

Vierailija
425/566 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut on tyytyväisiä vasta, kun Suomi on Unkari.

Suonkari.

Ja vas sarit kun ollaan Suomalia.

Vierailija
426/566 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi meillä on Suomen uutiset ja homppelien tiktok-videot.

Ja kaikki tämä yle-viha Sebastian Tynkkysen eduskunnassa pitämän puheen perusteella. Tietääköhän kukaan miksi Sebu oli niin vihainen ylelle?

Lukuisia maksukanavia käyttävä Sebu vihastui kun yle näytti ilmaiseksi ohjemia joista Sebu maksoi...

"Ihmiset maksavat Netflixistä, HBO:sta tai muusta vastaavasta siksi, että voivat itse valita mieluisat sarjat. Eivät he halua maksaa samaan aikaan Ylelle siitä, että se voi valita ulkomaisten sarjojen joukosta omasta mielestään suomalaiselle sopivat"

Ompa harvinaisen typerä kommentti

Sebastian ajattelee vain itseään. Ei tippaakaan köyhää eläkeläistä, yksinäisiä tai palvelutalojen vanhuksia.

Vierailija
427/566 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että Yle luopuu urheilusta ja jättää sen suosiolla maksukanaville. Yleisö maksakoon siitä, jos sen ilmaisuus kerran ärsytti. 

Kansa halusi kurittaa yleä ja julkista halintoa. Nyt verotoimistojen ja kela-toimistojen määrää vähennetään, myös terveyskeskuksia ja sairaaloita suljetaan. Jonot pidentyvät eikä kenenkään verot pienene.

Ootte tyhmiä kun suostuitte tällaiseen!

Vierailija
428/566 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että yleltä leikataan! Ylen omistamme me veronmaksajat ja itse veronmaksajana toivoisin että ylelle tulisi myös jonkinlainen palkkakatto. Kaikki palkat 3000e/kk-4000e/kk väilille. Meidän pitää myös taistella sen puolesta että yle ei saisi euroakaan meidän veronmaksajien rahoja vaan ylestä tulisi yksityinen yritys. 

Yle on muutenkin p*skaa, minulle tulee ylestä aina mieleen venäjän valtion omisteiset mediat jotka lähettää propagandaa.

Vierailija
429/566 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 miljoonan leikkaus YLE:n rahoituksesta olisi parempi.

Vierailija
430/566 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että yleltä leikataan! Ylen omistamme me veronmaksajat ja itse veronmaksajana toivoisin että ylelle tulisi myös jonkinlainen palkkakatto. Kaikki palkat 3000e/kk-4000e/kk väilille. Meidän pitää myös taistella sen puolesta että yle ei saisi euroakaan meidän veronmaksajien rahoja vaan ylestä tulisi yksityinen yritys. 

Yle on muutenkin p*skaa, minulle tulee ylestä aina mieleen venäjän valtion omisteiset mediat jotka lähettää propagandaa.

Mun isä oli ylellä melkein 30 vuotta. Hänellä ei ole ikinä ollut palkka yli 3000 euroa/kk. 

Luulen että nuo ilmoittamasi tiedot on jostain iltapäivälehtien sivuilta.

Vierailija
431/566 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä uutinen, jos on totta.

Niinpä onneksi saamme tästä eteenpäin vain amerikkalaista televisio-ohjelmaa! Suomalainen kulttuuri on aivan turha! Eläköön! 

Vierailija
432/566 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

300 miljoonan leikkaus YLE:n rahoituksesta olisi parempi.

Onko sulla mitään tietoa mitä kanavia ja palveluita YLE tuottaa ja kenelle?

Vierailija
433/566 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun isä oli ylellä melkein 30 vuotta. Hänellä ei ole ikinä ollut palkka yli 3000 euroa/kk. 

Luulen että nuo ilmoittamasi tiedot on jostain iltapäivälehtien sivuilta.

Sinun isäsi ei ole tuottanut euroakaan tälle yhteiskunnalle, sinun isäsi on vain ollut taakaksi yhteiskunnalle ja se on levittänyt valheellista tietoa. 

Vierailija
434/566 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outopodcast ja Aristoteleen kantapää vasta propagandaa ovat! Mikä on se kulttuuri jota persut haluavat puolustaa? 

Vierailija
435/566 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kaikki persusaatanat kuolee syöpään, mielellään jo tänään. Persut on saastaa joka on tuhonnut Suomen. Kaikki persut on hirviöitä, saastaisia paskoja. 

Hakeudu hoitoon. Olet kiireesti sen tarpeessa. 

Älkää hyvät ihmiset alentuko persujen tasolle kommenteissa

Luitko kommentin, johon vastaus oli? Eihän tuo terveen ihmismielen tuotosta ole. Olkoot vaikka kuinka vasemmistolainen tai sosialisti. Mielestäni kommenttini oli ihan asiallisessa muodossa. Tuohan on selkeästi psykoottinen.

Vierailija
436/566 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista Ylen paskahousukösseille! 🤭😂🤣

Vierailija
437/566 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo oli helvetti aikakin.

Mutta tuo ei riitä mihinkään. Vuosibudjetista pitää höylätä 500 M€ pois.

Vierailija
438/566 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa!

Miettikääpä sitä, että pääasiassa roskasisältöä tuottava Yle saa monikertaisesti enemmän rahoitusta kuin Uusia ammattilaisia kouluttava ammatillinen koulutus. Näiden kahden rahoitus pitäisi vaihtaa päittäin. 

Mitä on Ylen roskasisältö verrartuna kaupallisten kanavien roskasisältöön. 

Vierailija
439/566 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoitteko YLE TV1:ltä tänään na t sien kokouksesta kertovan ohjelman?

On se hienoa että täällä suu vaahdossa puolustetaan nat s i ohjelmia lähettävää punikkimediaa.

Vierailija
440/566 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee paljon siis työpaikkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä