Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhteen pelastus: jokainen pesee itse omat pyykit

Vierailija
12.06.2024 |

Valitusta lukiessa/kuunnellessa en voi kuin ihmetellä; miksi te ette hoida itse omia pyykkejänne?

Säästytte paljolta riesalta ja kitkalta.

Kommentit (144)

Vierailija
121/144 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä pesen mielelläni kaikki perheen pyykit, kunhan mun ei tartte osallistua esim. pakoputkiremppaan.

Pakoputkiremppaa tuskin tarvitsee tehdä päivittäin tai edes viikoittain.

Siinä seuraava valopää. Huom lue ESIM.

Kertoo kaiken oleellisen, että esimerkiksi valikoituu "kotityö" jota ei tarvitse tehdä edes vuosittain. 

Tai sitten teillä on tosi huono auto.

Valikoitui sellainen työ mihin en itse koskisi pitkällä tikullakaan. Ja se tosiaankin oli esimerkki. (Jos ajat pakoputken jääpaakkuun tai katukivetykseen ei se katso sun auton kuntoa. Älä selitä sellaisia asioita, joista et mitään tajua.)

Älä käytä tekstissä sulkeita, kun et selkeästi osaa.

Vierailija
122/144 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peseekö jotkut niiden miesten pyykkejä :D meillä kumpikin hoitaa itse pyykkinsä. Tehdään myös omat sapuskat ja muut kotityöt jaetaan noin puoliksi. 

Todella outoa. Ymmärrän tuon ruokajutun, jos toisella on jokin ruokarajoite, mutta eikö silloinkin voisi jotenkin soveltaa? Hullua tehdä yhdestä kotihommasta kaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/144 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä pesen mielelläni kaikki perheen pyykit, kunhan mun ei tartte osallistua esim. pakoputkiremppaan.

Raksagorillan lähiövaimolla pinna kireellä. Hengitä, tää ei oo niin vakavaa :D

Ei oo mikään raksagorilla on itse asiassa "insinöörinörttikin", mutta osaa muutakin kuin näpytellä näppäimistöä. Ärsyttää vaan ihmisten ajatusmaailman pienuus. Kannattaa jättää kommentoimatta jos "ei vaan tajuu".

Meneeks hermot ku muut ei tajuu? Kannattais kehittää itseään siinä mielessä ettei se haittaa jos joku random netissä ei tajuu sua. Eikä tuolla tavalla menettää hermoja ja alkaa haukkua ku teini

No ei teistä saa muuten mitään irti. Ja jäinpähän ajatuksineni sunkin mieleen. Pese sä vaan omat pyykkis ja laita puoliso pesemään omansa ja yhdessä painatte hommia niska limassa että saatte auton korjauskulut maksettua. Sehän se idea tälle ketjulle oli.

Vierailija
124/144 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo kaiken oleellisen, että esimerkiksi valikoituu "kotityö" jota ei tarvitse tehdä edes vuosittain. 

Valikoitui sellainen työ mihin en itse koskisi pitkällä tikullakaan. Ja se tosiaankin oli esimerkki. (Jos ajat pakoputken jääpaakkuun tai katukivetykseen ei se katso sun auton kuntoa. Älä selitä sellaisia asioita, joista et mitään tajua.)

&n

Mitä luulet, kuinka kauan jaksat väitellä tuntemattoman kanssa netissä siitä mitä sun kotona ja parisuhteessa tapahtuu

Vierailija
125/144 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään pyykkäämisestä. Opiskeluaikana pesin kämppiksenkin pyykit. Imuroinnista en sijaan tykkää. Minusta yhteisasumisen ja parisuhteen idea on juurikin toisen tukemisessa ja omien vahvuuksien hyödyntämisessä. Jos toinen ei tykkää pyykätä ja minä tykkään, miksi kiusata toista?

Vierailija
126/144 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valikoitui sellainen työ mihin en itse koskisi pitkällä tikullakaan. Ja se tosiaankin oli esimerkki. (Jos ajat pakoputken jääpaakkuun tai katukivetykseen ei se katso sun auton kuntoa. Älä selitä sellai

Mitä luulet, kuinka kauan jaksat väitellä tuntemattoman kanssa netissä siitä mitä sun kotona ja parisuhteessa tapahtuu

Nyt alkaa tulla lainausten raja vastaan. mutta on mulla aikaa tässä aivopestä nuorisoa.

Vierailija
127/144 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valikoitui sellainen työ mihin en itse koskisi pitkällä tikullakaan. Ja se tosiaankin oli esimerkki. (Jos ajat pakoputken jääpaakkuun tai katukivetykseen ei se katso sun auton kuntoa. Älä selitä sellai

Niin kauan, että saa uskoteltua itselleen, että heillä kotityöt jakautuu tasapuolisesti. Tiedäthän, vaimo pyykkaa, kokkaa, siivoaa, jne ja mies korjaa pakoputken.

Vierailija
128/144 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä käytä tekstissä sulkeita, kun et selkeästi osaa.

Sulkeet on sitä varten, että ne ei liittyneet asiaan vaan on ylimääräistä, kuten kirsikka kakussa, ns. koriste.

Vierailija
129/144 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei teistä saa muuten mitään irti. Ja jäinpähän ajatuksineni sunkin mieleen. Pese sä vaan omat pyykkis ja laita puoliso pesemään omansa ja yhdessä painatte hommia niska limassa että saatte auton korjauskulut maksettua. Sehän se idea tälle ketjulle oli.

No me ollaan toistemme mielessä tässä keskustellessa. Tuskin minuuttiakaan sen jälkeen. Onko siinäkin nyt jotain kummallista?

Voit ajatella musta ja mun auton pakoputken korjauskustannuksista mitä haluat aivan vapaasti. Sulle se näyttäisi olevan kovin tärkeää mitä me susta ajatellaan ja vakuuttelet meitä, se huvittaa mua.

Oikeesfi siis ihan hyvällä sanon että elämässä säästyy turhalta stressiltä kun ei ota näitä asioita vakavasti. Mukavaa päivää ja hyvää kesää

Vierailija
130/144 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valikoitui sellainen työ mihin en itse koskisi pitkällä tikullakaan. Ja se tosiaankin oli esimerkki. (Jos ajat pakoputken jääpaakkuun tai katukivetyksee

Niin kauan, että saa uskoteltua itselleen, että heillä kotityöt jakautuu tasapuolisesti. Tiedäthän, vaimo pyykkaa, kokkaa, siivoaa, jne ja mies korjaa pakoputken.

Sulle on siis turha vääntää edes ratakiskosta mitään, kun ei ole kauhalla annettu, ei edes lusikalla.

Vierailija
131/144 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No me ollaan toistemme mielessä tässä keskustellessa. Tuskin minuuttiakaan sen jälkeen. Onko siinäkin nyt jotain kummallista?

Voit ajatella musta ja mun auton pakoputken korjauskustannuksista mitä haluat aivan vapaasti. Sulle se näyttäisi olevan kovin tärkeää mitä me susta ajatellaan ja vakuuttelet meitä, se huvittaa mua.

Oikeesfi siis ihan hyvällä sanon että elämässä säästyy turhalta stressiltä kun ei ota näitä asioita vakavasti. Mukavaa päivää ja hyvää kesää

Älä opeta isääs naimaan.

Vierailija
132/144 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies tekee pitkiä työpäiviä ja tienaa , minulla on ihan hyvin aikaa pestä hänen pyykkinsä kun olen kotona . 

Ollaan vapaalla molemmat ja se yleensä pyykkää jolla loppuu puhtaat vaatteet ensin. Konehan ne pyykit pesee, miksi mokoman asian takia pitäisi riidellä.

Vierailija
133/144 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä opeta isääs naimaan.

Raksagorilla ja lähiövaimo täydellinen pari ja käytös sen mukaista. Äijä korjaa auton pakoputkea jo kolmatta kertaa tällä viikolla samalla kun emäntä tekee kotitöitä ja niiden lomassa vakuuttelee tuntemattomia että kotityöt menee tasan.

kannattaisko miettiä uuden auton hankkimista 

Vierailija
134/144 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä opeta isääs naimaan.

Raksagorilla ja

ähiövaimo täydellinen pari ja käytös sen mukaista. Äijä korjaa auton pakoputkea jo kolmatta kertaa tällä viikolla samalla kun emäntä tekee kotitöitä ja niiden lomassa vakuuttelee tuntemattomia että kotityöt menee tasan.

kannattaisko miettiä uuden auton hankkimista 

Ja sielä joku joka ei osaa lukea ja toisaalta ei ymmärrä lukemaansa. Kannatta vittuilla muille.

Vierailija
135/144 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida parisuhde olla kauhean vahvalla pohjalla, jos se on pyykinpesun vuoksi vaarassa kriisiytyä.

Vierailija
136/144 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä! Ja tekee itse omat ruuat, ja siivoaa omat jäljet, ja maksaa itse omat vastikkeet/lainat/vuokrat.. Ajaa omalla autolla ja pitää huolen kerta kaikkiaan omista asioistaan. Tavata voi sitten vaikka kerran kuussa kahvilla

Vierailija
137/144 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä opeta isääs naimaan.

Raksagorilla ja läh

Fiksumpi harkitsisi uuden miehen hankkimista.

Vierailija
138/144 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko käydä autokoulu uudelleen jos vetää auton kivetykseen ja hajottaa pakoputken niin usein että sen korjaamisen vaiva+tiheys on verrattavissa pyykinpesuun. Tai sitten korjauttaa se kerralla kuntoon ammattilaisella

Vierailija
139/144 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sitten mieheni kulkee likaisissa vaatteissa ja häpeän. 

Tästä tuli mieleen exä jonka mielestä päällyshousuja ei tarvitse pestä kuin pari kertaa vuodessa. Haju oli sen mukainen.

Vierailija
140/144 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, joilla pyykinpesu tarkoittaa vain vaatteiden heittämistä koneeseen: Onko teillä lemmikkejä? Meillä on kissoja, enkä pysty heittelemään koneeseen karvaisia vaatteita saati sukkia sellaisenaan. Vai auttaako kuivausrummun käyttö karvojen poistumiseen?